נבחרת המחזור ה-17 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

מחזור הנעילה של הסיבוב הראשון בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו המון שערים והפתעות. במוקד, טבריה איכזבה מול צור שלום, טייבה הרשימה בטירה, הפועל כפר כנא חזרה לנצח ואיכסל הביסה את רובי שפירא. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 03-01-2022
  • 18:05

שוער 

טמיר סטולר (הפועל הרצליה)

שוער קבוצת הנוער של הפועל הרצליה, טמיר סטולר, קיבל הזדמנות בהרכב הראשון של ארז בנודיס ורשם משחק אדיר. סטולר סיפק משחק אחראי ושקט בו רשם כמה הצלות נאות. אין ספק שגדל שוער מוכשר מאוד בהרצליה

 

הגנה

עמית בר (עירוני נשר)

אחת מתגליות הסיבוב הוא ללא ספק עמית בר. הבלם הצעיר (20) חווה עונת בכורה אדירה בבוגרים כשהוא מוביל את מרכז ההגנה של עירוני נשר. במחזור האחרון בר הציג יכולת נפלאה כשעצר את התקפותיה של כאוכב ועזר לעומר לוינזון לשמור על שער נקי.

 

עמית בר הצטיין מול כאוכב (צילום : חגאג רחאל)

 

באסל טאהא (הפועל כפר כנא)

בלמה הבכיר של הפועל כפר כנא, באסל טאהא הצטיין בניצחון הקבוצה 1-3 על בני ערערה. בפן ההגנתי, טאהא עצר בצורה נהדרת את התקפות היריבה ובפן ההתקפי הוא כבש את השער הראשון במשחק, וזאת לאחר ארבעה משחקים ללא שער זכות.

 

באסל טאהא במשחק גדול מול ערערה 

 

איהאם אבדאח (צור שלום)

אחד הבלמים הטובים בליגה א' צפון, איהאם אבדאח, רשם משחק יוצא מן הכלל מול טבריה החזקה. צור שלום הציגה משחק טקטי נהדר והבלם היה פשוט אדיר בעבודת ההגנה מול הקבוצה החזקה בליגה.

 

איימן עלי (טייבה)

איזה עונה אדירה עוברת על איימן עלי. המגן הימני, שיכול לתפקד גם בעמדות התקפיות, פשוט פורח בטייבה. לאחר שאשתקד הוא חווה עונה קשה יחד עם עירוני טבריה, השנה הוא בא לידי ביטוי עם עבודת הגנה אדירה ועל הדרך הוא רושם שערים ובישולים. במחזור האחרון עלי היה המצטיין על כר הדשא במשחק הקשה מול טירה בחוץ.

 

עבד חמודה (בועיינה)

איזה בלם נהדר גדל בהפועל בועיינה. חמודה (20) , שמככב בהרכב הראשון של הקבוצה כבר שנה רביעית ברציפות, חווה עונת פריצה יוצאת מן הכלל במרכז ההגנה של הקבוצה כשהוא מציג משחק ראש מעולה שמשולב עם מהירות וניידות. במחזור האחרון הוא היה יוצא מן הכלל בניצחון 0-2 על באקה אל גרביה כשהנהיג את החלק האחורי.

 

עבד חמודה בעוד משחק גדול (צילום : חגאג רחאל)

 

קישור

שאדי חמודה (בועיינה)

חמודה, שמזוהה עם הפועל בועיינה, קיבל את המשימה להחליף באופן זמני את נידאל שלעאטה כשחקן - מאמן והוא עמד בצורה נהדרת באתגר הראשון שלו בסוף השבוע. חמודה ביצע שינויים בהרכב והכניס רוח חדשה. על כר הדשא הקשר עלה מהספסל וכבש שער נהדר שקבע את תוצאת המשחק. 0-2.

 

סוהיל ארמלי (צעירי כפר כנא)

מי שנחשב בעבר לפוטנציאל גדול, סוהיל ארמלי, סוף סוף מצא בית חם כשהוא פורח בצעירי כפר כנא. השבוע ארמלי שוב הצטיין כששימש כשברומטר של הקבוצה בניצחון 1-2 על זלפה.

 

פאדי סלביס (פרדיס)

המגן כנף הנהדר של בני פרדיס כבש שער אדיר מנקודת הקרן שנתן לפרדיס שלוש נקודות חשובות מול מכבי טמרה מצמרת הטבלה.

 

התקפה

מוחמד עומרי (איכסל)

שחקן ההתקפה הצעיר (21) רשם את המשחק הטוב בקריירה שלו. עומרי עלה מהספסל בתחילת המחצית השנייה ורשם משחק אדיר בו כבש צמד שערים גדול בניצחון 1-4 על רובי שפירא.

 

וואסים בדארנה (איכסל)

איזה עונה אדירה עוברת על וואסים בדארנה. שחקן ההתקפה הגיע בתחילת העונה מעראבה מליגה ב' ומאז הוא פשוט מפציץ. גם בניצחון 1-4 וואסים בדארנה כבש וכמו כן הוא הציג יכולת איכותית מאוד בחלק הקדמי.

 

מאמן המחזור 

יגאל אנטבי (צעירי טייבה)

ענאן פרו הביס את רובי שפירא ומחמוד עבאס ושאדי חמודה הובילו את קבוצותיהם לניצחונות כמאמנים - שחקנים אך השבוע מעל כולם נמצא יגאל אנטבי. המאמן הגיע לטייבה באמצע העונה לאחר שטייבה הובסה ללא תנאי מול רובי שפירא ומאז קבוצתו בקו עלייה. השבוע הגיעה השיא כשטייבה רשמה ניצחון גדול בטירה והצהירה כוונות לגבי היכולת שלה העונה.

הוסף תגובה
תגובות