הצגת בכורה: טירה ניצחה 6:1 את פרדיס

בבכורה של רביד גזל על הקווים, טירה הביסה את פרדיס, כשהמארחת מבקיעה חמישה שערים במחצית השנייה, לאחר התפרקות של האורחים. רביד גזל: "יש עוד הרבה עבודה בשביל להגיע ליעד שאליו אנחנו שואפים". מחמוד עבאס: "כולם יודעים אם אילו תנאים אנחנו מתמודדים ואיזה קשיים אנחנו חווים מתחילת העונה"

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 26-02-2022
  • 07:44

טירה חזרה לנצח, כאשר היא מביסה במשחק ביתי את בני פרדיס, לאחר מחצית מאוזנת בה כל קבוצה כבשה שער, במחצית השנייה פרדיס התפרקו, והקבוצה של רביד גזל, שחתם בטירה רק השבוע, כבשה חמישה שערים במחצית השנייה וקבעה את תוצאת המשחק 6:1 לטירה כבשו: אופיר טקיאר, ניר עזריה בפנדל, דודו אדרי, יהב אפריאט, וויאם עמאשה עידו עמויסי. לפרדיס השווה זמנית גאורגי מוניסקי. 

 

לטירה מדובר בבשורות טובות, לאחר שלושה הפסדים רצופים הקבוצה חזרה לנצח, ולהציג כדורגל חיובי, כאשר במחצית השנייה רוב המשחק התנהל במחצית המרגש של פרדיס.

מנגד, האורחים סופגים הפסד קשה, שעלול להוביל אותם השבוע אל מתחת לקו האדום להסתבך עוד יותר במאבקי הירידה, כאשר תחתית הליגה צפופה ורותחת מאוד.

 

המאמן הטרי של טירה, רביד גזל, סיכם את המשחק ואמר: "ניצחון מוצדק, אנחנו לא צריכים להסתנוור מהתוצאה. לא היה לי הרבה זמן להכין את הקבוצה, בסך הכל שני אימונים, אבל מבחינת ההתלהבות ומבחינת הרצון של השחקנים הכל היה בסדר גמור, אבל יש עוד הרבה עבודה בשביל להגיע ליעד שאליו אנחנו שואפים"

 

על המטרות להמשך העונה עם המועדון אמר: "קודם כל מה שמעניין זה המשחק הבא נגד טמרה, כי הוא יהיה שונה לגמרי מהמשחק הזה ואנחנו נצטרך לעבוד קשה כדי להגיע אליו מוכנים. ברור שלעלות מהמקום הראשון זה יהיה קשה עד בלתי אפשרי, אבל טירה צריכה להיות בפלייאוף העליון, וכשנגיע לפלייאוף אז משם נוכל לעשות דברים יפים"

 

לסיום סיפר גזל מה עמד מאחוריי החתימה בטירה: "המקצוע שלי הוא מאמן ואני אוהב לאמן. כמו שכולם יודעים, שיחקתי שנתיים בטירה, אני מכיר את המקום ,את האנשים ואת ההנהלה. תמיד הייתי מחובר למקום, פנו אליי כבר בתחילת השנה וגם באמצע השנה וסירבתי, אבל עכשיו שפנו אליי החלטתי לקחת את הקבוצה ואת האתגר"

 

מחמוד עבאס סיכם את תחושותיו לאחר התבוסה: "הפסד לא קל, אבל יש ימים קלים כאלו, גם כשחזרנו תקפנו, ולא שיחקנו עם הרבה שכל, ובסוף הפסדנו את המשחק. בסופו של דבר ההתפרקות הזאת לא מתאימה לנו, אנחנו קבוצה שמשחקת במשחקים האחרונים כדורגל חיובי, ההתפרקות  הזאת לא מובנת, אבל אין מה לעשות, שבוע הבא יש משחק חשוב על שש נקודות מול מגדול העמק, זה משחק על שש נקודות, ואני מקווה שננצח"

 

"אנחנו לא יכולים להיראות כמו שנראינו במחצית השנייה" מחמוד עבאס (צילום: חג'אג' ראחל)

 

על היכולת במחצית השנייה אמר המאמן/שחקן: "אני עליתי פצוע מחוסר ברירה, יש לי חבלה מאוד חזקה ברגל, אני מקווה להיות כשיר למשחק הבא, ויש גם לא מעט שחקנים אחרים שחסרים בקבוצה, אבל זה לא תירוץ, אנחנו לא יכולים להיראות כמו שנראינו במחצית השנייה, ניתן את הדעת על זה, ונמשיך הלאה, יש לנו תשעה משחקים עד סוף העונה, אנחנו צריכים להישאר בליגה בכל מחיר ואני מקווה שנעמוד ביעד הזה."

 

לסיכום עבאס דיבר על החשש והלחץ מהירידה: "אנחנו כל השנה בלחץ הזה, אי אפשר לומר שיש לנו את התנאים הכי טובים ומשכורות, כולם יודעים אם אילו תנאים אנחנו מתמודדים ואיזה קשיים אנחנו חווים מתחילת העונה, ובכל זאת אנחנו נמצאים מעל הקו האדום, אז אנחנו צריכים לומר כל הכבוד לשחקנים ולעודד אותם להמשיך הלאה, יש לנו הרבה שחקנים צעירים שצריכים את זה. לפרדיס מגיע להישאר בליגה, למרות שאין מגרש ביתי ואין כלום. אני מקווה שנישאר בליגה ונחזיר להנהלה על כל מה שהם עושים בשבילנו."

שחקני טירה גרמו לקהל האדום לחגוג (צילום: יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה חלשים (מני 26-02-2022, 08:35)
    משחק מכור עד שמכרו היה 1:1 טירה היו חלשים מאוד
  2. אחלה מכירה בעולם (עדכון 26-02-2022, 10:48)
    מברוק טירה על הקנייה המושלמת
  3. עד עכשיו לא מצליח לקלוט איך טירה הפסידה לזלפה (אוהד אבוד 02-03-2022, 20:19)
    עד עכשיו לא מצליח לקלוט איך טירה הפסידה לזלפה, הסגל של טירה , אמור לסיים לפחות במקום השני , הכל מכור