"מי שירצה יותר ינצח"

כך אמר חמאדה ג'בארין, הכוכב של אחווה כפר מנדא שרושמת לאחר שלושה משחקים בפליאוף מאזן יפה של שני ניצחונות והפסד אחד בודד. בכפר מנדא בנו השנה קבוצה שמטרתה לרוץ, אך השאלה כמה רחוק הם יצליחו להגיע..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-02-2022
  • 19:23

 

בעונה הסדירה אחווה כפר מנדא כיכבה בפסדת הבית עם ניצחונות יפים. לקראת הסיום הגיע חילופי מאמנים כשאחמד סבע עבר לבני זלפה ופאהד חסון נקרא לעמוד על הקווים של הקבוצה. בשבוע שעבר, שחקני כפר מנדא רשמו ניצחון גדול נגד צעירי טמרה בבית עם שער ענק של חמאדה ג'בארין שמרבה להבקיע לאחרונה ומסתמן כשחקן משמעותי במיוחד.

 

חמאדה, היה יופי של ניצחון בשבוע שעבר. איך האווירה בקבוצה?

"זה היה ניצחון קשה שהגיע לאחר עבודה קשה. בפליאוף, מי שירצה יותר ינצח. יש בקבוצה אווירה מצוינת, תמיד אחרי ניצחון האווירה טובה ואני שמח שאנחנו בתקופה טובה."

 

אתם מספיק חזקים כדי ללכת עד הסוף?

"אנחנו קבוצה מאוד חמודה שמשחקת ממשחק למשחק. לא היה לנו הרבה זמן להתחזק ויש לנו סגל קצר, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו ולא מסתכלים יותר מדי קדימה. חיים ממשחק למשחק."

שחקני כפר מנדא באחת מחגיגות הניצחון (צילום: חגאג רחאל)

 

איך היחסים עם פאהד בקבוצה?

"יחסים מצוינים. פאהד בן אדם זהב ומאמן ענק. יש לי היסטוריה טובה איתו, כבר שיחקתי אצלו בעבר ועליתי איתו ליגה. אני יודע איך הראש שלו עובד והוא מוסיף לנו המון לקבוצה. בנוסף לפאהד, גם ההנהלה עובדת לילות כימים שלא יחסר לנו כלום ואנחנו מקווים שבסופו של דבר נחזיר במגרש להנהלה על תמיכתה ולקהל המדהים שלנו שבא ותומך בנו בכל משחק."

פאהד חסון - מקבל מילים חמות (צילום: חגאג רחאל)

 

ביום שישי משחק חוץ קשה נגד כרמיאל, מה המפתחות לניצחון?

"זה הולך להיות משחק חוץ קשה נגד קבוצה מצוינת עם מאמן ושחקנים מנוסים. יש לנו נקודה אחת ביד, נבוא לשמור עליה וננסה לקחת עוד שתיים."

 

חמאדה ג'בארין - מאמין בקבוצתו (צילום: אייהם ג'בארין)

הוסף תגובה
תגובות