כפר קאסם ניצחה את כפר שלם, מהפך ענק של טבריה מול כאוכב

המחזור ה-26 בליגה א' נערך ברובו היום והוא סיפק לנו מבול של שערים ומהפכים. בדרום שמשון כפר קאסם הרשימה ונכנסה חזק למאבק, נורדיה היממה את שעריים וחולון איכזבה בהרצליה. בצפון טבריה ביצעה מהפך דרמטי בדקות הסיום וניצחה נגד כאוכב, צעירי כפר כנא הביסה את הפועל הרצליה וצור שלום הרשימה נגד ערערה. כל תוצאות המחזור בפנים

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 04-03-2022
  • 15:17

ליגה א' דרום

 

שמשון כפר קאסם - הפועל כפר שלם 1-2

משחק הצמרת בליגה א' דרום נבצע בירוק. הפתיחה הייתה דווקא שייכת לאורחת שעלתה ליתרון משער של עילי קריספי. בחצי השני שמשון כפר קאסם לחצה על השער והשוותה משער של אנס מחאמיד. שלוש דקות לסיום, הווינר של ליגה א', אוהד אדלשטיין ביצע מהפך והציב את קבוצתו חזק במאבק על הכרטיס ללאומית. עומר פרץ וכפר שלם איכזבו שוב במשחק של מאני טיים.

 

אנס מחאמיד חוגג

 

מכבי הרצליה - ירמיהו חולון 0-0

ירמיהו חולון איכזבה במשחק החוץ בהרצליה עם 0-0 שלא משרת אף אחת מהקבוצות. חולון עם תוצאה שלא צריכה לספק אותה ואם היא לא תתעורר ומהר היא לא תהיה חלק ממאבקי העלייה. מנגד, הרצליה עדיין באיזור המסוכן.

 

בית''ר נורדיה ירושלים - מכבי שעריים 1-2

הצהובים שחורים, שסבלו מחוסר מזל משווע לאורך כל העונה, סוף סוף הראו אופי ורשמו ניצחון קריטי במאבקי ההישרדות. האורחת היא זו שעלתה ליתרון ראשונה משער של חקאק במחצית השנייה אך עשר דקות לסיום יונתן כהן השווה את התוצאה ועמוק בתוך תוספת הזמן המהפך הושלם. נורדיה רחוקה תשע נקודות מהיחלצות.

 

הפועל אזור - הפועל אשקלון 3-2

האחרונה בטבלה רשמה ניצחון מפתיע מול אזור שנראת בדרך הבטוחה לליגה ב'. הקבוצה הצנועה מאשקלון הראתה המון אופי והשאלה היא איפה היא הייתה כל העונה. מנגד, אזור עם עוד הפסד לאוסף ואם לא תהיה התעוררות היא תרד ליגה.

 

כסייפה - בני אילת 1-0

הקבוצה של אמיר כהן רשמה ניצחון סופר דרמטי ועשתה עוד צעד חשוב בדרך להישרדות בליגה א'. שער בתוספת הזמן של דניאל אלמליח הצעיר הכריע את המשחק ועצר את הרצף הטוב של כסייפה.

 

תוצאות נוספות :

הפועל בקעת הירדן - שמשון ת''א 2-1

 

ליגה א' צפון

 

עירוני טבריה - הפועל כאוכב 1-2

הקבוצה של אלירן חודדה עשתה היום עוד צעד חשוב בדרך ללאומית כשהיא הוכיחה אופי וביצעה מהפך אדיר. סאמח סרחאן המנוסה כבש ראשון והימם את המוליכה אך בחצי השני היא לחצה על השער ובתוספת הזמן משה בן לולו ואילון אלימלך כבשו ונתנו לטבריה את שלושת הנקודות. לא נראה שיש קבוצה בליגה שיכולה לעצור את הקבוצה מהכנרת. כאוכב ממשיכה להתרחק מהפלייאוף והיא יכולה לבוא בטענות בעיקר לעצמה על עונה מאכזבת.

 

מכבי טמרה- מ.ס טירה 1-0

רביד גזל רשם ניצחון שני ברציפות, הפעם בטמרה. פנדל מוצלח של שלום אדרי הכריע את ההתמודדות והחזיר את טירה למקום שמוביל לפלייאוף. מנגד, טמרה מאבדת גובה.

 

בני זלפה - הפועל כפר כנא 1-2

זלפה המשיכה במסע ההיחלצות מהתחתית עם ניצחון יקר מפז על הפועל כפר כנא של מומו ניסטל. שאקר סאקר כבש ראשון אך צמד אדיר של מיזר זועבי נתן לזלפה ניצחון חשוב.

 

ג'יי לבנה אחרי איהאם שחאדה (צילום : חגאג רחאל)

 

צעירי כפר כנא - הפועל הרצליה 0-5

כפר כנא במשחקה הטוב ביותר העונה התפוצצה על הפועל הרצליה וחזרה למאבקים על המקום בפלייאוף העלייה. מהרגע הראשון הייתה קבוצה אחת המגרש וקשה להסביר מה קרה היום להרצליה שהתבזתה על הדשא.

 

באקה אל גרביה - עירוני נשר 0-4

אסי אלימלך רשם היום עוד ניצחון אדיר עם באקה נגד נשר. המארחת נראתה נהדר כשהיא רשמה את אחד המשחקים הטובים שלה העונה. מנגד, נשר תרצה לשכוח במהירות מהמשחק הזה.

 

מכבי צור שלום - בני ערערה 1-3

לאחר שאכזבה במחזור הקודם מול נשר, הקבוצה של אבי סבג חזרה לעניינים ורשמה ניצחון חשוב. מנגד, בני ערערה חוזרת להפסיד לאחר שתי ניצחונות רצופים.

 

תוצאות נוספות :

טייבה - רובי שפירא 0-5

הפועל בועיינה - הפועל איכסל 0-4

משה בן לולו ואילון אלימלך ביצעו את המהפך (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן לולו ,ברוך הבא וברוך השב למגרש .איילון ממשיך להוכיח כל חילוף שלו במגרש בינגו. (אוהד עירוני טבריה 04-03-2022, 15:41)
  2. בלגן בסיום המשחק צור שלום ערערה (גולן 04-03-2022, 15:58)
    תגרה חמורה בסיוםהמשחק המשטרההגיעה באיחור רב... כסאות ומוטות התעופפו..איפה המשטרה ?
  3. כתב תכנס לאתר של ההתאחדות ותראה… (כתב 04-03-2022, 16:44)
    שבארבעת המחזורים האחרונים חולון ניצחה פעמיים, את נורדיה ויבנה ופעמיים תיקו עם כסייפה והיום עם הרצליה.
  4. אחלה משה (אוהד 04-03-2022, 17:15)
    משה בהצלחה אוהבים אותך
  5. מאמן חלש מאוד (פלצי 04-03-2022, 17:31)
    כפר שלם שחררו את המאמן הכושל לפני שיהיה מאוחר מאמן חלש מאוד ללא חוט שידרה
  6. אמיר כהן (מיקי 04-03-2022, 18:28)
    שימו לב מאמן שמתנהג בחוסר יושר מנצל את הרכב שקיבל מטבריה לנסוע לאילת לאמן חופשי כל יום עם הדלקן של טבריה על החוסר יושר הזה תצלמו הני אילת יורדת ליגה היום ניצחו בפוקס
  7. כפר שלם חסרת מזל (דרור 04-03-2022, 20:29)
    אני ניטרלי ולא אוהד אף אחת מקבוצות הצמרת אבל ראיתי את המשחקים של כפר שלם נגד יפו ונגד כפר קאסם ובאופן ברור כפר שלם טובה משניהם ואיכותית משניהם כפר שלם יכלה לגמור את המשחק כמה פעמים ופיספסה ושילמה על זה ביוקר אותו דבר קרה לה נגד יפו