"כל הזמן רצים תרחישים רעים בראש, גם עכשיו"

מפתיחת העונה הייתה סביב מועדון הכדורגל עירוני נשר עננת ירידת ליגה, ובכל זאת מאמן הקבוצה עומר לוינזון, מצליח להוביל את הקבוצה הרחק מהמקום שיורדים ממנו ליגה, אך העבודה לא הסתיימה ונשר עדין לא במקום מבטחים. בריאיון לאתר ״גולר״ לוינזון מדבר על החשש מירידה, העלייה מהנוער לבוגרים, השחקנים הצעירים, ההגנה החזקה והעונה שעבר עד כה: "אם קצת יותר מזל היינו עם הרבה יותר שקט"

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 21-02-2022
  • 08:28

עומר לוינזון מאמן צעיר וחדש בליגה א' וזו העונה השנייה שבה הוא מאמן בוגרים, זאת לאחר קדנציה נוספת לפני ארבע שנים בצור-שלום. אך למרות זאת, הוא ונשר עוברים עונה מכובדת מאוד, כנגד כל הציפיות וזאת לאחר שקבוצתו סומנה בפתיחת העונה כיורדת הפוטנציאלת. נשר לא עושה חיים קלים לליגה, ומסתכלת לכל יריבה בלבן של העיניים, כאשר לוינזון וקבוצתו קרובים להבטחת ההישארות בליגה, וזאת עם סגל צעיר מאוד.

 

לאחר שלושת המשחקים האחרונים, שהם קבוצה לא הפסידה והרוויחה שבע נקודות מתשע אפשריות, לוינזון התראיין לאתר:

עומר תחילת העונה לא הייתה מושלמת, כבר התחילו לרוץ לך תרחישים רעים בראש?

"כל הזמן רצים תרחישים רעים בראש, גם עכשיו, אבל לצד זה אנחנו תמיד אופטימיים ותמיד חושבים חיובי. תחילת העונה שלנו לוותה בהרבה קשיים, בניית הסגל התבססה על המון צעירים שעלו ממחלקת הנוער, נראינו טוב אבל דברים לא התחברו וכדורים לא נכנסו, נענשנו, אבל לשמחתי הצלחנו לפר עמדות"

 

מצד אחד אתם ממעטים לכבוש, מצד שני גם לספוג, היית מגדיר אתכם כקבוצה הגנתית?

"לא, אני יכול לומר שראיתי הרבה משחקים בליגה א', אני חושב שאנחנו בין השלוש-ארבע קבוצות, שמגיעות להכי הרבה מצבים למשחק. אנחנו מחמיצים המון, ואנחנו נענשים על זה לא פעם, גם במשחקים האחרונים נענשנו, ההגנה שלנו היא שלישית בליגה בספיגות, אבל אני לא חושב שאנחנו הגנתיים, אני חושב שאנחנו קבוצה התקפית, אבל אנחנו מחמיצים הרבה הזדמנויות, וגם את זה אנחנו משפרים, מה שגם יחס השערים שלנו הוא שישי בליגה."

 

עשית קפיצת מדרגה השנה, חזרת לאמן בוגרים ולאחר הצלחה מסויימת בנוער, איך זה מרגיש עד כה?

"בחרתי לאמן באזור הזה, במחלקות נוער שנחשבות יותר בכירות כאן, ואימנתי בנוער מבחירה. לפני ארבע שנים אימנתי את צור שלום בליגה, ועד עכשיו אני מרגיש שזה המקום שלי, שאני ראוי ועושה עבודה טובה בכל המקומות בהם עבדתי, ואני מקווה להמשיך ככה."

 

שחקני נשר: "אני מרגיש שכולנו עשינו קפיצה בנושא ואנחנו יותר יציבים." (צילום: חג'אג' ראחל)

 

אתה מרגיש שהשחקנים שהגיעו איתך מהנוער עשו את אותה קפיצת מדרגה?

"חד משמעית, אני מתבססים על בערך 13 שחקני בית, שגדלו אצלנו במחלקת הנוער, רובם בשנתם הראשונה בקבוצת בוגרים, וגם נענשנו על טעויות שהם עשו בתחילת העונה, אבל אני מרגיש שהיום הם יותר יציבים והתאימו את עצמם יותר לקבוצת בוגרים, מה גם שחלקם עדיין בגיל שבו הם אמורים לשחק בנוער, ובמקום זאת הם אצלי בהרכב. אני מרגיש שכולנו עשינו קפיצה בנושא ואנחנו יותר יציבים."

 

איך היית מתאר את העונה שנשר עברה עד כה?

"אם קצת יותר מזל היינו עם הרבה יותר שקט, אבל עד כה אני חושב שאנחנו עומדים ביעדים שלנו, זו ליגה שלא זכורה לי, זאת ליגה מאוד קשה, גם עם החמש יורדות, וגם הקבוצות שוויוניות ברובן, פעם זה לרעתך ופעם זה לטובתך. אפשר לומר שבכל משחק, הכל יכול לקרות."

עומר לוינזון, עד כה עובר עונה מכובדת עם נשר (צילום: חג'אג' ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק במאה אחוז (כפר כנא 21-02-2022, 14:06)