''בעבודה קשה ובהמשכיות אין לי ספק שזו תהיה עונה טובה.''

מידי שנה נוחתים בליגה א' צעירים מוכשרים, אחד הבולטים מביניהם הוא חנן ביטון. המגן הצעיר, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה בחר להצטרף הקיץ לצור שלום והוא מציג יכולת אדירה לצד מספרים מרשימים, כעת הוא מקווה להמשיך ביכולת : ''החיבור עם צור שלום הוא כמו אהבה ממבט ראשון.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 10-02-2022
  • 19:37

לאחר פתיחת עונה מורכבת, צור שלום מצליחה בשבועות האחרונים לצבור נקודות ובכך ברחה מעומק התחתית. לצד שחקנים מנוסים, בקבוצה ישנם כמה צעירים שמקבלים במה ומחזירים בגדול, הבולט מביניהם הוא חנן ביטון.

 

המגן הצעיר (21) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. אשתקד הוא ערך את עונת הבכורה שלו בבוגרים בליגה הלאומית במדים של הפועל עכו, שם ערך 17 הופעות. בקיץ המגן בחר לרדת לליגה א' על מנת לצבור דקות משחק וניסיון ובנתיים הולך לו מצוין. למגן ארבעה שערים ושבעה בישולים וזאת לצד יכולת הגנתית טובה.

 

חנן, איך אתה מסכם את העונה שעוברת עלייך עד כה?

''ברמה האישית אני מרגיש מצוין,4 שערים ו7 בישולים בכל המסגרות אז כך שעד כה אפשר להגיד שאני מביא את היכולות שלי לידי ביטוי.
אני מרגיש שהעונה הזו נתנה לי דחיפה צעד אחד קדימה ובעבודה קשה והמשכיות של יכולת טובה על המגרש אין ספק שהעונה הזו תהיה מוצלחת.''

 

ספר על ההחלטה לרדת לליגה א', אתה שואף לחזור לרמות הגבוהות?

''הבחירה לרדת לליגה א הייתה לא קלה,לאחר שבשנה שעברה הייתי בגיל חריג נוער יצאתי להשאלה ממכבי חיפה להפועל עכו(בוגרים ליגה לאומית) שמה התחלתי את העונה מצוין אך לצערי נדבקתי בקורונה בסבב הראשון ולא שיחקתי כחודש וחצי ולאחר מכן החזרה הייתה לא קלה .
לאחר השתלשלות הדברים ביחד עם הסוכן שלי רועי סימוני החלטנו לרדת לליגה א כי שמה הייתה התעניינות רבה וכל מה שרציתי היה רק לשחק!
השאיפה לחזור לרמות הגבוהות היא די ברורה במיוחד שאני בתחילת דרכי,וכשחקן מושאל ממכבי חיפה המטרה היא לשחק בקבוצה הבוגרת ולהגיע דרך הדלת הראשית.''

 

ספר על החיבור שנוצר על צור שלום
''החיבור עם צור שלום/קריית אתא כמו אהבה ממבט ראשון אנשים חמים ותחושת משפחה אמיתית ההנהלה (תום ויוחאי) תמיד לצידי דוחפים ודואגים לי.
המטרה של הקבוצה היא בכל משחק לנצח ובכל סוף משחק אנחנו מסתכלים אך ורק למשחק הבא .מבחינת התנאים אפשר להסתכל על זה בשני הבטים.
ההיבט הראשון זה ההנהלה שדואגת למשכורות בזמן ותנאים מהטובים בליגה א  היבט שני ההיבט המקצועי אבי סבג מאז שהגיע לקבוצה חיזק את הקבוצה משמעותית והביא רוח חדשה לקבוצה.''

 

ספר על העבודה עד כה עם המאמן אבי סבג

''העבודה עם אבי סבג מבחינה אישית ,אני יכול להעיד שהוא קידם אותי מאוד ודוחף אותי קדימה .אבי באופי שלו הוא ווינר שבא לכל משחק במטרה לנצח ,נותן לי חופש פעולה וביטחון מלא. היחסים בינינו מצוינים ויש לי עוד הרבה מה ללמוד ממנו.''

 

לסיום, מה אתה מאחל לעצמך להמשך?

חייב להודות לסוכן שלי רועי סימוני שתמיד דואג שהכל יהיה במקום וזמין בכל דקה,פשוט נכנס לכל שחקן כדורגל. ומבחינתי אני מאחל לעצמי שרק ימשיך ככה.

זוהי עונת הפריצה של חנן ביטון (צילום : אסף פטוקה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חנן ביטון (גולן כרמל 10-02-2022, 20:43)
    בין המגינים הטובים בליגה א מחוז הצפון..
  2. שחקן גדול (מכיר איתו 10-02-2022, 21:13)
  3. חנן ביטון (קרן 10-02-2022, 22:29)
    המגן הימני כמו סופה על הקו , אלוף.
  4. חנן היטון (שרה 10-02-2022, 23:05)
    שחקן מס 1 אלוף יודע לשחק ויודע לכבד אין עליו בעולם
  5. חנן ביטון (בבר 11-02-2022, 10:18)
    אחלה מגן ואחלה ילד שבא ממשפחה טובה