עונש רדיוס למ.ס טירה, קנסות גבוהים לטייבה וכאוכב

כמדי רביעי, גם היום מספר רב של קבוצות בליגות הנמוכות הגיעו לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. מ.ס טירה ספגה עונש של משחק אחד ללא קהל לאור השלכת החפצים במשחק מול טבריה, כאוכב וטייבה קיבלו משחק רדיוס על תנאי וקנסות גבוהים בעקבות עימות בין האוהדים, גם איכסל נקנסה. הפירוט המלא בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 16-02-2022
  • 22:21

כמדי יום רביעי, גם היום הגיעו מספר רב של נציגים מקבוצות בליגות הנמוכות לועדת משמעת על אירועים שקרו בסוף השבוע שעבר.

 

בליגה א' צפון מ.ס טירה ספגה עונש של משחק אחד ללא קהל וקנס בגובה של 2000 ש''ח וזאת לאור זריקת החפצים על שחקניה של טבריה במשחק האחרון בין הקבוצות. זוהי הרשעה שישית העונה של הקבוצה בגין התנהגות אוהדים ומכאן באה ההחלטה להעניש בחומרה את הקבוצה.

 

גם כאוכב וטירה לא יצאו בזול מאירועי סוף השבוע. כזכור, המשחק בין הקבוצות נפתח באיחור של 40 דקות וזאת לא כשלים באבטחה ובמחצית השנייה התפתח עימות בין הקהלים. הקבוצות ספגו עונש על תנאי של משחק ללא קהל. בפועל טייבה קיבלה קנס של 7500 ש''ח, כאוכב תיאלץ לשלם 2500 ש''ח.הפועל איכסל ספגה קנס של 3000 ש''ח וזאת לאחר התפרצות של יו''ר הקבוצה, באהה חליל כלפי צוות השיפוט.

 

גם בליגה ב' היו כמה עונשים משמעותיים. שחקנה של אחווה כפר מנדא, אנס חלאיילה הורחק לחמישה משחקים בפועל לאחר שבדו''ח השיפוט צוין שהוא הכה שחקן של כאבול במשחק האחרון בין הקבוצות. מאמנה של בני מוסמוס, זיאד אגבריה, הורחק לארבעה משחקים בפועל בגין התפרצות על צוות השיפוט.

 

איחוד בני באקה ספגה הפסד טכני בפלייאוף מול בני מוסמוס כשסירבה לחדש את המשחק לאחר פציעה קשה של שוערה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. העריס הדוגמן דוחי (מאוקלי 16-02-2022, 22:58)
    הורחק ךחמישה משחקים אבידה כבדהַ למנדא
  2. שפרעם מנדה כלום? (חקו 17-02-2022, 08:35)
    ברדק שלם מלחמה רמוני עשן זקוקים מכות המשטרה סגרה את המגרששל שפרעם וזה לא עלה לדיון ?? אגב לשפ ישתנאי
  3. חב דור (טבריה 18-02-2022, 12:55)
    שימו לב רק קבוצות מהמגזר. עושות בלאגן פיתרון. לפתוח ליגה רק מהמגזר ואז סכנין תיקח אליפות