עשתה מהפך: טירה ניצחה 2-1 את כאוכב

מהפך מאוחר סידר לטירה ניצחון חוץ על כאוכב, שיכולה להיות מאוכזבת לאחר שברוב המשחק הייתה המסוכנת יותר מבין השתיים. בראא קאסם העלה תחילה את המארחת ליתרון, אך שערים של יהב אפריאט ושלום אדרי הפכו את התוצאה ושלחו את האוהדים מהמרכז לחגוג. עיסא נוג'ידאת: "הפסד מאכזב בבית, מחצית ראשונה היינו מצוינים". נועם שוהם: "פתחנו את המשחק כמו קבוצה שחושבת שכישרון של שחקנים יביא לה תוצאות"

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 22-01-2022
  • 08:16

משחק מעולה של שתי הקבוצות נחתם בניצחון של טירה, כאשר דווקא בבית כאוכב איבדה היתרון ושלוש נקודות חשובות במרדף שלה אל עבר הצמרת.

המשחק נפתח בשליטה כמעט מוחלטת של טירה, שלא הצליחה לתרגם את השליטה בכדור להרבה מצבים, והתקשתה למצוא את המסגרת, בשעה שמנגד כאוכב על ידי התקפות מהירות, הגיעה ללא מעט מצבים.

 

ראול גרשומוב ניסה להוביל את הקבוצה קדימה (צילום : עלאא בדרנה)

 

ניר עזריה מוקף בשחקני כאוכב (צילום : עלאא בדרנה)

 

עבד מורג'אן עוצר את שלום אדרי (צילום : עלאא בדרנה)

 

בדקה ה-36 היה זה בראא קאסם, שמצא את עצמו לבד עם הכדור ברחבה, לאחר מסירה של עבד מורג'אן, גלגל את הכדור לפינה הימנית, וחתם את תוצאת המחצית, 1-0 למארחת.

 

בראא קאסם כובש ולא חוגג מול האקסית (צילום: בר קלמנוביץ)

 

המחצית השנייה בצורה שוויונית, בזמן ששוב היו אלו כאוכב שהיו יותר מסוכנים ליד השער, אך מסירת עומק מעולה של שלום אדרי מצאה את וויאם עמאשה בחרבה, האחרון עבר את השוער ומסר ליהב אפריאט שמול שער ריק לא התבלבל והשווה את התוצאה.

 

יהב אפריאט החזיר את טירה למשחק (צילום : עלאא בדרנה)

 

לאחר מכן השליטה חזרה לטירה, שלא הפסיקה לתקוף את השער של כאוכב, ובדקה ה-85 כדור מרחוק של שלום אדרי פגע בשחקן הגנה, עבר נעל השוער וקבע את תוצאת המשחק, 2-1 לטירה, שסופרת ניצחון שלישי ברציפות.

 

שלום אדרי הביא לטירה שלוש נקודות (צילום : עלאא בדרנה)

 

המאמן המפסיד, עיסא נוג'ידאת , סיכם: "הפסד מאכזב בבית, מחצית ראשונה היינו מצוינים, שיחקנו טוב והיינו קרובים גם להגדיל את התוצאה. מחצית שנייה נחלשנו, וגם בעקבות הסגל המצומצם, ושחקנים שנפצעו לא הצלחנו להביא את האיכות הספסל, שתרים את הקבוצה. חצי שני לא טוב שלנו, נסיק את המסקנות, ואנחנו מסתכלים קדימה."

 

עיסא נוגי'דאת : ''רוצים להתחזק בעוד שחקנים.'' (צילום : חגאג רחאל)

 

לגבי חיזוק הקבוצה אמר המאמן: "אנחנו מחפשים שחקנים, אנחנו רוצים להתחזק בעוד שלושה, ארבעה שחקנים, יהפכו את הסגל לטוב מאוד. הליגה הזו קשה, צפופה, יש שחקנים פצועים, מורחקים, ואני מקווה שנמצא את השחקנים המתאימים."

 

מאמן המנצחת, נועם שוהם, סיכם גם הוא: "מצד אחד מאוד שמח שניצחנו, מצד שני מאוכזב מאוד מהיכולת שלנו במחצית הראשונה"

 

על הסיבות לפתיחה הפחות טובה של הקבוצה אמר: "פתחנו את המשחק כמו קבוצה שחושבת שכישרון של שחקנים יביא לה תוצאות, כמו קבוצה יהירה לא היינו מחויבים וזנחנו את כל עקרונות המשחק שלנו. לשמחתי יש לי סגל מאוד איכותי, השחקנים שעלו למחצית השנייה, בנוסף למחליפים, כנראה הבינו שלקהל של טירה מגיע הרבה יותר ממה שנתנו במחצית ראשונה"

 

על הקהל של טירה, שהגיע ועודד ברוב המשחק אמר: "הקהל של טירה זו חוויה, ואני מאמין שעוד לא הוצאנו מהבית עוד לפחות 70 אחוז מהם. אנחנו צריכים אותם איתנו לא בטוח שבלעדיהם השחקנים היו מצליחים להרים את עצמם במחצית השנייה. אני קורא לאוהדי טירה להגיע, אתם השחקן ה-12 שלנו ובדרך כלל השחקן ה-12 הוא השחקן הכי חשוב."

שחקני טירה בסיום, חוגגים עם הקהל (צילום: בר קלמנוביץ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה חזקה מעל הליגה (אוהד 25-01-2022, 09:49)
    איזה שינוי עבר על הקבוצה הגנה טובה קישור חכם והתקפה קטלנית אבל יש בעיה במחצית הראשונה הקבוצה מפוזרת ומחמיצה במיוחד ב2 משחקים האחרונים ומחצי השניה משהוא שונה טירוף סדר במערך הברקות של שחקנים ויחידות ורעב לנצחון כעקרון טירה אם תמשיך ותתייצב היא תעצור רק בליגה לאומית והשמים הם הגבול