תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 23: אוהד רון מארח את ניר שטרית

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב ניר שטרית, שמשמש כיום כמנכ"ל הפועל הרצליה הטוב בליגה ובעברו היה קפטן בני יהודה בליגת העל בזמנים הכי טובים שלה. ניר מכיר את ליגה א׳ וחושב שטירה תנצח את טבריה והרצליה כמובן שתנצח..מה לגבי שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-02-2022
  • 14:18

ונעבור למשחקים:

מ.ס. טירה- עירוני טבריה

אוהד:משחק המחזור! טירה בנו קבוצה חזקה מאוד, אבל לא הולך להם כפי שציפו. אין מה לעשות זה הכדורגל, לפעמים גם כשבונים קבוצה חזקה מאוד לא מתחבר או לוקח זמן להתחבר, אבל אני בטוח שאם זה יתחבר להם, הם יוכלו להפתיע את כל הליגה.טבריה הקבוצה הכי טובה בליגה, הקבוצה הכי נוצצת והכל תלוי בה, נכון שלא מתחבר להם אבל עדיין הם 6 נקודות הפרש מהמקום השני והאמת אני לא רואה אף קבוצה שיכולה לעצור את טבריה מלעלות ליגה. טירה במגרש בכפ"ס עם 3000 אוהדים יכולים להפתיע את טבריה אבל טבריה עם שחקנים יוצר מנוסים והם גם ינצחו. 

ניר שטרית: יש פה עניין ומשמעות של הבית. העברת הבתיות לכפ"ס לדעתי לא יעשה לטירה טוב, בבית הם היו לוקחים את הנקודות אבל בכפ"ס זה משחק חדש. טירה נראית מעולה בעיקר בזכות הרכש המצויין שהביא ד״ר. סמארה ויחד עם עבד טיטי הם בנו קבוצה חזקה בסיבוב השני והם עוד ידברו חזק העונה בפלייאוף. המשחק יסתיים בתיקו.

 

הפועל הרצליה- בני זלפה

אוהד: הרצליה הוכיחו לכל הליגה שהם משחקים את הכדורגל הכי טוב. ארז בנודיס בנה קבוצה נהדרת והאמת כמי שמכיר את בנודיס זאת הקבוצה הכי גדולה שבנה בתקציב נמוך, וארז עלה ליגות בעבר אבל לא ראיתי כזה כדורגל מהקבוצות שלו וכל הכבוד לו על כך. בני זלפה החלו לצבור נקודות מאז הגעתו של אחמד סבע על הקווים. אבל עדיין הרצליה עדיפה והיא גם תנצח. 

ניר שטרית: אנחנו בכושר טוב וחייבים לקחת את הנקודות בבית. בני זלפה קבוצה טובה שנלחמת על האפשרות להישאר בליגה. הנקודות ישארו בהרצליה. ניצחון הרצליה. 

 

האם בנודיס והרצליה יגברו על זלפה? (צילום: דדי ברק)

 

עירוני נשר- מכבי טמרה

אוהד: נשר קבוצה צעירה ומוכשרת והאמת כייף לראות את נשר משחקים. טמרה בעונה נהדרת ופטריסיו סייג בנה קבוצה מצויינת, והאמת די מפתיעה אותי שטמרה נראית כל כך טוב בעיקר בגלל שכולם חשבו שאחרי עונה שעברה הם יתקשו. נשר בבית עדיפים והם גם ינצחו. 

 

ניר שטרית: נשר חייבים את הנקודות בבית. טמרה נלחמים להיכנס לפלייאוף העליון בחמישייה הראשונה. אני חושב שהנקודות ישארו בבית בנשר והם גם ינצחו. נשר קובצה ביתית טובה והם ינצחו למורת שטמרה קבוצה טובה ועושה עונה טובה מאד/ נשר ינצחו. 

 

הפועל מגדל העמק- הפועל בועיינה

אוהד: מגדל העמק החליפו מאמן, והביאו את ברוך סער שנחשב לאחד הוותקים הטובים שהיו לנו בליגה א והאמת לא יודע אם הוא יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, משימה קשה מאד. בועיינה בעונה ענקית מבחינתה, אבל במשחק חוץ מול מגדל העמק במגרש הבית שלהם זה משימה לא פשוטה בכלל. בועיינה עדיפה אבל ברוך סער יחלץ תיקו. 

 

ניר שטרית: מגדל עשו שינוי בעמדת המאמן וצירפו שחקנים מובילים השבוע הם רוצים להישאר בליגה ויש להם יתרון ביתיות מצד שני בועיינה זאת הפתעת העונה של הליגה, משחקת כדורגל נהדר המשחק יסתיים בתיקו. 

 

הפועל כאוכב-צעירי טייבה

אוהד: כאוכב קבוצה נאיבית מאד וראינו את זה השבוע כששיחררו את השוער הבכיר שלהם, כי קבוצה אחרת הייתה משאירה אותו ביציע בטענה שחוזים צריך לכבד. צעירי טייבה קבוצה שחושבת קדימה, נראית נהדר לאחרונה והאמת מגיע להם מקום בפלייאוף העליון. כאוכב בבית קבוצה חזקה ואני חושב שהם ינצחו את טייבה. 

 

ניר שטרית: כאוכב אחרי הפסד מביך  6-5 לכפר כנא מבינים שבלי ניצחון הפלייאוף יתרחק. מצד שני טייבה קבוצה חזקה שרוצה כמובן פלייאוף עליון. אני הולך על תיקו במשחק הזה. 

 

כאוכב נפרדה מאחלד עזאלם (צילום: חגאג ראחל)

 

רובי חיפה- צעירי כפר כנא

אוהד: הבדיחה של רובי חיפה כבר לא מצחיקה אף אחד. לא ברור מה ולאן הם רוצים להגיע. צעירי כפר כנא עדיפים על רובי זה ברור והשאלה היא לא האם ינצחו אלא בכמה ינצחו. רוב האנשים אומרים שהתוצאה תהיה מעל 5-0 אבל אי אפשר לדעת, רובי יכולים להפתיע ולחטוף גם 8-0...ניצחון קל לכפר כנא. 

 

ניר שטרית: רובי כנראה הרימו ידיים וויתרו על האפשרות להישאר בליגה א׳. כפר כנא כמובן קבוצה איכותית ביותר ורוצה פלייאוף עליון והיא גם תנצח בצורה מרשימה. ניצחון כפר כנא. 

 

הפועל כפר כנא- הפועל איכסל

אוהד: משחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות כי ניצחון לכפר כנא והם נושמים אוויר פסגות מבחינתם ובדרך להישארות מוקדמת. איכסל עשו את הבלתי יאמן לאחרונה וברחו יפה מהתחתית וכל הכבוד לבהאא חליל ולמאמן שלו ענן פרו שעושים עונה שמצילה את איכסל מהתפרקות . כפר כנא קבוצה חזקה יוצר והם גם ינצחו. 

 

ניר שטרית: מומו ניסטל מאמן מצויין והתקפי הוא משחק בבית, מגיע אחרי הפסד לטייבה . איכסל עשו מסע התאוששות יפה לאחרונה וירצו להמשיך את המומנטום אבל הנקודות ישארו בכפר כנא וזה ניצחון בית לכפר כנא. 

 

הפועל בני ערערה- הפועל פרדיס

אוהד: ערערה זאת אכזבה גדולה הם במקום האחרון בטבלה וביחס לסגל השחקנים שלהם זאת אכזבה כי ערערה שווים מקום גבוהה יותר. פרדיס אני מעריך מאוד בסה"כ קבוצה נחמדה מאוד והלוואי וישארו, אבל נקלעו למצב של חוסר כסף. הלוואי ושתי הקובצות ישארו בליגה, אבל לדעתי במשחק הזה פרדיס ינצחו וימשיכו לברוח מהתחתית. 

 

ניר שטרית: ערערה  במקום האחרון והרבה משחקים היא לא ניצחה וזה הצאנס אולי האחרון שלהם הם משחקים בבית וחייבים ניצחון. פרדיס לא יציבה ולצד ניצחונות יפים, היו גם הפסדים מבישים. אני הולך על ערערה ניצחון. 

 

האם ערערה תגבר על פרדיס (צילום: עודד חסין)

 

הפועל באקה אל גרביה-מכבי צור שלום

אוהד: צור שלום עשתה ניצחון ענק על טייבה בשבוע האחרון וכל הכבוד להם. באקה הפסידו בחוץ לצעירי כפר כנא. באקה בבית קובצה חזקה, אבל אבי סבג מכיר את באקה טוב מכולם כי הוא אימן שם ויודע בדיוק מה לעשות כדי לנצח שם. באקה עדיפה לדעתי גם ינצחו 

 

ניר שטרית: צור שלום הוכיחו שהם סוס שחור של הליגה. והם אחרי ניצחון מרשים בטייבה החזקה. באקה יעשו הכל כדי להישאר בליגה. המשחק יסתיים ללא הכרעה. תיקו. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניר שטרית מוכיח שעם תקציב שפוי וניהול כמו שלו הכל אפשרי (שלומי 10-02-2022, 16:00)
    אם הרצליה היו רוצים לעלות הם יכלו להביא שלושה שחקנים כשהם היו מינוס נקודה מטבריה.אבל טוב להם איפה שהם תמישכו להתנהל בשפיות .תעשו הכל הפוך מטבריה.הם יעלו ליגה השנה ויתרסקו בעונה הבאה.אין מגרש ואין נוער וביזבזו הרים של כסף על 40 שחקנים מתחילת העונה.בקיצור חובבנים
  2. 3-0 חלק על טירה (טבריה 10-02-2022, 18:06)
  3. נאכזב אותכם (פרדיס 10-02-2022, 20:33)
    פרדיס מחר תידרוס את ערערה ויותר משער אחד ..
  4. חייבים ניצחון (מגדל 10-02-2022, 21:16)
  5. שימו לב (אחד שמבין 10-02-2022, 22:24)
    טירה ניצחון הרצליה ניצחון נשר תיקו בועיינה ניצחון טייבה תיקו צעירי כפר כנא ניצחון הפועל כפר כנא ניצחון ערערה תיקו באקה ניצחון