תחזית מחזור 18: ליגה ב' צפון

מחזור 18 והאחרון של הליגה הסדירה הגיע ואיתו אני בטוח שהולכים להיות משחקים לפנתיאון. לדעתי כרמיאל יקחו נקודות נגד סכנין, בקרב התחתית טובא ינצחו את מג'דל כרום, בני מוסמוס ינצחו שוב את אום אל פאחם וטירת הכרמל חייבים לקחת נקודות באיכסל. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 27-01-2022
  • 18:50

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני כרמיאל – צעירי סכנין

שחקני כרמיאל מגיעים לאחר ניצחון חוץ גדול בשעב שמעניק להם סופית את כרטיס הכניסה לפליאוף העליון. בסכנין ספגו בשבוע שעבר הפסד ביתי לשחקני בני ממב"ע וישמחו להרגיש את תחושת הניצחון שחסרה בקבוצה. אני מהמר פה על ניצחון ביתי.

 

בני ממב"ע – מכבי ג'דידה מכר

שחקניו של ווג'די קיש מרמת הגולן מגיעים לאחר ניצחון גדול בסכנין ובני ג'דידה נחו בשבוע שעבר עקב מחזור חופשי. בממב"ע להוטים לקחת את ניצחון לאוסף ואני חושב שהם יצליחו לעשות זאת.

אסעד עמאשה - יחגוג עוד שבוע עם שלושער? (צילום: אייהם גבארין)

 

הפועל עירוני צפת – מכבי אחווה שעב

שחקניו של אלון אלוק חוזרים מניצחון חוץ בטובא בשבוע שעבר, בשעב ספגו הפסד ביתי לשחקני סכנין, שפוגע מאוד באנרגיות של הקבוצה. צפת קבוצה הרבה יותר יציבה ואני חושב שהיא תיקח פה ניצחון בקלות.

 

איחוד בני מג'דל כרום – הפועל בני טובא

במג'דל כרום הצליחו להוציא בשבוע שעבר תיקו נגד שחקני כפר מנדא ובטובא חטפו בראש משחקניו של אלון אלוק. זה הולך להיות קרב בין שתי קבוצות תחתית, אך לדעתי האורחים יצליחו לקחת פה את הנקודות.

 

הפועל עירוני עראבה – בית"ר נהריה

זה הולך להיות מפגש בין שתי קבוצות שנחו בשבוע שעבר, שתי קבוצות שרק רוצות לשרוד בליגה השנה. לדעתי לשחקניו של עבד רבאח יש יכולות גבוהות יותר והניצחון יהיה ביתי.

 

איחוד בני שפרעם – עירוני בני כאבול

שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם באים למשחק האחרון בליגה הסדירה כדי לסמן וי. בכאבול השיגו בשבוע שעבר תיקו נגד יפיע ולא יתנגדו לניצחון נגד מוליכת הטבלה במחזור הסיום. לדעתי, שפרעם ייתנו לשחקני נוער לעלות והניצחון יהיה של האורחים.

שחקני שפרעם - יחגגו עוד ניצחון? (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי עירוני יפיע – צעירי טמרה

שחקני יפיע מגיעים לאחר טלטלה עם מאמן נוסף שסיים את תפקידו במועדון ותיקו בשבוע שעבר, בטמרה כנראה שנותנים לתותחים לנוח ושחקני נוער עולים למגרש, כשהם הפסידו לעכו בשבוע שעבר. אין ספק שיש פה הבדל רמות משמעותי בין הקבוצות, אני מהמר על ניצחון חוץ של טמרה.

 

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי עוספיא – מ.ס. פרדס חנה

שחקני עוספיא מגיעים לאחר הפסד גדול לנוג'ידאת החזקים ופרדס חנה הפסידו לנווה שאנן בשבוע שעבר. אין ספק שיש פה הבדל רמות רציני ואני מריח ניצחון חוץ של פרדס חנה בסיום 90 דקות.

 

הפועל בני מוסמוס – צעירי אום אל פאחם

וואי וואי משחק משחק מחכה לנו פה. מצד אחד שחקני מוסמוס שחייבים ניצחון כדי להבטיח את מקומם בפליאוף העליון ומצב שני שחקני אום אל פאחם שהבטיחו את מקומם בפליאוף, אבל הסיבוב הקודם הפסידו למוסמוס בדרבי המשולש ואת זה הם לא ישכחו להם. אני מעריך שיהיה פה משחק אגרסיבי במיוחד, אך בסופו של דבר מוסמוס יידעו לשמור על הבית ולקחת שלוש נקודות.

זיאד אגרביה - רוצה להיות בפליאוף (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מכבי אחי איכסל – מ.ס. טירת הכרמל

שחקני איכסל נחו בשבוע שעבר בזכות מחזור חופשי ושחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל הוציאו תיקו נגד מוסמוס במשחק קשוח במיוחד. עבור המארחים המשחק לא הכי חשוב ועבור האורחים הוא חשוב מאוד כשהם במאבק על כרטיס כניסה לפליאוף. אני מריח פה ניצחון גדול של טירת הכרמל כשסיסו יוציא את כל התותחים כדי לקחת פה נקודות.

מאור סיסו - יחגוג עלייה לפליאוף? (צילום: אבי רביבו)

 

מ.ס. כפר כמא – מכבי נוג'ידאת

זה הולך להיות לפרוטוקול בלבד. שחקני נוג'ידאת כבר ביססו את מעמדם בפליאוף מזמן ושחקניו של משה ויצמן ברחו קצת מתחתית הטבלה. בכפר כמא ישמחו לקחת נקודות, אבל עבאס סואן לא מוותר באף משחק, לכן אני מאמין שהניצחון יהיה של האורחים.

משה ויצמן - ייקח נקודות לעבאס סואן? (צילום: עודד חסין)

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל סנדרלה גלבוע

שחקני טירת הכרמל באים להעביר את הזמן עד הפליאוף ובסנדרלה שמחים מכל נקודה שמשיגים. טירת הכרמל הפסידו בשבוע שעבר לכפר קרע וסנדרלה ניצחו בביר אל מכסור. בטירת הכרמל נותנים לנוער לעלות בהרכב, לכן לדעתי יהיה פה ניצחון חוץ.

 

אחי ביר אל מכסור – בית"ר חיפה

ביר אל מכסור הפסידו בשבוע שעבר לסנדרלה וחיפה השיגו ניצחון גדול בדליית אל כרמל. חיפה צריכים כל נקודה והם הרבה יותר טובים, לכן לדעתי הם ייקחו פה את הנקודות.

 

הפועל רמות מנשה – איחוד בני כפר קרע

זה הולך להיות משחק מצוין!! שתי קבוצות שרוצות לקחת נקודות ולטפס מעלה קצת בטבלה. לדעתי, לשחקניו של אלעד ברצור מרמות מנשה יש סגל חזק יותר ולכן הם ייקחו פה שלוש נקודות.

רמות מנשה - ישמרו על הבית? (צילום: דוברות הפועל רמות מנשה)

 

הפועל בית שאן – איחוד בני בקה

איזה משחק מחכה לנו פה.. הכוכבים של בית שאן מארחים את שחקני בני בקה החזקים. אין ספק שלאורחים יש קבוצה חזקה יותר, אבל בית שאן בתקופה טובה לאחרונה והם יכולים להפתיע אותנו ובגדול. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל בזול (יודע 27-01-2022, 19:39)
    ידוע כבר שאום אל פאחם מכרו למוסמוב ואיכל מכרו לטירה שימו כמוהם הרבה כסף בבטים ותרוויחו.