מפלס הכינרת ממשיך לעלות: טבריה גברה על כפר כנא 1-2

הקבוצה החזקה בליגה, עירוני טבריה ממשיכה להוכיח את יכולתה, זאת לאחר שהגיעה למשחק חוץ קשה בכפר כנא, וללא קושי מיוחד גברה עליה 2-1 משערים של אסי גומה ותימור אביטן. ספואן זועבי השווה זמנית עבור כפר כנא. אביתר ברק מטבריה הורחק בצהוב שני. חאלד עזאם: ״שמח על הניצחון, ניצחון מאד חשוב לנו להמשך הדרך״

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-02-2022
  • 16:24

במשחק השלמה מהמחזור ה 25 שהופסק בדקה ה-30 לערך עקב מזג אוויר ושוחק היום (שני), הפועל כפר כנא אירחה את עירוני טבריה שמבחינתה הגיעה למשחק כדי להראות למן הפתיחה מי בעלת הבית במגרש, כבר בדקה ה-12 אופיר מזרחי במסירת אומן מצא את אסי גומא שנותר לבד מול השוער וקבע 1-0 מוצדק .

 

למרות לחץ בלתי פוסק מצד חניכיו של אלירן חודדה, בדקה ה-35 הגיעה הפתעה גדולה כאשר שחקנה של כפר כנא ספואן זועבי עבר באין מפריע בין שחקני טבריה וקבע שיויון 1-1.

 

בדקה ה-44 כדור שהוגבה לרחבה פגע בידו של שחקן כפר כנא, והשופט הורה על כדור עונשין מ-11 מטרים אותו כבש תימור אביטן וקבע 2-1 עם הירידה למחצית.

 

המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו הראשונה שחקניו של חודדה המשיכו לשלוט, ואף חיפשו את השער ה-3 אך בדקה ה65 אביתר ברק (הטוב במגרש) ביצע עבירה במרכז השדה וראה צהוב שני ואדום והשאיר את חבריו ב-10 שחקנים. כפר כנא השתלטו במעט על המשחק, אך לא הצליחו להשיג את השיויון. טבריה מנצחת ומשיגה ניצחון חשוב בדרך לליגה הלאומית, כאשר תשעה מחזורים לסיום העונה היא פתחה פער של 11 נקודות.

 

טבריה תארח במחזור הבא את הפועל כאוכב ואילו הפועל כפר כנא תצא למשחק חוץ מול הפועל בני זלפה. 

 

חאלד עזאם השוער ששיחק לראשונה בשורות טבריה: ״שמח על הניצחון, ניצחון מאד חשוב לנו להמשך הדרך. שיחקנו ב 10 שחקנים מתחילת המחצית השניה, וכל הקבוצה הראתה אופי והכי חשוב זה השלוש הנקודות שצברנו. הקבוצה בכושר מצויין, משחקת טוב ומאמין שאם נמשיך נשיג את המטרה"

עירוני טבריה חוגגת שער נוסף בדרך לעלית ליגה. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברוך הבא משה בן לולו, הרבה בריאות וחזרה חלקה למגרשים (אוהד עירוני טבריה 28-02-2022, 16:45)
    היית חסר 3 חודשים , מאחלים לך בריאות.
  2. אחלה משה (אוהד 28-02-2022, 19:22)
    משה בהצלחה אחי אוהבים אותך האוהדים