סיכום פליאוף ליגה ב' צפון – מחזור 2

סופ"ש מלא במשחקים נהדרים עבר עלינו ביום שישי האחרון. בני כאבול חגגו את ניצחונם הראשון על חשבון פאהד חסון ושחקני כפר מנדא, בני שפרעם כבשו את פסגת הטבלה, צפת ניצחו בכרמיאל, הפועל טירת הכרמל חגגו בחיפה ומכבי נוג'ידאת לא ריחמו על צעירי אום אל פאחם וכבשו שישייה

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-02-2022
  • 08:23

עירוני בני כאבול – אחווה כפר מנדא 2-3

שחקני בני כאבול רשמו את ניצחונם הראשון בפליאוף לאחר שחגגו עם ניצחון ביתי נגד כפר מנדא. האורחים מכפר מנדא פתחו בשבוע שעבר את הפליאוף עם ניצחון, אך לא הצליחו לשמור על יציבות. בשורות כאבול הבקיעו חמאדה מחאג'נה, חאלד זבידאת ואמיר טרבייה. בכפר מנדא מהבקיעים היו: אלעד בוארון ונתנאל ארזואן.

 

צעירי טמרה – איחוד בני שפרעם 2-0

שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם רושמים את ניצחונם הראשון בפליאוף ומרימים את המורל בקבוצה. עבור המארחים מטמרה, זה היה ההפסד הראשון והקבוצה במצב יציב עם שלוש נקודות לאחר שני משחקים. מואמן קדרי כבש את השער הראשון וחוסיין בושנאק את השער השני.

 

בני שפרעם - חוגגים ניצחון גדול (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל עירוני כרמיאל - הפועל עירוני צפת 2-1

לאחר משחק מותח ומרתק שחקניו של אלון אלוק רושמים ניצחון נוסף בפליאוף והפעם באיצטדיון הכדורגל בכרמיאל. שחקניו של רפי בוסקילה לא מצליחים לייצר רצף של ניצחונות ומתקשים נגד אסף פחימה וחבריו לקבוצה. בשורות צפת חננאל אברהם הבקיע צמד ובכרמיאל מג'די אבו טפלא צימק עשר דקות לסיום המשחק.

 

בית"ר חיפה – הפועל טירת הכרמל 2-1

איזה משחק היה לנו בין חיפה לטירת הכרמל. שחקניו של אורן זילכה הגיעו לאחר תיקו במשחק הראשון ורצו לקחת שלוש נקודות, אך שחקניו של חנא פרהוד מטירת הכרמל הרסו להם את התוכניות. בתחיל המארחים עלו ליתרון מוקדם משער של ירין נעימה, אך צמד של ליאור דהן העניק לאורחים ניצחון גדול.

 

שחקני טירת הכרמל - רושמים ניצחון חוץ גדול (צילום: אלמוג אליאס)

 

מכבי נוג'ידאת – צעירי אום אל פאחם 1-6

שחקניו של עבאס סואן התפוצצו על צעירי אום אל פאחם והראו כדורגל גדול שבסיומו גם לקחו שלוש נקודות עם ניצחון ענק. איתן אדרי בלט במיוחד על שלושער ואליהו דרעי ממשיך לכבוש בכל משחק. באום אל פאחם שרון גורמזנו צימק עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה.

 

איחוד בני באקה – בני מוסמוס

בין איחוד בני באקה לבני מוסמוס המשחק לא הגיע לסיומו. עד שש דקות לסיום המשחק האורחים ממוסמוס היו ביתרון 2-0, ושש דקות לסיום, שוער המארחים נפצע ומאמן באקה החליט ששחקניו לא יחזרו לסיים את המשחק. בשורות מוסמוס הבקיע בשאר בשיר ומוחמד אלבזרקה ומכוננים כבר למשחק הבא.

שחקני נוג'ידאת - חוגגים ניצחון שני בפליאוף (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

הוסף תגובה
תגובות