משה ויצמן - מאמן החודש בליגה ב'

משה ויצמן, מאמנה של מ.ס. כפר כמא רושם כבר ניצחון שלישי ברציפות ומצליח להתחיל לטפס במעלה הטבלה והמילה פליאוף לא מוזרה בכלל. בכפר כמא נבנתה קבוצה מגוונת והטאץ' הייחודי של המאמן בא לידי ביטוי בכל משחק שהגיב לבחירה:"הקרדיט כולו לשחקנים, לפנינו עוד דרך ארוכה".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-01-2022
  • 09:39

משה ויצמן נבחר חד משמעית למאמן החודש בליגה ב'. ויצמן, שמדריך את קבוצת מ.ס. כפר כמא מליגה ב' צפון ב' רושם ארבעה ניצחונות מתחילת הסיבוב השני, כששלושה מהניצחונות הללו רצופים. במחזור האחרון שחקניו של ויצמן ניצחו 1-0 את עוספיא והם מטפסים יפה במעלה הטבלה.

 

בכפר כמא נבנתה השנה קבוצה עם תקציב נמוך מאוד יחסית לשאר הקבוצות בליגה, אך תמהיל השחקנים שמשלב שחקנים וותיקים עם שחקנים צעירים שזאת השנה הראשונה שלהם בבוגרים, עם הטאץ' של המאמן המנוסה מצליח. הקבוצה ברצף של ניצחונות יפים והמילה פליאוף - כבר לא מילה גסה.

 

משה ויצמן אמר בחירתו למאמן החודש של אתר "גולר":"תודה רבה על הבחירה. מעריך את זה מאד וכייף לדעת שרואים עבודה ומעריכים אותה. הקרדיט כולו לשחקנים שעובדים קשה באימונים. אני שמח שהקבוצה התייצבה אבל לא עשינו כלום. לפנינו דרך ארוכה ואנחנו מסתכלים ממשחק למשחק". 

 

במחזור הקרוב יתארחו שחקני כפר כמא אצל בני מוסמוס, קבוצה חזקה מאוד ומאמונת. זיאד אגרביה מאמן הקבוצה ושחקניו יחכו לשחקני כפר כמא והמשחק הזה יהווה מכשול רציני שאותו שחקניו כפר כמא יצטרכו לעבור.

 

 

משה ויצמן - מאמן מעל הליגה (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ענקקק (תומר אוחנה 12-01-2022, 13:03)
    משה ויצמן מעל הליגה מאמן איכותי ששחקנים נלחמים למענו !!
  2. מאמן משה ויצמן (יגאל חן 12-01-2022, 21:24)
    מקצוען אמיתי שיוביל את הקבוצה להצלחות גדולות שאפו משה