התחזית לליגה הלאומית: מאת עו"ד שי אבני

אנו במחזור ה-27 כאשר כפר קאסם הגדילה את הפער מהמקום השלישי לארבע נקודות וממשיכה להוביל את הליגה. בתחתית יש לנו עומס מטורף כאשר ההפרש בין המקום השמיני לבין המקום ה-15 ממנו יורדים ליגה הוא רק שלוש נקודות! כלומר, חצי ליגה במאבק הישרדות וזה יוצר לנו הרבה משחקים מרתקים בתחתית. המשחק המרכזי במחזור זה הוא בין כפ"ס שבמקום השלישי לסקציה נס ציונה שבמקום החמישי. מבחינת נס ציונה זה משחק של שש נקודות!

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 24-02-2022
  • 20:33

המשחקים:

מכבי ריינה-מכבי אחי נצרת

שי אבני:  ריינה, השנייה בטבלה,  עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד. אחי נצרת עם שלושה הפסדים רצופים, נמצאת במשבר עמוק ובמרחק נקודה אחת מהקו האדום. ריינה פייבוריטית.

הניחוש שלי: מכבי ריינה.

 

אמיר עגייב, יוביל את ריינה לליגת העל? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל ראשל"צ-הפועל רמה"ש

שי אבני: ראשל"צ במומנטום אדיר עם ארבעה נצחונות רצופים. נצחון גם במשחק זה והיא כבר תצטרף לחבורת הצמרת לאחר שכבר היתה שקועה עמוק בתחתית. כל הכבוד לאיסמעיל עאמר שפשוט הציל את הקבוצה הזו ועשה בה פלאים. רמה"ש נקודה מהקו האדום. המומנטום חייב להיעצר מתישהו ואני מאמין שתהיה חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל עכו

שי אבני: בית"ר ת"א עשתה תיקו מול רמה"ש במחזור הקודם אך היא חייבת נצחונות על מנת להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה. עכו כבר 12 משחקים רצופים ללא ניצחון והמומנטום השלילי חייב להסתיים מול האחרונה בטבלה.

הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל ר"ג-הפועל פ"ת

שי אבני:  הפועל ר"ג נמצאת רק נקודה מהקו האדום בעוד הפועל פ"ת נשמה אוויר פסגות עד שהובסה מול כפר קאסם המוליכה במחזור הקודם. משחק שיכריע לאן תלך העונה של פ"ת-ניצחון והיא תחבור לחבורת הצמרת. הפסד והיא מצטרפת למאבק ההישרדות.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

בני יהודה ת"א-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: בני יהודה בעונת בלהות עם נקודה מעל הקו האדום. פאחם כבר שני משחקים רצופים ללא ניצחון וונמצאת כבר שש נקודות מהמוליכה. פאחם חייבת לנצח כדי להשאיר את חלום העלייה באוויר.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

עפולה תפתיע את כפר קאסם? סיכוי נמוך...צילום: רחאל חגאג.

 

הפועל עפולה-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: עפולה היא קבוצה צעירה ולא מאוזנת שפוגשת כעת את המוליכה עם סגל שרץ ברובו שנה שניה ברציפות. כולל מהראן ראדי הבלתי נגמר.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

א.ס אשדוד-הפועל רעננה

שי אבני: באשדוד יש הרבה בעיות ולאחר שהורידו להם שתי נקודות , ישנם הרבה שחושבים שהיא תרד ליגה על אף פתיחת עונה מצויינת. הקבוצה איבדה גובה וכל הדברים מסביבה לא עושים לה טוב. רעננה עם ניצחון גדול על השכנה מכפ"ס אך היא עדיין רק נקודה מעל הקו האדום וחייבת את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

הפועל כפ"ס-סקציה נס ציונה

שי אבני: כפ"ס מרוחקת רק שתי נקודות מהמקום השני. נס ציונה כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. הפסד של נס ציונה והיא יוצאת ממירוץ העלייה. משחק על שש נקודות מבחינתה. הבעיה שכפ"ס מגיעה אחרי הפסד ותרצה לחזור לנצח מול הקהל הביתי.

הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

הוסף תגובה
תגובות