סוף עצוב: הכח עמידר רמת גן מתפרקת

אחד המועדונים הוותיקים בכדורגל הישראלי, הכח עמידר רמת גן עומד סופית בפני פירוק. היום (רביעי) בית המשפט המחוזי הורה על צו פירוק למועדון לאור חובות של 20 מיליון ש״ח ולאור פערים משמעותיים בדיווחי החברה לבין התנהלות הכספית. המועדון שרק בעונה הקודמת ירד לליגה ב׳ יפורק באופן סופי. מקורבים למועדון: ״ יום עצוב לכדורגל הישראלי ולליגות הנמוכות בפרט.״ בפועל הקבוצה תמשיך בליגה ב תחת מפרק ויפחיתו לה 9 נקודות.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-12-2021
  • 15:50

לא פעם דיווחנו בעבר על הבעיות הכלכליות של מועדון הכדורגל הכח עמידר רמת גן, שבעונה הקודמת נשר לליגה ב׳ כתוצאה מהמצב הכלכלי של המועדון. היום (רביעי) נקבע גורלו של המועדון הסגול מרמת גן, כאשר צו של בית משפט המחוזי הורה על פירוק סופי של המועדון.

 

הסיבות לפירוק הן חוב של כ-20 מיליון ש״ח ופערים משמעותיים בדיווחי החברה לבית התנהלות הכספית בפועל. בקשת הפירוק הסתמכה על ליקויים שנבעו מהתנהלות לא תקינה של החברה, גם כשנבדקה היתכנות להבראת זה לא צלח. הצו פירוק נכנס לתוקפו החל מהיום. 

 

זהו יום עצוב לכדורגל הישראלי, משום שהכח עמידר רמת גן הוא אחד המועדונים הוותיקים בכדורגל.כאשר בעבר הקבוצה שיחקה בליגות הגבוהות יותר, כאשר לאורך שנות קיומו של המועדון הוא זכה בשני אליפויות , שני גביעי מדינה ושלושה גביעי טוטו. 

 

מקורבים לקבוצה: ״ זה אף פעם לא נעים לשמוע שמועדון כדורגל מתפרק, עברו במועדון הזה לא מעט שחקנים ובעלי מקצוע לאורך השנים זה יום עצוב לכדורגל הישראלי ולליגות הנמוכות בפרט.״

הסוף למועדון הסגול מרמת גן? בינתיים המועדון יפעל תחת מפרק ויפחיתו לו 9 נקודות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עצוב אבל היה צפוי ..חבל שלא השקיעו יותר בהכח גלי גיל היו מעמידים קבוצה טובה ואולי עולים (דני 29-12-2021, 16:10)
    הפיצול של האוהדים החליש את גלי גיל עים יותר אוהדים שמחזיקים מניות היו מעמידים קבוצה רצינית ולא קבוצת תחתית בליגה ג'.
  2. הכח משפחה של עבריניםמנהלחם אותה (אןהד 29-12-2021, 16:16)
  3. ביי ביי (אזוריה 29-12-2021, 16:20)
    שלום ולא להתראות! לא אשכח ששיחקתם נגד אזוריה אצלנו איך דיברתם! אז ביי!
  4. איפה העירייה למה לא עוזרים (כואב הלב 29-12-2021, 23:52)
  5. אבידה גדולה (אבי ניצני ניו יורק 31-12-2021, 05:10)
    לא הרבה קבוצות לקחו בשמונה שנים שתי אליפויות מדינה ושני גביעים הרבה שמות גדולים שיחקו אצלינו בהכח ומה אגיד לכם בשבילי זה חורבן בית שלישי עצוב עצוב עצוב