הלם בבועיינה : שני שחקנים התקוטטו על הדשא, נידאל שלעאטה צפוי לסיים את תפקידו

פרסום ראשון : אמש (שבת) הפועל בועיינה רשמה הפסד מאכזב לצור שלום אך ביום שאחרי במועדון מתעסקים בדבר אחד בלבד - ההתקוטטות של שני שחקני הקבוצה חאלד סלימאן ועאטף מוסא. במועדון מרגישים שמאמן הקבוצה, נידאל שלעאטה איבד את חדר ההלבשה והוא צפוי לסיים את תפקידו היום. גורם בכיר בקבוצה : ''נידאל מקובע ומתנהג בעקשנות. שני השחקנים שביישו אותנו ישלמו.''. אבו ניהד בתגובה: "אני מאמין במאמן ובמה שהוא מחליט."

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 26-12-2021
  • 11:19

לא שקט בבועיינה : לאחר ההפסד המאכזב אמש (שבת) 0-2 למכבי צור שלום, הרוחות סערו בבועיינה שבצמרת לאו דווקא מסיבות מקצועיות. במחצית השנייה שני שחקני הקבוצה הבכירים, חאלד סלימאן ועאטף מוסא התקוטטו בצורה מכוערת על כר הדשא וספגו כרטיס אדום ישיר, דבר שהותיר את בועיינה בחיסרון מספרי ובעצם הוביל להפסד. 

 

במועדון יש כעס גדול מאוד על השחקנים שצפויים לספוג קנסות גבוהים והרחקות ממושכות. גורם במועדון אמר : ''הם יענשו בחומרה. בחיים לא היה מצב כזה בבועיינה ששני שחקנים הולכים מכות על כר הדשא. כאן קודם כל יש קוד התנהגות ומוסר, מי שלא יעמוד בזה לא יהיה חלק מהמועדון. נקבל כל עונש הרחקה שההתאחדות תיתן לשני השחקנים.''

 

מי שצפוי לסיים את תפקידו במועדון היום הוא המאמן נידאל שלעאטה. במועדון מרגישים שהוא איבד את חדר ההלבשה ועושה איפה ואיפה בין השחקנים שהביאו עימו מסכנין ולבין שאר השחקנים. היום בערב הנהלת הקבוצה צפויה להתכנס ולהפרד סופית מהמאמן כשכבר כמה שמות בולטים עלו כאופציה.

 

בתגובה לידיעה אבו ניהד, יו"ר בועיינה, מסר: ""מה שקרה אתמול לא צריך לקרות במגרשי הכדורגל, היה ויכוח בני שני שחקנים, ולפי דעתי השופט לא היה צריך להתערב ולשלוף אדומים. אני לא מצדיק את האירוע, אבל הוא נתן להם מתנה. יש לנו מאמן טוב, מאמן מקצועי, אני מאמין במאמן ובמה שהוא מחליט. חדר הלבשה מבחינתי צריך להיות הכי שקט שאפשר. לא היה ריב ולא תקיפה. היה ויכוח בין שני שחקנים. היום יש ישיבת הנהלה ואנחנו נחליט מה הכיוון הנכון. אין קשר למעמד המאמן ולאם הוא ממשיך או לא. בגלל שחקן אחד שהתנהג בצורה לא טובה לא צריך להכתים קבוצה שלמה. כל דבר שלא עומד בסטנדרט של הקבוצה אנחנו נפתור ונתקן"

 

 

 

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמיר כהן פנוי (מיקוש 26-12-2021, 13:22)
    קחו את אמיר כהן יעשה לכם סדר יפרק אותכם עוד יותר אחלה מאמן מומחה לפירוקים
  2. המאמן שלאעטה מצוין אף אחד דיבר על סיום עבודתו הוא הכי טוב בליגה (תאמר 26-12-2021, 15:15)
  3. 2 צודק בהחלט. (אוהד 26-12-2021, 17:57)