"למועדון ספורט טירת הכרמל יש מטרה אחת לעלות ליגה"

כך אמר מאור סיסו, מאמן מ.ס טירת הכרמל שתפגוש ביום שישי את בני מוסמוס, הקבוצה שדחקה אותה למקום הרביעי בבית. קבוצתו של סיסו רוצה להתברג בפלייאוף העליון שממנו מתמודדים לעליית ליגה, והמפגש עם בני מוסמוס הוא משחק עונה עבור הקבוצות

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-01-2022
  • 10:56

מאור סיסו, מאמן מ.ס. טירת הכרמל יגיע ביום שישי למשחק של להיות או לחדול. טירת הכרמל ממוקמת במקום הרביעי בבית, עם אותו מספר נקודות כמו בני מוסמוס וביום שישי שתי הקבוצות הללו ייפגשו למשחק לוהט על כרטיס כניסה לפליאוף.

 

לאחר 14 מחזורים, שחקני טירת הכרמל עם מאזן של שישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים, אך לפי מה שאנחנו שומעים מסיסו, יש רק אפשרות אחת והיא לנצח במשחק.

 

מאור, ביום שישי משחק חשוב מאוד, אפשר לנצח את בני מוסמוס?

"אנחנו מכבדים את בני מוסמוס ויודעים שהם קבוצה מעולה, אבל מועדון ספורט טירת כרמל בא במטרה להתמודד על עליית ליגה והגיע לעשות את זה. אנחנו חייבים לנצח את מוסמוס, יש לנו את הסגל הכי חזק בליגה ואני מאמין שהשחקנים שלי שהם יעשו את העבודה."

 

שחקני טירת הכרמל - יחגגו לאחר המשחק נגד בני מוסמוס? (צילום: דוברות מ.ס. טירת הכרמל)

 

מה המפתחות לניצחון?

"מפתחות לניצחון הם כמו בכל משחק, אנחנו נתכונן למוסמוס הכי טוב שאפשר ונבוא הכי מוכנים שיש, להציג את הכדורגל שלנו. השחקנים יודעים את חשיבות המשחק. כל העונה מועדון ספורט טירת כרמל במקום השני זה יהיה כואב מאוד שדווקא במחזור המכריע לא ניכנס לשלישיה.  אני מאוד מאמין בקבוצה שלי, השחקנים הוכיחו השנה שהם יודעים להגיע למאני טיים, שאם זה זכייה בגביע של הליגה, ואם נגד יפו ועוד הרבה משחקים טובים עם המון שערים. נשאר להם עוד משחק אחד שהוא בעצם הכי חשוב. אנחנו נגיע למשחק הזה חדורי מטרה בשביל לנצח ולהפעיל לפלייאוף."

 

יש לכם סגל מספיק חזק כדי להתמודד בשלבים מכריעים?

"הסגל שלנו מספיק חזק. נכון שיש כמה פצועים וחולים, אבל אנחנו בתקופה שיש את זה בכל קבוצה, אז לא נשתמש בזה כתירוץ. מי שישחק אנחנו מאמינים בו בלב שלם שיעשה את העבודה לעבר ניצחון."

 

 

מאור סיסו - מאמין בשחקנין שלו (צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מ.ס טירת כרמל (דוד 18-01-2022, 20:27)
    עם בעלים אחר אתה מקבל בעיטה לתחת מזמן...תקציב של קבוצת צמרת בליגה לאומית קיבלת ואתה צריך לחכות למשחק מכריע כדי לעלות לפלאוף???? מערבב חרא את אריק ואת כל הסובבים שם...
  2. אחד שיודע (טירה 19-01-2022, 23:05)
    סיסו אתה כישלון גדול לך הביתה יחלש
  3. מ.ס טירת כרמל (גוד 20-01-2022, 00:26)
    רק מלקרוא לך מאמן זה בדיחה...אם לא היית חבר של אריק בקסימום היית סבל בשוק