משחק סוער: כפר כנא ניצחה את כאוכב 5-6

הרוח החזקה בכאוכב הביאה איתה 11 שערים ומתח עד השנייה האחרונה, כאשר במחצית השנייה כאוכב כמעט והדביקה את היתרון המוקדם והמשמעותי של כפר כנא. מומו ניסטל: "איך שהגעתי למגרש ראיתי את הרוח, הבנתי שאי אפשר יהיה לעבור את החצי". עיסא נוג'ידאת: "במחצית השנייה הכל השתנה, וראינו את כאוכב שכולם צריכים לראות."

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 06-02-2022
  • 13:53

משחק רב שערים הוא לא תואר אשר יכול לתאר את המשחק שהתרחש אתמול (יום שישי) בין כאוכב להפועל כפר כנא, כאשר האחרונה ניצחה את המשחק לאחר במשחק נכבשו 11 שערים, והתוצאה שנקבעה בסוף הייתה 6:5.

הפועל כפר כנא עם מחצית ראשונה נפלאה (צילום: עלאא בדרנה)

 

המשחק התחיל בטירוף מוחלט כאשר כבר בסיום המחצית הראשונה הובילה כפר כנא 5:1, לאחר שספואן זועבי (8,21), אדהם שיבלי (18,44) ואכרם הייב (29) מצאו כלאחד את הרשת, ושערו של מועמר קרקארה בדקה ה-24 רק צימק את התוצאה.

 

מנגד המחצית השנייה הייתה כולה בסימן כאוכב, שנאבקה לחזור אל המשחק, אך גם בשערים של סראא קאסם (53), מנאר דראושה (55,92) ועבד מורג'אן (80) לא הספיקו לה, וזאת מכיוון שבדקה ה-55 אדהם שיבלי הוסיף שער אחד לזכותה של כפר כנא, לאחר משחק סוער יכולה להיות מרוצה משלושת הנקודות אותן השיגה.

כאוכב נחלמה כדיי לחזור למשחק (צילום: עלאא בדרנה)

 

המאמן המנצח, מומו ניסטל, סיכם את המשחק: "איך שהגעתי למגרש ראיתי את הרוח, הבנתי שאי אפשר יהיה לעבור את החצי, אז שיניתי קבוצה ושיחקתי עם שמונה שחקנים בהתקפה, והתוצאה במחצית הזו הייתה בהתאם. במחצית השנייה כאוכב עוד לא הבינו את הרעיון של הרוח, ועד שהם הבינו את זה הגענו כבר לדקה ה-60, ואנחנו כבר היינו כולנו מאחורה. אם היו לכאוכב עוד חמש דקות הם גם היו משווים."

 

לגבי המטרות להמשך העונה אמר ניסטל: "הגעתי לפני חמישה מחזורים סך הכל, ואז לקבוצה היו רק שבעה נצחונות. הגעתי ובנתיים נתנו כבר 13 גולים בחמשת המשחקים האלו. אני רואה רק את הקבוצה שלי, המטרה שלי היא לנצח הכל משחק, איפה נסיים את העונה, את זה אני לא יודע."

 

מומו ניסטל: "עוד חמש דקות כאוכב גם הייתה משווה" (צילום: עלאא בדרנה)

 

מאמן המפסידה, עיסא נוג'ידאת, אמר לאחר המשחק: "הפסד מאכזב, אחרי תקופה מצוינת ותוצאות טובות, הקבוצה הגיע במומנטום חיובי, ופשוט מאוד נכנסו לא טוב למשחק, ועד שהתחלנו לשחק התוצאה כבר הייתה לטובת כפר כנא. המחצית הראשונה לא הייתה מהטובות שלנו."

עיסא נוג'ידאת: "הם קיבלו בהפסקה שטיפה, שאני לא מאחל לאף אחד לחוות דבר כזה" (צילום: עלאא בדרנה)

 

על המחצית השנייה אמר עיסא: "הראש של השחקנים היה בניצחון הגדול לפני שבוע, הם חשבו שזה יהיה משחק קל, וקיבלנו סטירה חזקה מאוד במחצית הראשונה. הם קיבלו בהפסקה שטיפה, שאני לא מאחל לאף אחד לחוות דבר כזה, ויצאנו למחצית השנייה בצורה מסודרת, ושיחקנו את המשחק הרגיל שלנו, כזה שמאפיין את הקבוצה, אבל בסוף זה לא הספיק."

 

כשנשאל על חוסר היציבות של הקבוצה אמר: "אין עניין של חוסר יציבות. שקיבלתי את הקבוצה היינו בתחתית ואני, השחקנים, הצוות שלי וההנהלה הצלחנו לתקן ולשפר את הקבוצה, ועלינו והגענו לצמרת. ופשוט מאוד במשחק הזה, השחקנים, ובמיוחד החלק האחורי, לא היו ביום טוב. במחצית השנייה הכל השתנה, וראינו את כאוכב שכולם צריכים לראות."

הפועל כפר כנא חוגגים (צילום: עלאא בדרנה)

הוסף תגובה
תגובות