נבחרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

מלבד משחק דחוי, המחזור ה-21 בליגה א' צפון הגיע לסיומו והוא סיפק לנו מבול של שערים ואירועים. טבריה לא הרשימה אך עשתה את העבודה, כאוכב ופרדיס התפוצצו עם תוצאות גדולות, טירה המשיכה בשלה בדרך לצמרת הגבוהה והפועל הרצליה חזרה לתלם. בחרנו את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 01-02-2022
  • 14:51

ירדן קרישטול (זלפה)

השוער, שהגיע לזלפה מרובי שפירא, רשם משחק ענק בניצחון קבוצתו 1-2 על עירוני נשר בחוץ. קרישטול רשם כמה הצלות מרשימות ונתן המון ביטחון לחלק האחורי.

 

ירדן קרישטול מזנק (צילום : חגאג רחאל)

מנאר דראושה (כאוכב)

בלמה המצוין של כאוכב, מנאר דראושה, הציג משחק עוצמתי בניצחון הגדול של קבוצתו על מגדל העמק. הבלם הציג משחק טוב בשני צידי המגרש כשכבש את השער הראשון במשחק.

 

תמיר חיימוביץ' (הפועל הרצליה)

אחת מתגליות העונה בליגה א' צפון, תמיר חיימוביץ', הצטיין בניצחון קבוצתו על בועיינה החזקה. הבלם בן ה-19 רשם משחק הגנה מעולה ועזר לקבוצתו לשמור על רשת נקייה.

 

מוחמד קעאדן (באקה אל גרביה)

בלמה המצוין של באקה, מוחמד קעאדן רשם משחק אדיר בניצחון 0-2 על מכבי טמרה. בפן ההגנתי הוא הציג משחק שקט ויציב ופן ההתקפי הוא כבש את השער הראשון במשחק.

 

חנן ביטון (צור שלום)

המגן המוכשר, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה ,רשם משחק אדיר בתיקו 1-1 של קבוצתו מול צעירי כפר כנא. ביטון הצטיין בשני צידי המגרש וכבש שער יפה.

 

אביתר ברק (טבריה)

קשרה הצעיר והמוכשר של טבריה, אביתר ברק, שוב בלט לטובה. לצד השחקנים הבכירים והמנוסים בטבריה גדל כישרון אדיר ואפשר לראות זאת כמעט מידי שבוע. במשחק האחרון נגד ערערה ברק שלט במרכז השדה ועזר לקבוצתו לנצח.

 

אביתר ברק בעוד משחק מצוין (צילום : עודד חסין)

מחמוד עבאס (בני פרדיס)

הקפטן והסמל של פרדיס, מחמוד עבאס להט בניצחון הענק 7-1 על רובי שפירא. הקשר, ששימש גם במועדון כשחקן - מאמן בישל ארבעה שערים בדרך לניצחון הגדול.

 

מחמוד עבאס עם ארבעה בישולים גדולים (צילום : חגאג רחאל)

 

עבד מורג'אן (כאוכב)

מה עוד אפשר להגיד על עבד מורג'אן. הסמל והכוכב של כאוכב היה בלתי ניתן לעצירה בניצחון האדיר על מגדל העמק כשכבש פעמיים וסיפק לחבריו מסירות נהדרות. 

 

האס של כאוכב עם עוד משחק לפנתיאון (צילום : עלאא בדרנה)

אופק מרום (צעירי כפר כנא)

שחקן ההתקפה הנהדר, אופק מרום, כבש את אחד משערי העונה בליגה א' צפון בתיקו 1-1 מול צור שלום.

שלום אדרי (מ.ס טירה) - שחקן המחזור!!

את העונה של מ.ס טירה אפשר לחלק ללפני ואחרי הגעתו של שלום אדרי לקבוצה. שחקן ההתקפה, שהגיע לקבוצה מליגת העל, שוב חגג ובגדול כשלהט עם שלושער אדיר לרשת של איכסל ובכך העלה את מאזנו לחמישה שערים בחמישה משחקים.

 

שלום אדרי הוא שחקן המחזור (צילום : עלאא בדרנה)

 

דור מלכה (פרדיס)

חלוצה של פרדיס, דור מלכה, הצטיין בניצחון האדיר 1-7 על רובי שפירא עם שלושער מרשים.

 

דור מלכה עם שלושער לרשת של רובי שפירא (צילום : מוחמד אמארה)

מאמן המחזור 

עיסא נוג'ידאת וארז בנודיס

במחזור כזה קשה מאוד לבחור מאמן מחזור, אחמד סבע השלים ניצחון שני בתפקיד וחילץ את זלפה מהתחתית, פאיד חסון רשם ניצחון ענק ובתוצאה נדירה ונועם שוהם המשיך להנהיג את טירה להצלחות אך השבוע מעל כולם ניצבים עיסא נוג'ידאת וארז בנודיס. כאוכב רשמה את משחקה  הטוב ביותר העונה כשניצחה ללא תנאי את מגדל העמק בחוץ וארז בנודיס החזיר את קבוצתו לתלם לאחר ניצחון קשה ומרשים על בועיינה החזקה. 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל שבוע נוגידאת!!! חחחח. יש לבקה מאמן שעשה את ההבדל תותח (ראמי 02-02-2022, 12:34)