עו״ד שי אבני מארח את צחי אילוז בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 24

אנו במחזור ה-24 כאשר הליגה צפופה מאוד. ההפרש בין המקום הראשון לעשירי הוא רק 6 נקודות! המשחק המרכזי במחזור זה הוא בין החמישית, א.ס אשדוד לבין השנייה מכפ"ס. בני יהודה עם שלושה הפסדים רצופים, המוליכה מכפר קאסם עם שניים ובתחתית יש חמש קבוצות שנלחמות נגד הירידה. הליגה הלאומית בעונה לפנתיאון.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 11-02-2022
  • 08:40

הפעם אני מארח את צחי אילוז. צחי אימן בהצלחה בליגת העל לנוער ובליגה א' בשני המחוזות. אשתקד עשה עונה מופלאה בירמיהו חולון ונבחר למאמן העונה הסדירה. העונה החליט לפנות לעסקים ולחבור אל רונן קנפו. אני מאמין שצחי עוד יחזור בגדול כי הוא אחד המאמנים הטובים והמוכשרים שעברו בליגה בשנים האחרונות.

 

המשחקים:

מ.ס כפר קאסם-הפועל עכו

שי אבני:  קאסם עם שני הפסדים רצופים ועדיין נמצאת במקום הראשון. קאסם חייבת לחזור לנצח לפני שרצף ההפסדים יהפוך למשבר ומול עכו בבית היא פייבוריטית. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

צחי אילוז: כפר קאסם מגיעה לאחר שני הפסדים ומנגד עכו- הקבוצה הכי לא יציבה בליגה וקשה לדעת מה לצפות ממנה בכל משחק נתון. משחק מוקש אבל אני מאמין שכפר קאסם יקחו את הנקודות. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

מ.ס. כפר קאסם, יחגגו גם מול עכו כל הדרך לליגת העל? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רמה"ש-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל רמה"ש  שתי נקודות מעל הקו האדום. הפועל פ"ת חמישה משחקים רצופים ללא הפסד ואולי פה אמור להיעצר המומנטום. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

צחי אילוז: רמה"ש מרגישה את הלהבות של תחתית הליגה אחרי הפסד של 0-3 לעכו. לפ"ת יש הזדמנות פז להתקרב לצמרת הגבוהה והיא תעשה זאת. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל ר"ג

שי אבני: אחי נצרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא הפסד. הפועל ר"ג רק נקודה מעל הקו האדום וחייבת להשיג נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

צחי אילוז:  אחי נצרת תחת הדרכתו של תומר קשטן שעושה עבודה נפלאה ולדעתי יהיו בצמרת הגבוהה עד סוף העונה ואף ייאבק על העלייה אם לא יהיו פציעות בסגל. הפועל ר"ג בעונה גרועה ולדעתי הנקודות יישארו בנצרת. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

הפועל אום אל פאחם-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני:  פאחם התחזקה בחלון ההעברות ושואפת לעלות לליגת העל. בית"ר ת"א נועלת את הטבלה ורחוקה כבר שבע נקודות מהמקום שמעל הקו האדום. פאחם בבית עם הקהל הגדול והצבעוני שלה היא פייבוריטית ברורה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

צחי אילוז: פאחם בבית היא קבוצה חזקה מאוד ומוטי איוניר עם הטירוף שהוא מביא ישאיר את הנקודות בבית. בית"ר ת"א בדרך הבטוחה לליגה השלישית למרות שמכבי ת"א מביאה לה שחקנים ומאמנים. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

סקציה נס ציונה-הפועל ראשל"צ

שי אבני: נס ציונה במקום השני בליגה מול ראשל"צ שנמצאת נקודה מעל הקו האדום. המקומות בטבלה לא משקפים את התקופה הטובה שעוברת על ראשל"צ מאז מינויו של איסמעיל עאמר. ראשל"צ לא תפסיד. הניחוש שלי: תיקו.

צחי אילוז: נס ציונה לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות במירוץ לעליית ליגה. ניר ברקוביץ' עושה שם עבודה נפלאה ורועי מנהל את המועדון מצוין. הפועל ראשל"צ רוצה להישאר בליגה. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

עפולה חייבים לנצח את בני יהודה אם הם רוצים לברוח מהתחתית. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רעננה-מכבי בני ריינה

שי אבני: הפועל רעננה נמצאת נקודה מעל הקו האדום. ריינה עם שני נצחונות רצופים ונמצאת מרחק שני נקודות מהמובילה. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

צחי אילוז: רעננה קרובה מאוד לעשות שתי ירידות ליגה ברציפות. מקווה שרעננה תתעורר כי יש לה את אלי כהן שהוא שועל ותיק אך הקבוצה חלשה מאוד. ריינה היא קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה-בני יהודה ת"א

שי אבני: עפולה עדיין מתחת לקו האדום למרות שצברה הרבה נקודות בחודש האחרון. בני יהודה עם שלושה הפסדים רצופים ומאמן חדש בדמות ניסו אביטן. הפסד של בני יהודה והיא מצטרפת לקבוצות התחתית. נצחון והיא וזרת לצמרת הגבוהה. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

צחי אילוז: בני יהודה עם אפקט המאמן החדש שבינתיים לא הביא נקודות. כנראה שהבעיות עמוקות יותר. מקווה בשביל בני יהודה שיחזרו למסלול. עפולה בתקופה טובה וההרגשה שלי שאם בני יהודה לא מנצחים הפעם אז היא תאחר את הרכבת והכל יתפרק. הניחוש שלי: תיקו.

 

א.ס אשדוד-הפועל כפ"ס

שי אבני: א.ס אשדוד הפתיעה במחזור הקודם עם ניצחון חוץ על בני יהודה. כפ"ס ניצחה א המוליכה מכפר קאסם. כפ"ס נראית כקבוצה שתרוץ עד הסוף והיא תדע לקחת את הנקודות גם באשדוד. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

צחי אילוז: אשדוד עושה את הבלתי יאומן עם ענן של בעיות מעל הקבוצה. השחקנים והצוות עושים א הכל ונמצאים בזכות בצמרת הגבוהה אך כפ"ס לא יתנו למשחק לברוח להם מהידיים והם ילכו עד הסוף לעליית ליגה. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

עו"ד שי אבני מארח את צחי אילוז- תחזית ליגה לאומית.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן תותח , השנה אם היה על הקווים היינו עולים בהליכה (חולוניה 11-02-2022, 14:11)
    שיהיה בהצלחה בעסק החדש בחיפה