המשימה הושלמה: בית דגן הבטיחה את מקומה בפלייאוף

החבורה של שוקי סידס, גברה אמש (מוצ״ש) על בית״ר כפר סבא 0-1, והבטיחה רשמית את מקומה בפלייאוף העליון של ליגה ב׳ דרום א׳. סידס בתגובה: ״היו הרבה שלא רצו לראות אותנו בפלייאוף העליון, אבל אנחנו שם״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 30-01-2022
  • 17:58

בעירוני בית דגן נשמו אתמול לרווחה, זאת לאחר שהקבוצה הבטיחה את מקומה במשחקי הפלייאוף ותוכל להתמודד בהם על הכרטיס לעלייה לליגה א׳.

 

רק לפני שני מחזורים החבורה של שוקי סידס התפוצצה על בית״ר פתח תקווה 1-5, ואמש (מוצ״ש) היא המשיכה את המומנטום החיובי לאחר שגברה על בית״ר כפר סבא באיצטדיון לויטה 0-1 משער של אסף כהן.

 

״היו הרבה שלא רצו לראות אותנו בפלייאוף העליון, אבל אנחנו שם״, סיכם בהתרגשות מאמן הקבוצה שוקי סידס והוסיף: ״זאת הייתה המטרה מתחילת העונה ואמרתי לשחקנים שלי לכל אורך העונה שאני מאמין בהם והם לא אכזבו. שמח שלא היינו תלויים באף אחד, וסמכנו רק על עצמנו.״

 

שוקי סידס, מוביל את בית דגן לפלייאוף העליון. האם היא תעלה ליגה? (צילום: גיא צמח)

 

כמו כן, אמש היה אמור להתקיים משחק נוסף במקביל לבית דגן וכפר סבא, משחק שהיה אמור להכריע את זהות העולה לפלייאוף, אך המפגש בין בית״ר פתח תקווה ליפו האורתודוכסים נדחה בעקבות תנאי מגרש לקויים.

 

המפגש בין שתי הקבוצות יכול היה להשפיע על מצבה של בית דגן, כך שאם שני המשחקים היו מסתיימים בתיקו, בית דגן הייתה נשארת בחוץ. אך החבורה של שוקי סידס, עשתה את שלה והבטיחה את מקומה במשחקי הפלייאוף העליון.

 

בית דגן, היא אחת מהקבוצות המרשימות בליגה ב׳ דרום א׳. זהו מועדון יציב מאוד, שמנוהל בצורה מסודרת עם מוסר תשלומים ותנאים מעל הליגה. במועדון הביעו אמון גם העונה במאמן שוקי סידס, כששמו למטרה לנסות ולהפעיל למשחקי הפלייאוף שמובילים לליגה א׳, ואמש הקבוצה הבטיחה את מקומה באופן רשמי אחרי עונה סדירה צמודה מאוד.

 

גם בפלייאוף תחכה לבית דגן משוכה לא פשוטה עם קבוצות כמו: מחנה יהודה, הפועל קלנסווה, עמישב פ״ת וקריית אונו. כאשר בית״ר פ״ת ובני יפו יתמודדו על המקום האחרון והשישי שנותר במשחקי הפלייאוף זאת בדרך לנסות ולהפעיל לליגה א׳. 

 

 

חגיגות העלייה לפלייאוף בסיום המשחק (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין באמת התמודדות קלנסוואה לא שייכת לליגה הזו (דני אונו 30-01-2022, 18:11)
    יתמודדו על הכרטיס השני למבחנים מול ליגה א'.
  2. אל תהיה כל כך בטוח (ברק 30-01-2022, 20:14)
  3. מגרש מוצף ?? (אחד שיודע 30-01-2022, 20:18)
    איזה מוצף. חיכו לתוצאה ורצו לסגור על תיקו...המגרש הושקה במים.....לא נורא שיאכלו אחד את השני במשחק
  4. מוצף (מוצף 30-01-2022, 20:30)
    התאחדות שכונה !! עשה לכם בית ספר פ"ת
  5. ענק (קוקי 30-01-2022, 21:56)
    זה השכונה הכי גדולה של ההתאחדות .צריכים היו לבדוק לפני את התנאים. ולחייב לשחק באותו יום ושעה .עכשיו כמו שאומרים שיוכלו אחד את השני .ונראה מי יעלה .מה שבטוח אחת מהשתיים תהיה עפיפון בפלייאוף
  6. בית דגן (בית דגן 30-01-2022, 22:43)
    בית דגן החתימו 4 שחקנים עולים ליגה !! ל
  7. פ"ת (פ"ת 30-01-2022, 22:51)
    מה אתם רוצים ?? היה חם השקה את הדשא אבל ברח לו השקה יותר מידי .... מסעי