הדיון בעניינה של הפועל אדומים אשדוד נדחה לשבוע הבא

כמדי יום רביעי, גם היום מספר רב של קבוצות יגיעו לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין אישומים חמורים. הדיון המרכזי בעניינה של הפועל אדומים אשדוד לאחר תקיפתו של איסמעיל עאמר נדחה לשבוע הבא וזאת בעקבות דרישת הקבוצה לייצוג. מי שכן ייעמדו לדין הן בני יהודה על קריאות גזעניות ובני ריינה ואחי נצרת על התפרעות אוהדים. הדיון בעניין הפועל א.א פאחם גם כן נדחה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 26-01-2022
  • 15:35

כמידי יום רביעי, גם השבוע ייפגשו מספר של קבוצות בלאומית ומליגה א' לדיונים בעקבות אירועי משמעת והפרות סדר. השבוע נמצאות במוקד מס' קבוצות בליגה הלאומית שנאשמות בסעיפים חמורים ועלולות לספוג עונשים כבדים.

 

מי שנמצאת בדריכות רבה היא העולה החדשה, הפועל אדומים אשדוד. בסוף שבוע שעבר גורמים בכירים בהנהלת הקבוצה תועדו במצלמות תוקפים באלימות קשה את מאמנה של היריבה הפועל ראשל''צ, איסמעיל עאמר. בהתאחדות התקבלה דרישה להורדת נקודות מיידית ובאדומים ביקשו לקבל ייצוג ונענו בחיוב. בעקבות כך הדיון נדחה לשבוע הבא. עוד דיון מרכזי שיתקיים ברביעי הבא הוא בעניינה של הפועל א.א פאחם וזאת לאחר התגרה הגדולה שהתרחשה סביב השיפוט במשחק מול הפועל רמת השרון. גם הקבוצה של מוטי איווניר חוששת מעונש כבד והיא תחכה לשבוע הבא.

 

מי שכן יגיעו היום לבית הדין הן בני יהודה שתעמוד לדין בעקבות קריאות גזעניות שצוינו בדו''ח השיפוט בהפסד האחרון 0-2 למ.ס כפר קאסם סוהיב וכמו כן גם אחי נצרת ובני ריינה יביאו נציגות לבית הדין בדיונים על התפרעות אוהדים ובמועדונים חוששים מקנסות כבדים וסגירת יציעים. 

 

בגזרת ליגה א' גם כן ייערכו כמה דיונים. מ.ס טירה תעמוד לדין בגין התפרעות ופגיעה ע''י אוהדים ושחקנה של הפועל הרצליה, גיא רפאלי צפוי לספוג עונש הרחקה לאחר שהוא מואשם בסעיף העלבת שופט. כמו כן מספר בעלי תפקידים בהפועל כאוכב, הפועל כפר כנא ושמשון ת''א גם כן יעמדו לדין וצפויים לספוג קנסות והרחקות

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדומים קבוצה (יפו 26-01-2022, 18:52)
    של זבל אוהדים זבל זבל זבל הנהלה לא משלמת כסף בקיצור שכונה צריך לפרק אותם
  2. יפו (אשדוד 27-01-2022, 13:53)
    שבו בליגה למקומות עבודה ותישתקו גם בעוד 100 שנים ניראה אותכם בליגת האותיות