נבחרת המחזור ה-16 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-16 בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו תוצאות מפתיעות ודרמות ענק. עירוני טבריה ניצחה את צעירי כפר כנא בתוספת הזמן, טירה חזרה עם שלושת הנקודות מהרצליה, צור שלום היממה את בועיינה וכאוכב גברה על רובי שפירא. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 28-12-2021
  • 17:56

שוער

אריאל ברדוגו (ערערה)

שוערה הצעיר של בני ערערה, אריאל ברדוגו רשם תצוגה נהדרת בתיקו המאופס מול מגדל העמק. ברדוגו, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, הראה שוב שלפניו עוד עתיד גדול.

 

אריאל ברדוגו הצטיין במדים של ערערה (צילום : עודד חסין)

 

הגנה

אדיר עטיה (עירוני נשר)

אחד הבלמים הטובים בליגה א' צפון, אדיר עטיה הצטיין בניצחון 0-1 של קבוצתו על הפועל כפר כנא. הבלם עצר את התקפת היריבה בכל פעם שהגיעה לאזור המסוכן והוא אחד האחראיים הבולטים לכך שנשר שמרה על שער נקי.

 

מוחמד מחאג'נה (טירה)

לאחר שלאורך השבוע נשמעו ביקורות על היכולת ההגנתית של מ.ס טירה, במחזור האחרון הקבוצה של נועם שוהם נראתה מסודרת בקו האחורי בניצחון 1-2 על הרצליה. מי שבלט במיוחד הוא הבלם מוחמד מחאג'נה שהציג משחק מצוין וזאת לאחר שחזר מפציעה ממושכת.

 

מוחמד מחאג'נה הצטיין במדים של טירה (צילום : מחסאן נסאר)

 

פיטר אלוהאב (טייבה)

שחקן ההגנה של צעירי טייבה הצטיין בניצחון הגדול 0-3 על בני פרדיס. אלוהאב הצטיין בשני צידי המגרש כשבפן ההגנתי הוא הצליח יחד עם חבריו לקבוצה לשמור על שער נקי ובפן ההתקפי הוא כבש את השער הראשון במשחק.

 

כאמל אבו אל היג'א (כאוכב)

אבו אל היג'א, שגדל במחלקת הנוער של הפועל כאוכב, מקבל העונה בגיל 21 הזדמנות אמיתית בהרכב של עיסא נוג'ידאת ובמחזור האחרון הוא החזיר בגדול על כר הדשא. הבלם רשם משחק הגנתי אדיר כשעצר את ניסיונותיה הרבים של רובי שפירא להגיע לאיזור המסוכן.

 

קישור

אופיר מזרחי (עירוני טבריה)

האס של עירוני טבריה העונה, אופיר מזרחי שוב נתן לטבריה שלוש נקודות חשובות. דווקא במשחק לא מבריק של מוליכת הטבלה, אחד השחקנים הבכירים בליגה כבש שער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן וקבע 1-2 ענק. אופיר מזרחי כבש את שערו השמיני בכל המסגרות.

 

אופיר מזרחי שוב היה שווה לטבריה שלוש נקודות (צילום : עודד חסין)

 

דודו אדרי (מ.ס טירה)

קשרה של מ.ס טירה, דודו אדרי רשם משחק אדיר בניצחון החשוב של הקבוצה 1-2 על הפועל הרצליה. אדרי חילץ כדורים במרכז השדה, הניע את הקבוצה קדימה ואף כבש את השער הראשון לזכות הקבוצה של נועם שוהם.

 

דודו אדרי הצטיין בניצחון על הרצליה (צילום : חגאג רחאל)

 

עבד מורג'אן (כאוכב)

אחד הקשרים הטובים בליגה א' צפון, עבד מורג'אן שוב רשם משחק ענק. שחקנה הבולט ביותר של כאוכב בשנים האחרונות היה כוכב הניצחון 0-2 על רובי שפירא כשבישל בצורה נהדרת את השער הראשון במשחק וכבש את השני שחתם את תוצאת המשחק. מורג'אן כבר עם עשרה שערים העונה כשהוא כובש משחק רביעי ברציפות.

 

עבד מורג'אן הוא הכוכב של הפועל כאוכב (צילום : עלאא בדרנה)

 

קאסם נג'אר (צור שלום)

אחד השחקנים הבולטים בהפועל כאוכב אשתקד, קאסם נג'אר, פורח גם בצור שלום. הקשר הנפלא הצטיין בניצחון החשוב 0-2 על הפועל בועיינה כשכבש שער נהדר וביצע פעולות התקפיות מרהיבות.

 

התקפה

יגל פרץ (עירוני נשר)

איזה שחקן אדיר פורח העונה בעירוני נשר. יגל פרץ, שגדל במחלקת הנוער המקומית, מראה ניצוצות גם בבוגרים כשהצטיין בניצחון 0-1 על הפועל כפר כנא. פרץ הניע מאחורה את ההתקפה של נשר ופעם אחר פעם שלח כדורי אומן ורק החמצות גדולות מנעו ממנו לסיים עם שלושה או ארבעה בישולים במשחק הזה.

 

יגל פרץ היה נהדר נגד הפועל כפר כנא (צילום : חגאג רחאל)

 

באסל שעאבן (צור שלום)

החלוץ הצעיר, בוגר מחלקת הנוער של עירוני קריית שמונה, מפציץ עונה בשנייה ברציפות בליגה א' במדים של צור שלום. גם בניצחון 0-2 על בועיינה באסל שעאבן כשסיכן פעמים רבות את שער היריבה וכבש. לאחר פחות מסיבוב אחד שעאבן כבש תשעה שערים וזאת לאחר שאשתקד הוא הבקיע 12 שערים. בקצב הזה שעאבן יימצא את עצמו במהירות בליגה בכירה יותר.

 

מאמן המחזור

נועם שוהם (מועדון ספורט טירה)

עיסא נוג'ידאת רשם ניצחון גדול על רובי שפירא, אבי סבג הימם את בועיינה, ויגאל אנטבי הביס את פרדיס אך השבוע מעל כולם נמצא נועם שוהם. לאחר פתיחת עונה קשה מאוד, נראה שסוף סוף טירה הגיעה למתכון להצלחה וזאת תחת המאמן נועם שוהם. המאמן קיבל את הקבוצה במצב מורכב וזאת לאחר שהיא נפרדה משני מאמנים בשלב מוקדם וסובלת לאורך כל העונה מחוסר מזל ופציעות. כל זה לא הפריע לשוהם להכין את קבוצתו בצורה נהדרת להפועל הרצליה החזקה, מולה רשם ניצחון חוץ מרשים שמחזיר לטירה את הרוח למפרשים.

 

נועם שוהם הוא מאמן המחזור ה-16 בליגה א' צפון (צילום : רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמיר כהן (מיקוש 28-12-2021, 18:21)
    מאמן פנוי משועמם תדאגו להעסיק אותו בפירוקים