סיכום מחזור 14: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון פתחנו את השנה האזרחית החדשה ברגל ימין עם משחקים מעולים ושערים מרהיבים. טובא הפתיעו את שעב, סכנין את כפר מנדא, בני ג'דידה את כרמיאל, צעירי טמרה לא נתנו לנהריה לחזור לעניינים, שחקני בני שפרעם הצליחו לקחת נקודות מעראבה ובני כאבול לא התקשו נגד שחקני דיר חנא.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-01-2022
  • 08:33

בית א'

בבית א' היו לנו הפתעות ענקיות המחזור. טובא מנצחים את שעב בחוץ, צעירי סכנין מפתיעים את שחקניו של אחמד סבע מכפר מנדא ובכרמיאל רפי בוסקילה רושם הפסד ראשון בקדנציה שלו על הקווים.

 

מכבי אחווה שעב – הפועל בני טובא 2-1

בשעה טובה שחקני טובא זנגריה מצליחים להשיג ניצחון לאחר תקופה ארוכה של תוצאות תיקו והפסדים. כמיל איסמעיל ואחמד כנאן העניקו למאמן פחרי עסקאלה ניצחון על האקסית. אצל המארחים משעב המצב לא מדהים, כשהקבוצה סופגת את הפסדה השמיני העונה ומתחילה להתקרב לתחתית הטבלה.

 

שחקני טובא חוגגים בחדר ההלבשה (צילום: דוברות בני טובא זנגריה)

 

צעירי סכנין – אחווה כפר מנדא 3-5

הלם גדול היה במגרש הכדורגל בסכנין כשהקבוצה הביתית מצליחה להפתיע את שחקניו של אחמד סבע מכפר מנדא ומעניקים לה הפסד חוץ שעולה לה בנקודות יקרות. בשורות סכנין הבקיעו עומרי מוקטרן, ואיל נזל, מהראן אבו ריא ועובדה זבידאת. בשורות כפר מנדא אלה היו תאמר טאטור, מוחמד אבו ריא ומהרן לאלה.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מכבי בני ג'דידה מכר 2-0

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו משחקים נהדרים. צעירי טמרה חוגגים ניצחון גדול על בית"ר נהריה בביצ, בני כאבול לא מתקשים נגד שחקני דיר חנא ובני שפרעם הגיעו לעראבה כדי לבצע את העבודה..

 

מ.כ. צעירי טמרה – בית"ר נהריה 3-4

צעירי טמרה לא מורידים את הרגל מהגז ורושמים ניצחון ביתי גדול על שחקני בית"ר נהריה. טמרה מבססים את מעמדם במקום השני בבית ומנסים להתקרב לבני שפרעם בפסגת הטבלה. בנהריה זה היה ההפסד החמישי העונה, ובמזל גם שחקני עראבה לא השיגו נקודות השבת וככה הפער בניהן לא השתנה.

 

צעירי טמרה - חוגגים ניצחון נוסף (צילום: דוברות צעירי טמרה)

 

הפועל עירוני עראבה – איחוד בני שפרעם 2-0

שחקני עראבה לא הצליחו לעמוד נגד הקבוצה עם הסגל הנוצץ משפרעם, אך אין ספק שהראו על כר הדשא שפראיירים הם לא. שחקניו של פיראס מוגרבי באו במטרה לקחת מעראבה שלוש נקודות וזה אכן מה שהם עשו. בלי אתגר גדול מדי האורחים משפרעם הבקיעו שני שערים מרגליהם של חוסיין בושנאק ופארס קורטהאם וסגרו את הפינה.

 

עירוני בני כאבול – הפועל דיר חנא 0-2

 

פיראס מוגרבי - רושם ניצחון חוץ נוסף (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות