יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 14 - ליגה ב' צפון

ליגה ב צפון מגיעה אלינו עם עוד מחזור מעניין עם משחקים פנטסטיים. לדעתי, כרמיאל הולכים להתפוצץ על בני ג'דידה עם המון שערים, בני ממב"ע יככבו במג'דל כרום, מכבי נוג'ידאת לא ירחמו על שחקניו של מאור סיסו ונווה שאנן יקחו שלוש נקודות מכפר כמא. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 30-12-2021
  • 09:08

 

ליגה ב' צפון א'

 

מכבי אחווה שעב –הפועל בני טובא

זה הולך להיות משחק צמוד וקשה. שתי קבוצות שבאות בתקופה לא פשוטה ורוצים להשיג את הניצחון כדי לחזור לדרך המלך. שחקני שעב מגיעים לאחר הפסד כואב של 7-0 לכפר מנדא ובני טובא חטפו בראש מבני ממב"ע במחזור הקודם. להערכתי, המשחק יסתיים בתיקו.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מכבי ג'דידה/מכר

שחקניו של רפי בוסקילה מכרמיאל מגיעים לאחר שבוע חופשי ועם אנרגיות חיוביות להמשיך את מסלול הניצחונות. האורחים מג'דידה לא הולכים לעשות להם חיים קלים ולחלק להם מתנות אך הטבלה מוכיחה לנו על הבדל הרמות. לדעתי, שחקני כרמיאל ינצחו את המשחק.

 

שחקני כרמיאל - ישמרו על הבית? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

איחוד בני מג'דל כרום – מ.ס. בני ממב"ע

שחקני מג'דל כרום יארחו את הקבוצה הלוהטת מרמת הגולן שלא מוותרת על אף נקודה. במג'דל כרום אין עדין ניצחונות העונה ובני ממב"ע מגיעים לאחר ניצחון גדול בטובא במחזור האחרון. לדעתי, שחקניו של ווג'די קיש ייקחו פה שלוש נקודות.

 

בני ממב"ע - יחגגו על חשבון מג'דל כרום? (צילום: דוברות מ.ס. בני ממב"ע)

 

צעירי סכנין – אחווה כפר מנדא

צעירי סכנין מדשדשים לאחרונה ולא מצליחים לספק את הסחורה, במשחק נגד קבוצתו של אחמד סבע והסגל הנוצץ מכפר מנדא לא הולך להיות פשוט. בצידו השני של המגרש, שחקני כפר מנדא שמגיעים לאחר ניצחון 7-0 על שחקני שעב במחזור האחרון רוצים לקחת שלוש נקודות הבייתה בקלות. אני מעריך שכפר מנדא ינצחו את המשחק.

 

עירוני בני כאבול – הפועל דיר חנא

שחקני בני כאבול ינסו להשיג את ניצחונם החמישי העונה והפעם על חשבון שחקני דיר חנא. האורחים, עדין ללא ניצחונות העונה וישמחו לחגוג את הניצחון הראשון שלהם בכאבול. לדעתי, המארחי פיקחו את שלושת הנקודות.

 

שחקני דיר חנא - ישיגו ניצחון ראשון? (צילום: דוברות הפועל דיר חנא)

 

מ.כ. צעירי טמרה – בית"ר נהריה

צעירי טמרה הקבוצה הרעבה והתוססת של הצפון מגיעה למשחק לא מורכב במיוחד, נגד שחקני נהריה שלא מצליחים להשיג ניצחונות לאחרונה. לדעתי טמרה יסגרו את הסיפור מהר עם ניצחון קליל.

 

הפועל עראבה – איחוד בני שפרעם

שחקני עראבה שבתקופה לא מדהימה פוגשים את שחקניו של פיראס מוגרבי שבאים לאחר שבוע חופשי. בעראבה, הדברים לא הכי מתחברים ואצל שפרעם הכל עובד לפי התוכנית. לדעתי, שפרעם ינצחו בקלות את המשחק.

 

פיראס מוגרבי - לא מתכוון לחלק מתנות (צילום: חגאג רחאל)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי עוספיא

שחקניו של זיאד אגרביה שנמצאים בכושר נהדר הולכים לארח את שחקני עוספיא, נועלת הטבלה וזה לא הולך להיות קשה במיוחד. עלי חביב אללה, חלוץ בני מוסמוס נמצא בכושר שיא ורק מחכה למצוא את הרשת. אני בטוח ששחקני מוסמוס לא יתקשו להוציא את הניצחון.

 

מ.ס. טירת הכרמל – מכבי נוג'ידאת אחמד

זה הולך להיות משחק אטרקטיבי ומעניין. שחקני טירת הכרמל מגיעים לאחר הפסד לצעירי אום אל פאחם וירצו לחזור למסלול הניצחונות. שחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת נחו בשבוע שעבר ורוצים לחזור הבייתה עם שלוש נקודות. לדעתי, שחקני נוג'ידאת ינצחו את המשחק.

 

מאור סיסו - יחזור לנצח? (צילום: אבי רביבו)

 

מכבי נווה שאנן – מ.ס. כפר כמא

שחקניו של ליאור טל הצליחו להוציא נקודות בשבוע שעבר נגד עוספיא, נועלת הטבלה, אך עדין לא שמרו על רשת נקייה. בכפר כמא, שחקניו של משה ויצמן חייבים לחוש את תחושת הניצחון בפעם השנייה ברציפות ולצבור קצת ביטחון, תוך בריחה מהתחתית הבוערת. לדעתי המשחק יסתיים בתיקו.

 

מכבי אחי איכסל – צעירי אום אל פאחם

שחקני איכסל מגיעים למשחק נגד אום אל פאחם לאחר הפסד חוץ בכפר כמא. לעומתם, אום אל פאחם מגיעים לאחר ניצחון על מ.ס. טירת הכרמל וירצו לשמר את המומנטום החיובי שלהם. להערכתי, לא תהיה הכרעה במשחק וכל קבוצה תיקח נקודה.

 

אחי ביר אל מכסור – הפועל רמות מנשה/מגידו

שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסד במחזור הקודם וירצו לחזור מהר מאוד למסלול הניצחונות. ביר אל מכסור הפסידו בבית ורמות מנשה הפסידו בחוץ. לדעתי, לשחקניו של אלעד ברצור מרמות מנשה יש קבוצה איכותית יותר והם יצליחו לקחת את הנקודות. לכן, אני מהמר על ניצחון חוץ לרמות מנשה.

 

שחקני רמות מנשה - ישיגו ניצחון חוץ? (צילום: דוברות הפועל רמות מנשה/מגידו)

 

איחוד בני באקה – הפועל סנדרלה גלבוע

בני באקה מגיעים לאחר ניצחון חוץ גדול בכפר קרע וחייבים כל נקודה כדי להישאר קרובים לטירת הכרמל בצמרת. גלבוע, שנחו בשבוע שעבר ירצו לקחת נקודות כדי לנסות להתקדם במעלה הטבלה. להערכתי, בני באקה ינצחו את המשחק ולא יחלקו מתנות.

 

הפועל בית שאן – איחוד בני כפר קרע

שחקני בית שאן הצליחו להוציא בשבוע שעבר נקודה מהפועל טירת הכרמל החזקים וכפר קרע ספגו הפסד ביתי לבני באקה. על הנייר, בית שאן קבוצה טובה יותר, אך ביום טוב בליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. עם זאת, אני מהמר על ניצחון ביתי לבית שאן.

 

שחקני כפר קרע - יחגגו על חשבון בית שאן? (צילום: דוברות בני כפר קרע)

 

הפועל דליית אל כרמל –הפועל טירת הכרמל

דרבי הכרמל מגיע אלינו ומצפה לנו משחק ענק. שחקניו של חנא פרהוד מהפועל מגיעים לאחר תיקו נגד בית שאן והמארחים דליית אל כרמל מגיעים לאחר ניצחון חוץ בביר אל מכסור. אמנם, לאורחים יש קבוצה הרבה יותר חזקה, אך בכדורגל רק מי שמבקיע מנצח. אני מהמר על ניצחון חוץ לאחר משחק ענק.

 

חנא פרהוד - יחייך השבת? (צילום: אלמוג אליאס)

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות