נבחרת המחזור ה-24 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-24 בליגה א' צפון הסתיים והוא היה דרמטי ומפתיע במיוחד. טבריה עשתה צעד חשוב ללאומית, טירה איכזבה מול זלפה, באקה היממה את טייבה, ערערה רשמה ניצחון מפתיע וכאוכב הביסה. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-02-2022
  • 20:35

שקד נחמני (בני זלפה)

השוער, שהגיע לזלפה מליגה ב' ממ.ס טירת הכרמל, רשם משחק מצוין בניצחון הגדול של קבוצתו על טירה החזקה. נחמני סיפק כמה הצלות יפות ושמר על שער נקי.

 

יוסף עוודי (באקה אל גרביה)

הקפטן והסמל של באקה, יוסף עוודי רשם משחק גדול בניצחון החשוב על טייבה. עוודי הציג יכולת מנהיגות מרשימה לצד יכולת טובה.

 

הקפטן של באקה, יוסף עוודי עם עוד משחק נהדר (צילום : חגאג רחאל)

 

באסל טאהא (הפועל כפר כנא)

אחד הבלמים הטובים בליגה א' צפון, באסל טאהא הצטיין בניצחון של הפועל כפר כנא על בועיינה. בפן ההגנתי טאהא רשם משחק הקרבה גדול ובפן ההתקפי הוא כבש את אחד השערים במשחק.

 

באסל טאהא הצטיין מול בועיינה (צילום : עלאא בדרנה)

 

ביאן אבוריא (בני זלפה)

בלמה של זלפה ומי שנבחר אשתקד לאחד ממצטייני העונה במחוז הצפוני, ביאן אבוריא, רשם משחק גדול בניצחון החשוב על טירה שכלל המון אופי ויכולת.

 

ביאן אבוריא עם משחק שקט וטוב (צילום : חגאג רחאל)

 

עמיר אבלס (הפועל הרצליה)

קשרה של הרצליה, עמיר אבלס היה בכל מקום על המגרש בניצחון על בני פרדיס כשהוא אף כבש שער במשחק.

 

גל שלום (באקה אל גרביה)

איזה עונה אדירה עוברת על גל שלום. הקשר ההתקפי, שנמצא שנה שלישית ברציפות בבאקה, רושם עונת פריצה אדירה עם תשעה שערי ליגה. גם נגד טייבה הוא שימש כשברומטר של הקבוצה וחגג שער גדול.

 

היימונט זריהון (בני ערערה)

הקשר הנהדר, ששיחק העונה במרמורק ונורדיה הגיע לפני כמה שבועות לערערה והוא מוסיף לה המון איכות. בניצחון על טמרה הוא הצטיין עם שער חשוב.

 

יגל פרץ (עירוני נשר)

אחד הכישרונות הגדולים בליגה א' צפון, יגל פרץ היה גדול בתיקו 2-2 של קבוצתו עם צעירי כפר כנא. הקשר ההתקפי היה פעיל מאוד בחלק הקדמי כשחגג שער ובישול.

 

יגל פרץ חגג שער ובישול (צילום : חגאג רחאל)

 

ניר אברג'יל (עירוני טבריה)

אחד השחקנים הבכירים בליגה א' צפון, ניר אברג'יל רשם צמד בישולים בניצחון הדחוק אך החשוב על מגדל העמק. אברג'יל הציג יכולת טובה עם מספר פעולות איכותיות.

 

ניר אברג'יל בישל פעמיים מול מגדל העמק (צילום : עודד חסין)

 

מועמר קראקרה (הפועל כאוכב)

מי שנחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר בשנים האחרונות בליגה א' צפון, מועמר קראקרה, העלה את מאזנו לעשרה שערים העונה כשחגג צמד גדול מול אכסאל.

 

סמיר פרהוד (צעירי כפר כנא)

החלוץ הצעיר סמיר פרהוד, שפתח את העונה בלאומית בבני ריינה, חגג צמד שערים גדול בתיקו 2-2 עם עירוני נשר. אין ספק שהוא הראה המון ניצוצות במשחק הזה.

 

מאמן השבוע

אסי אלימלך (הפועל באקה אל גרביה)

אחמד סבע הימם את טירה, מומו ניסטל וחניכיו הרשימו מול בועיינה, עיסא נוג'ידאת הביס את אכסאל ואלירן חודדה קירב את טבריה ללאומית אך השבוע מעל כולם נמצא אסי אלימלך. המאמן הצעיר והמוכשר קיבל צ'אנס אמיתי בקבוצת בוגרים בבאקה והוא לוקח אותו בשתי ידיים. בתקופה קצרה המאמן הצליח לחלץ את הקבוצה מהתחתית וזאת עם כדורגל משכנע. בסוף השבוע הוא ניצח את טייבה בחוץ ועשה עוד צעד חשוב בדרך למטרה.

 

הוסף תגובה
תגובות