"באים בכל הכוח לנצח את טבריה"

כך אמר עיסא נוג׳ידאת, מאמנה של הפועל כאוכב לקראת המפגש מול מוליכת הטבלה עירוני טבריה. עוד מוסיף:"טבריה המועדון הכי עשיר בליגה יש לו סגל שחקנים שיכול לעלות עם המחליפים ליגה". נוג׳ידאת התייחס לחשד למכירות משחקים בליגה ואמר:"אני נגעל מזה. מאמנים משקיעים כל השבוע ובסוף השחקנים לא נותנים 100%, ומי בסוף סובל מזה? המאמנים!"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-03-2022
  • 12:43

עיסא נוגידאת מאמנה של הפועל כאוכב, הגיע למועדון לפני מספר חודשים במטרה להוציא אותו לדרך חדשה לאחר פתיחת עונה לא טובה.

 

עיסא פוגש השבוע את המוליכה עירוני טבריה ולקראת המשחק הוא אמר:"באים בכל הכוח כדי לנצח, יש לי אמונה שאנחנו מנצחים את טבריה, ברור שהם מקום ראשון- ובצדק, הם הקבוצה הכי טובה בליגה יש להם הרבה כסף הם הקבוצה הכי עשירה בליגה ויש להם סגל שחקנים שיכול לעלות שתי קבוצות העונה. אנחנו נבוא הכי מוכנים טקטית כדי להשיג תוצאה טובה ולנצח. עובדים קשה השבוע כדי להיות מוכנים מכל הבחינות״.

 

עיסא, הגעת לכאוכב אחרי ארבע שנים שהם היו בצמרת כאשר היתה תחושה של מיצוי בקבוצה ושצריך לבנות משהו חדש, מה אתה חושב על הקבוצה?
"לקחתי את הקבוצה שהיתה במקום ה 14 שבתחתית, שהיא היתה קרובה מאד למקום ממנו יורדים ליגה. ולקבל קבוצה במצב כזה לא קל והיה קשה להרים אותם בעיקר מורלית, ועבדנו קשה מאוד אני והצוות שלי כדי לשפר את הקבוצה ולהרים מבחינה מורלית ולהוציא אותה מהתחתית. לדעתי הצלחנו והקבוצה רחוקה מהתחתית וקרובה יותר לצמרת. אנחנו מקווים שנעשה סיום עונה טוב עם תוצאות יותר טובות ונסיים את העונה כמה שיותר קרוב לצמרת הגבוהה״.

.   

מה אתה חושב על הליגה העונה ביחס לשנים עברו? 
"ליגה קשה מאוד ומאד שיוויונית. כל קבוצה שמנצחת פעמיים עולה לצמרת ומי שמפסידה פעמיים היא מועמדת לירידה. המטרה שלי שהקבוצה שלי תצבור מומנטום של כמה ניצחונות כדי שתסיים את העונה בצורה שקטה ורגועה וללא מאבקים נגד הירידה".

 

על החשד של מכירות משחקים בליגה אומר עיסא:"אני נגעל מזה ורק רוצה שהספורט ינצח ומי שמגיע לו לנצח שינצח. ורק מקווה שהליגה תהיה ספורטיבית עד הסוף כי יש הרבה מאמנים שמשקיעים מאד בעבודה שלהם כדי להביא תוצאות ולעבוד כל השבוע כדי לעבור את המשחק, והמאמנים מצפים מהשחקנים שיעבדו ויתנו 100 אחוזים כדי להוציא תוצאה טובה ולא כל הגועל הזה. ואם מפסידים לא על המגרש, על מי זה נופל? הכל נופל על המאמנים והצוות המקצועי. רק נקווה לעתיד טוב יותר ושהספורטיביות תנצח"

עיסא נוגידאת, מגיע לנצח את טבריה. ונגעל מאד מכל החשד של מכירות משחקים בליגה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מיקי ביתן (ניר לוין 02-03-2022, 14:01)
    תגיד לא הבנתי ,אתה טוען שניר פירש את החוזה וזה לא בסדר במקרה דומה אתה מפרש את החוזה? תתבייש לך
  2. הרגת אותנו (גיסו של מיקי 02-03-2022, 14:02)
    מיקי אתה משחק בכסף שלא שלך , בסוף אנינו נכל חרא שלך ותזרוק אוטנו לכלבים עקצת מסםעק בטבריה
  3. גועל נפש פתאום א ה רוצה לנצח איפה הייתיה יום שישי נגד בועיינה למה לא דברתה כך נגד בואיינה בטח זה טב (אוהד 02-03-2022, 14:09)
  4. חח מי מדבר? המוכר וקונה מספר 1 גונב דעת. (ערערה 02-03-2022, 16:31)
  5. מס 1 (טבריה אימפרייה 02-03-2022, 18:57)
    תתפוצץ בשקט טיפש!!!
  6. מס 2 (תומר אוחנה 02-03-2022, 19:22)
    מס 2 זה מס 1 אותו בן אדם רק חבל שאתה משחק לנו באיטלגנצייה ותאמין לי שאני ועוד המון אוהדים יודעים מי אתה מאחל לך בריאות הנפש והגוף!!!טוב לך לא טוב טבריה תעלה ליגה על אפך וחמתך!!
  7. מיקי ביתן תותח (תומר אוחנה 02-03-2022, 20:34)
    מיקי ביתן יצאתי טמבל איתך למה העברת את ההודעה שלנו. זה לא פעם ראשונה שאתה נופל
  8. ח ב דור (טבריה 02-03-2022, 20:49)
    לניר לוין אני היתי עד לאורך כל הדרך. בזלזול שלך במחלקות חבל שלא הקלטי אותך מה אמרת על ק הנוער חבל ש