נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-23 בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו מבול של שערים ותוצאות מכריעות. טבריה הביסה את טבריה במשחק העונה והתקרבה ללאומית, בועיינה נעצרה מול מגדל העמק, טייבה ניצחה בכאוכב ורובי שפירא המשיכה להתרסק. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 14-02-2022
  • 18:24

ליאור פזטל (הפועל הרצליה)

שוערה של הפועל הרצליה, ליאור פזטל רשם משחק מעולה בניצחון הגדול על בני זלפה בבית. פזטל שיחק עם המון ביטחון, סיפק כמה הצלות יפות ושמר על שער נקי

 

ליאור פזטל בועט קדימה (צילום : חגאג רחאל)

 

אדיר עטיה (עירוני נשר)

בלמה המצוין של עירוני נשר, אדיר עטיה רשם משחק מעולה בניצחון המרשים על מכבי טמרה מצמרת הטבלה. עטיה הראה המון בגרות וביטחון בחלק האחורי ועזר לקבוצתו לשמור על שער נקי.

 

עבדאללה טהה (באקה אל גרביה)

בלמה של באקה, עבדאללה טהה הרשים ובגדול בניצחון המרשים על צור שלום. טהה ניטרל את התקפות היריבה ונתן לחבריו המון שקט בחלק האחורי.

 

איימן עלי (צעירי טייבה)

איזה שחקן איימן עלי. המגן, שיכול לשחק גם בכנף שוב הרשים ובגדול כשהציג יכולת טכנית נהדרת וחגג את שער הניצחון החשוב של טייבה על כאוכב במשחק החוץ הקשה.

 

אביתר ברק (עירוני טבריה)

בעונה בה טבריה הוציאה סכום גדול על שחקנים בכירים ונוצצים, דווקא השחקן שבולט מעל כולם הוא הקשר הצעיר אביתר ברק. גם במשחק העונה ברק הציג יכולת אדירה במרכז השדה ונראה שטירה לא מצאה פיתרונות עבורו. מעברו לליגה בכירה יותר הוא עניין של זמן.

 

אביתר ברק עובר עונת פריצה (צילום : עודד חסין)

 

דוד אמזלג (עירוני נשר)

קשרה המרכזי של עירוני נשר, דוד אמזלג, להט ב0-3 על מכבי טמרה כשחגג צמד שערים גדול. כמו כן הוא הציג יכולת טובה שבאה לידי ביטוי עם חילוצי כדור במרכז המגרש והמון מנהיגות.

 

גל שלום (הפועל באקה אל גרביה)

איזה עונה אישית נהדרת עוברת על גל שלום. קשרה ההתקפי של באקה אל גרביה העלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה כשחגג צמד גדול בניצחון החשוב והמשמעותי על צור שלום.

 

שאקר סאקר (הפועל כפר כנא)

חלוצה המצוין של הפועל כפר כנא, שאקר סאקר הצטיין בניצחון הקבוצה על איכסל שחגג צמד שערים מרשים וזאת לצד יכולת אישית נהדרת בחלק הקדמי.

 

שאקר סאקר רשם צמד אדיר (צילום : חגאג רחאל)

 

עידן דוד (הפועל הרצליה)

עידן דוד המצוין ממשיך להראות עד כמה הוא משמעותי ואיכותי בליגה הזאת. גם הפעם שחקנה המנוסה של הרצליה הציג יכולת אדירה בחלק הקדמי כשחילק כדורים נהדרים לחבריו, סיכן את השער וחגג צמד ענק. עידן דוד הוא מלך השערים בליגה א' צפון עם 14 כיבושים.

 

מלך השערים של הליגה שוב חגג (צילום : חגאג רחאל)

 

נתי חגאני (צעירי כפר כנא)

שחקן ההתקפה של צעירי כפר כנא, נתי חג'אני חזר לכבוש והוא עשה זאת בצורה נהדרת עם צמד גדול לרשת של רובי שפירא. השחקן הצעיר ממשיך להתפתח והוא העלה את מאזנו לעשרה שערי ליגה.

 

אסי גומה (עירוני טבריה)

זה היה ללא ספק המחזור של אסי גומה. החלוץ המנוסה, ששיחק בעבר בליגת העל, לקח את האחריות במשחק העונה וחגג צמד אדיר במחצית הראשונה שעזר לטבריה לנצח את המשחק. גומה נראה חד ומעל הכל הנהיג את הקבוצה. בזכות היכולת של החלוץ, טבריה ניצחה ושלחה מסר ברור לכל הליגה.

 

אסי גומה נתן לטבריה ניצחון במשחק העונה (צילום : עודד חסין)

 

מאמן המחזור

אלירן חודדה (עירוני טבריה)

גם במחזור הזה קשה לבחור את מאמן השבוע. אסי אלימלך המשיך להוביל את באקה להצלחות, עומר לוינזון רשם ניצחון אדיר נגד טמרה וארז בנודיס והרצליה הרשימו אך השבוע אלירן חודדה נמצא מעל כולם. מאמנה של טבריה הכין את הקבוצה בצורה נפלאה למשחק, מהדקה ה-15 הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזה הרבה בזכות הכנה טקטית נכונה של המאמן שבקצב הזה יוביל את טבריה ללאומית.

 

אלירן חודדה הוא מאמן המחזור ה-23 בליגה א' צפון (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות