"מחנה יהודה היה ניצחון חשוב, חייבים המשכיות מול בני יפו"

כך אמר מור שקד, כוכבה של הפועל קלנסוואה לאחר הניצחון החשוב שהשיגו על מחנה יהודה ביום שישי האחרון, כאשר הפנים למחזור הבא מול בני יפו. עוד מוסיף מור:"מועדון כמו קלנווסאה הוא יוצא דופן בליגות הנמוכות, נותנים לי הכל ולי נשאר רק להחזיר על המגרש"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-02-2022
  • 11:02

מור שקד (35) שחקנה של קלנסוואה, שיחק בהרבה קבוצות בליגה הלאומית, ואפילו שיחק בליגת העל במכבי פ"ת וביתר ירושלים. מור הגיע לקלנסוואה לפני כשבועיים ונחשב לבורג רציני במועדון שסימן בתחילת העונה את המטרה- לעלות לליגה א. 

 

במחזור האחרון שקד וקבוצתו רשמו ניצחון על מחנה יהודה ביום שישי האחרון מור סיכם:"ניצחון חשוב מאד על מחנה. חצי ראשון טוב מחצית שניה לא טובה ! אבל הכי חשוב התוצאה ואני בטוח שהיכולת תלך ותשפתפר ככל שנקבל יותר ביטחון"

 

שקד התייחס לפתיחת הפלייאוף עם שני הפסדים ואמר:"שני משחקים ראשונים הפסדנו נגד בית דגן לא הגענו מוכנים מנטלית ונפלנו בגישה , נגד קרית אונו שיחקנו במגרש אסון הובלנו דקה82 והפסדנו בסופו של דבר מחוסר ריכוז של 8 דקות ! מאמין שברגע שיחזור הביטחון לקבוצה אפשר לעשות הכל !

 

על קלנסוואה מור מוסיף:"אני רק שבועייים בקבוצה קיבלו אותי בצורה הכי חמה שיש מקום שנותנים לנו הכל הבעלים ואפי המנכ״ל מנהלים את הקבוצה בצורה יוצאת דופן בליגות הנמכות יש קהל שמגיע לכל מגרש בכמויות גדולות ונותן לנו הרגשה ביתית אנחנו בעה נשמח אותם שוב בשישי נגד יפו״

 

לגבי המשחק ביום שישי נגד בני יפו הוא מסכם:"יפו זה עוד משחק בריצת מרתון שלנו סוסים חזקים דוהרים בסוף אנחנו נעשה הכל להיות הסוס המנצח"

מור שקד, מקום יוצא דופן קלנסוואה, חייב להיות בליגה א. צילום: חמודי זמירו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שקד (מחמוד 21-02-2022, 11:19)
    ראינו את הנחישות של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, מאמנים בשחקנים יש לנו את הסגל הכי חזק ובאמת מור שקד סוס טרואני, שמחים שחתם בקבוצה שלנו
  2. למגיב מס'1 (הוגה דעות 21-02-2022, 12:21)
    תבדוק מה פשר הביטוי סוס טרויאני.....
  3. חיים (עימוד 21-02-2022, 15:17)
    אין לכם מאמן תבואו מאמן עם אומץ לא אחד שיערבב אותכם ויקח חבילות של כסף
  4. יפו ילחמו נגד קאלנסווה ? חחח יאלה קרית אונו (ליגה ב 21-02-2022, 15:55)
  5. ל1 סוס טראויני זה אחד שמוכר את המשחק ממש לא הוא!! שדווקא מפתיע לטובה. (שישקו 22-02-2022, 08:28)
    מול יפו זה משחק שאמור להיות הכי קל בבית על הנייר[אין משחקים קלים]אבל..עמישב זה המנחוס הגדול של קלנסוואה 2 הפסדים בעונה הרגילה.נצחון עליה ויצאו מהמשבר.