"אני חושב שיש לי עונה טובה והמספרים שלי מוכיחים את זה"

כך אמר נועם בראון, קפטן מכבי נווה שאנן אלדד שכבש במחזור האחרון שלושער נגד מכבי עוספיא בניצחון הגדול 9-0. בראון בורג משמעותי בקבוצה וכמות השערים שהוא כובש והשקט שהוא מביא למרכז המגרש מדברים בעד עצמם.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-02-2022
  • 08:20

במכבי נווה שאנן אלדד באו לליגה השנה עם ציפיות בשמיים. העונה התחילה טוב ולקראת המשחקים המכריעים דברים לא הלכו, נוצר רצף של הפסדים, החלפת המאמנים גם לא שיפרה פלאים את הקבוצה והקבוצה של שגיא גונן מצאה את עצמה מחוץ לפליאוף העליון. בקבוצה יש כוכב אחד שהוא עמוד השדרה של הקבוצה וזה הקפטן – נועם בראון.

 

נועם, אתה מאוכזב שלא הצלחתם להיכנס לפליאוף השנה?

"כמובן שיש אכזבה. רצינו להיות במקום אחר, אבל עדין יש לנו מטרות חשובות לא פחות. אנחנו מתאמנים ועובדים קשה כדי להצליח לעמוד בכל המטרות שהצבנו."

 

אתה בורג משמעותי בליגה ב' לא יום ולא יומיים – נראה אותך בליגה א' בשנה הבאה?

"בכל שנה יש לי מספר הצעות מליגה א', וגם מקבוצות צמרת בליגה ב'. השנה סיימתי את לימודי התואר הראשון שלי והתחלתי את התואר השני, זאת בנוסף לעבודה שלי כמורה לחינוך גופני ולכן אני אעשה מה שמתאים לי מבחינת כל המכלול (לימודים, הוראה וכדורגל).

 

נועם בראון - עמוד התווך של הקבוצה (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

ברמה האישית, אתה מרגיש שאתה ממצה את הפוטנציאל השנה?

"ברמה האישית אני חושב שיש לי עונה טובה והמספרים שלי מוכיחים את זה. אני שחקן שמשאיר את הלב על המגרש למען הסמל והמועדון ונותן הכל למען הצלחת הקבוצה. אני שמח שאני מצליח לסחוף אחריי את שאר השחקנים ולשפר גם אותם."

 

נועם בראון - עמוד התווך של הקבוצה (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

הוסף תגובה
תגובות