סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 17

אנו במחזור ה-17 כאשר הליגה רותחת וההפרש בין המקום הראשון למקום השישי הוא רק שתי נקודות. ביום שישי לאחר הפסדה של כפר קאסם פוטר שלומי דורה למרות שהיה רחוק נקודה מהמקום הראשון ועמיר נוסבאום מונה במקומו. המשחק המרכזי של המחזור הוא בין הפועל אום אל פאחם לנס ציונה כאשר ניצחון של אום אל פאחם יכול לעלוןת אותה למקום הראשון.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 28-12-2021
  • 16:20

המשחקים:

הפועל אום אל פאחם-סקציה נס ציונה

שי אבני:  המשחק המרכזי של המחזור. נס ציונה הביסה את כפר קאסם ונראית כמועמדת בכירה לעליית ליגה. פאחם חייבת לנצח כדי להצהיר על כוונותיה לעליית ליגה. הפסד והפער יגדל לחמש נקודות.הניחוש שלי: תיקו.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל ראשל"צ

שי אבני: משחק הבכורה של עמיר נוסבאום על הקווים כאשר הוא מרוחק רק נקודה מהמקום הראשון. הפועל ראשל"צ בצניחה חופשית ולא מובן איך אוטוולד נכשל שם בגדול.הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

מכבי אחי נצרת, חייבים להפתיע את רעננה בבית. צילום: חגאג רחאל.

 

בית"ר ת"א/בת ים-מכבי ריינה

שי אבני: בית"ר ת"א/בת ים עם שלושה משחקים רצופים ללא הפסד והתאוששות מדהימה שנותנת תקווה להישארות בליגה. מנגד, ריינה כבר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון אך מרוחקת רק שתי נקודות מהמקום הראשון.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג-בני יהודה

שי אבני: בני יהודה כבר תשעה משחקים רצופים ללא הפסד ומרוחקת רק נקודה מהמקום הראשון. הפועל ר"ג עם שני נצחונות רצופים בניצוחו של רוני אוואט אשר מצליח העונה גם שם וגם באשדוד בתחילת העונה. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עכו-א.ס אשדוד

שי אבני:  עכו מרוחקת רק שלוש נקודות מהמקום השני והעבודה שעושה שם מסאי דגו ראויה לציון. אשדוד צמודה לה הודות לתחילת עונה מדהימה אך כעת היא הורידה הילוך. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

אדומים אשדוד, חייבים להפתיע את עכו ולהמשיך לאגור נקודות. צילום: אבישי אפטקר

 

הפועל רמה"ש-הפועל עפולה

שי אבני: רמה"ש עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בעוד עפולה מגיעה לאחר שני נצחונות רצופים והתאוששות מדהימה. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

מכבי אחי נצרת- הפועל רעננה

שי אבני: הפועל רעננה עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בעוד אחי נצרת עם שני הפסדים רצופים. רעננה במומנטום אדיר. הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

הפועל פ"ת-הפועל כפ"ס

שי אבני: ממוצע השערים במשחקי הפועל פ"ת הוא פחות משניים ואני צופה משחק טקטי מאוד מול כפ"ס של אורי גוטמן. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

הוסף תגובה
תגובות