קרובים קרובים: צור שלום וכפר כנא סיימו בתיקו 1-1

חן ביטון מצא את הרשת מקרוב בפתיחת המחצית השנייה, אך שער אדיר של אופק מרום קבע חלוקת נקודות שמשאירה את הקבוצות צמודות אחת לשנייה בטבלה. אופק מרום: "אני חושב שלקראת סוף המשחק, היינו שווים יותר מגול אחד, וכן ולנצח".

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 30-01-2022
  • 16:00

צור שלום וצעירי כפר כנא, נפגשו למשחק מסקרן זאת למרות הקור והגשם. המשחק התעלה לרמה גבוהה, וסיפק כמה רגעים מרשימים שבסופו הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1 וחלוקת נקודות שהשאירה אותן צמודות בטבלה.

 

המחצית הראשונה הייתה שוויונית, כאשר למרות שצור שלום שלטה ברוב הזמן בכדור, כפר כנא הייתה מסוכנת בלא מעט התקפות, וקצת לפני השריקה למחצית היה זה קאסם חילף שמול שער ריק שלח כדור דווקא לעמוד, ופספס הזדמנות להוריד האורחים ליתרון במחצית.

 

עלי דחאלה מול הגנת צור שלום (צילום: בר קלמנוביץ)

 

המחצית השנייה נפתחה בסימן צור שלום, שעלתה ליתרון מהיר, בזכות שער של חן ביטון, שקיבל כדור רוחב מוצלח מהאגף, ומקרוב דחק אותו לרשת, והעלה את המארחת ליתרון מהיר. אחרי השער צור שלום לאט לאט נעלמה מהדשא, כאשר לאחר מכן הייתה זו בעיקר כפר כנא ששלטה במשחק ואיימה לא מעט על השער, עד שאופק מרום, בדקה ה-80, קיבל את הכדור במרחק 20 מטרים מהשער, שלח בעיטה אדירה היישר אל עבר החיבורים, וקבע שוויון, שהחזיק עד לסיום.

 

כפר כנא שלטה ברוב המחצית השנייה (צילום: בר קלמנוביץ)

 

אופק מרום, כובש שער השוויון, הגיב לאחר מהשחק ואמר: "קודם כול הרגשה נהדרת אין כמו לכבוש ויותר מזה נתן לנו נקודה חשובה. הגענו להרבה מצבים ולא הצלחנו לכבוש, וישר במחצית השנייה קיבלנו גול, אבל ידענו להתעשת על עצמנו מהר, ואני חושב שלקראת סוף המשחק, היינו שווים יותר מגול אחד, וכן ולנצח, אבל אנחנו עם הפנים למשחק הבא כול נקודה חשובה.

שחקני צור שלום חוגגים את השער (צילום: בר קלמנוביץ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי (קרית ביאליק 30-01-2022, 16:45)
    סגל של צור שלום שווה הרבה יותר חבל .
  2. שיפוט חלש מאודהשיפוט (גולן 30-01-2022, 19:57)
    השיפוט היה מתחת לכל ביקורת ישבתי ליד מבקר השופטים..רשם כל הזמן את הטעויות של השופט...בושה