שפרעם ניצחה את מנדא במשחק העונה, קלנסווה חזרה למאבק

המחזור השישי בפלייאוף העלייה לליגה א' נערך היום והוא סיפק תוצאות מעניינות ושערים. בדרום קלנסווה ניצחה את בית דגן, קריית אונו את בני יפו וקריית מלאכי ומודיעין נפרדו בתיקו. בצפון שפרעם עשתה צעד חשוב כשניצחה את כפר מנדא, כרמיאל ניצחה בכאבול וצעירי טמרה ניצחה את צפת. כל התוצאות בפנים

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 04-03-2022
  • 16:41

ליגה ב' דרום א'

עירוני בית דגן - הפועל קלנסווה 1-0

האורחת, שהשקיעה משאבים רבים העונה, חזרה למאבק העלייה עם ניצחון חשוב על בית דגן. מור שקד הכריע את ההתמודדות כשעשרים דקות לסיום. בית דגן, שפתחה טוב את הפלייאוף, מאבדת גובה. ואילו קלנסוואה החזקה מוכיחה את כוחה ומטפסת למקום הראשון יחדם קרית אונו ועמישב פ"ת כשלכל אחת הקבוצות יש הזדמנות לעלות ליגה. קבוצתו של חיים סירוטקין נמצאת בעמדה מצויינת לעלות לליגה א. 

 

חיים סירוטקין הוביל את קלנסווה לניצחון חשוב (צילום : דדי ברק)

 

הפועל קריית אונו - בני יפו 0-2

קבוצתו של אלי מיכאלי המאמן הצעיר והמוכשר מקריית אונו המשיכה להיראות נהדר בפלייאוף הזה והפעם היא ניצחה את בני יפו. אלי כהן כבש ראשון מהנקודה הלבנה ואבישי שחם קבע את תוצאת המשחק. קרית אונו עם הפנים אל עבר מחזורי הסם עם הזדמנות הדרת לעלות לליגה א בסיום העונה. שאפו למיכאלי הצעיר שמוכיח שהוא המאמן הכי טוב בקרית אונו בשנים האחרונות. 

 

מכבי עמישב פ''ת - הפועל מחנה יהודה 0-1

בדרבי הגדול של העיר פ"ת בליגה ב ניצחה קבוצתו של אוהד בוזגלו 1-0 קטן גדול. עמישב נראית במצב מעולה לקראתמחזורי הסיום כשהיאם הזדמנות נהדרת לעלות לליגה אבסיום העונה.

 

ליגה ב' דרום ב'

עירוני מודיעין - מכבי קריית מלאכי 1-1

המארחת כבר הייתה בדרך לניצחון חשוב על יריבה ישירה לעליית ליגה כשכבשה ראשונה משער של בן שבת אך בתוספת הזמן קריית מלכי השוותה ונשארה במאבק על העלייה. התוצאה משרתת בעיקר את הפועל לוד.

 

ליגה ב' צפון א'

איחוד בני שפרעם - אחווה כפר מנדא 1-3

משחק העונה בליגה ב' צפן א' נצבע בכחול ושפרעם נראית בדרך הבטוחה לליגה א'. לזכות המארחת כבשו חוסיין בושנאק ואחמד יונס עם צמד גדול.  נותרו סיכויים קלושים לכפר מנדא לעלות.

 

בני כאבול - הפועל כרמיאל 1-0

שער של אהוד מערבי בדקות הסיום נתן להפועל כרמיאל ניצחון חשוב בכאבול , אם היא תנצח את כל המשחקים עד לסיום, היא תוכל להיות במאבק.

 

כרמיאל עם ניצחון חשוב בכאבול (צילום : מחסאן נסאר)

 

צעירי טמרה - הפועל צפת 1-2

הקבוצה הצנועה מטמרה ממשיכה להיות הפתעת הפלייאוף כשרשמה ניצחון חשוב מול צפת והיא כרגע נראית היחידה שיכולה להתחרות עם שפרעם על עליית ליגה.

 

ליגה ב' צפון ב'

בני מוסמוס - הפועל טירת הכרמל 5-0

במשחק העונה מבחינתה, הפועל טירת הכרמל התפוצצה מול מוסמוס עם חמישיה ענקית והיא עדיין חזק במאבקי העלייה לליגה א'. מנגד, מוסמוס איבדה גובה.

 

איחוד בני באקה - מכבי נוג'ידאת 3-2

נוג'ידאת המשיכה להיראות נפלא גם מול האחרונה והיא כרגע בדרך הבטוחה לליגה א' במשחק צמוד.

 

בית''ר חיפה - צעירי א.א פאחם 1-2

צילום : מחסאן נסאר

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיכו לזלזל (עמישב 04-03-2022, 17:56)
    גולר תמשיכו לזלזל בעמישב אוהד רון תמשיך להתפוצץ לראות את עמישב ואת בוזגלו בתמונה יאללה ביי