לפני פריצה : הבלמים הצעירים בליגה א' צפון

אתר ''גולר'' ממשיך לקדם את סדרת הכתבות החדשה שתעלה מידי יום שלישי בה נציג ונבחר את השחקנים המוכשרים ביותר בליגה השלישית. והפעם, תגליות העונה במרכז ההגנה בליגה א' צפון. מספר רב של בלמים צעירים קיבלו העונה את המושכות וחלקם מציגים יכולת אדירה. אך מי נבחר במקום הראשון? הכל בתוך הכתבה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 01-02-2022
  • 18:16

מדי יום שלישי אנחנו באתר ''גולר'' נבחר את השחקנים הצעירים הטובים ביותר בכל עמדה בליגה השלישית. לאחר שבחרנו את השוערים משני המחוזות, הפעם ניתן דגש בבלמים הצעירים של ליגה א' צפון. בכתבה זו נציין שמונה שחקנים בלמים צעירים (עד גיל 23) שבולטים העונה מעל כולם ובעלי פוטנציאל לפרוץ ברמות הגבוהות.

 

מקום שמיני

מוחמד נח'אש

קבוצה : הפועל איכסל

גיל : 20

 

הבלם הצעיר, בוגר מחלקת הנוער של אחי נצרת, רושם עונת בכורה יפה באיכסל. נח'אש נחשב לבלם איכותי שהציג העונה כמה משחקים נהדרים, במיוחד תחת ענאן פרו. מעניין יהיה לראות אם יחזור לקבוצת האם שלו כבר בעונה הבאה.

 

מקום שביעי

אביחי אלפסי

קבוצה : מכבי טמרה

גיל : 21

 

הבלם הצעיר, ששיחק אשתקד עוד בליגה ב' במדים של בית''ר נהריה, רושם עונת פריצה נהדרת בטמרה. בתחילת הקיץ במועדון נתנו לו הזמנות והוא לקח אותה בשתי ידיים. אלפסי תפס מקום של קבע בהרכב של פטריסיו והוא מחזיר לו מדי שבוע על כר הדשא עם הופעות בטוחות ויציבות. מעניין לראות אם הוא ישמור על היכולת עד סוף העונה ויתקדם בקיץ לרמות הגבוהות.

 

אביחי אלפסי חוגג (צילום : מחסאן נסאר)

 

מקום שישי

כאמל אבו אל היג'א

קבוצה : הפועל כאוכב

גיל : 21

 

מחלקת הנוער של הפועל כאוכב ממשיכה לייצר כשרונות כשהפעם מדובר בבלם כאמל אבו אל היג'א. השחקן הצעיר מקבל השנה קרדיט מלא בהרכב של כאוכב, בתחילת העונה הוא הראה מעט חוסר יציבות אך ממשחק למשחק הוא משתפר ומראה יכולות ומוכיח שהוא מקבל את ההזדמנות בצדק.

 

מקום חמישי

תמיר חיימוביץ'

קבוצה : הפועל הרצליה

גיל : 19

 

הבלם הצעיר ברשימה, תמיר חיימוביץ' ,רושם עונת בכורה בבוגרים ומציג יכולת נהדרת. חיימוביץ' גדל במחלקת הנוער של בית''ר טוברוק והעונה הוא מקבל הזדמנות אמיתית מארז בנודיס והוא לא מאכזב. חיימוביץ' נכנס מהר מאוד לעניינים ומראה המון ביטחון לצד יכולת טכנית טובה. אין ספק שעתידו עוד לפניו.

 

מקום רביעי

נסים אבו יונס

קבוצה : הפועל בועיינה

גיל : 21

 

יחד עם כל החלק האחורי בבועיינה, נסים אבו יונס רושם עונה גדולה. הבלם, שגדל בבני סכנין מראה יכולת נהדרת העונה בבועיינה. אבו יונס נותן המון ביטחון לחלק האחורי ומציג יכולת טובה ויציבה מידי שבוע. 

 

 

נסים אבו יונס, ששיחק גם בכפר כנא, רושם עונת פריצה בבועיינה (צילום : חגאג רחאל)

 

מקום שלישי

עמית בר

קבוצה : עירוני נשר

גיל : 20

 

איזה עונת בכורה אדירה עוברת על הבלם הצעיר. עמית בר, שגדל במחלקת הנוער של נשר ושיחק במדיה בליגת העל לנוער, מקבל השנה קרדיט מלא מעומר לוינזון והוא מחזיק ובענק. בר, נחשב לבלם אינטילגנטי שבנוי טוב ולא מן הנמנע שכבר בעתיד הקרוב הוא יבצע את קפיצת המדרגה.

 

עמית בר בעונת בכורה אדירה בנשר (צילום : חגאג רחאל)

 

מקום שני

פיטר אלוהאב

קבוצה  : צעירי טייבה

גיל : 22

 

הבלם הנהדר, ששיחק בעבר בהפועל מרמורק ובאקה אל גרביה, רושם עונה אישית אדירה במרכז ההגנה של צעירי טייבה. אלוהאב נחשב לבלם איכותי ששולט במשחק הגובה ונותן המון ביטחון וכח לחלק האחורי, היכולת הטובה של טייבה בשבועות האחרונים בחלק האחורי היא הרבה בזכותו.

 

מקום ראשון

עבד חמודה

קבוצה : הפועל בועיינה

גיל : 20

 

ובמקום הראשון מעל כולם ניצב עבד חמודה. הבלם הצעיר, שכבר בגיל מוקדם עלה לבוגרים, רושם עונה יוצאת מן הכלל. חמודה נחשב לבלם פיזי ומהיר ששולט במשחק הגובה ועל אף גילו הצעיר הוא מראה המון ביטחון ויציבות. הרבה בזכות יכולתו העונה, בועיינה מציגה את ההגנה הטובה בליגה ונחשבת למוקש עבור כל יריבה.

 

עבד חמודה נבחר במקום הראשון (צילום : חגאג רחאל)

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא פלא שעבד במקום הראשון, הרי הוא מגיע ממשפחת כדורגלנים, כדורגל אצלם ב DNA, שיהיה לו ולאחרים הרבה בה (תושב צפון 02-02-2022, 00:09)
  2. ישראל ראש (טבריה אמפרייה 03-02-2022, 19:51)
    תגידו אתם חיים בסרט ישראל ראש לא רואה אף בלם בליגה