תחזית ליגה א צפון: אוהד רון מארח את עוה"ד שי אבני

המחזור ה-27 בליגה א' צפון הגיע והשבוע החלטתי לארח את חברי הטוב עוה"ד שי אבני, אשר מכיר את ליגה א' צפון היטב, חושב שטבריה תנצח בקלות את איכסל ותנצל את התיקו בין בועיינה וטייבה כדי להגדיל את הפער. אבל מה עם יתר המשחקים? ולמה עושה רושם שצריך את ויצמן יער במספר משחקים במחזור הזה? שווה לקרוא...

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-03-2022
  • 09:01

המשחקים:

מ.ס טירה-מ.ס צעירי כפר כנא

טירה בנתה קבוצה נהדרת העונה אבל משהו לא מתחבר לה עד כה. אני אישית מאמין שיש לטירה הכל כדי להגיע לשלבים האחרונים ולהתמודד על העליה לליגה הלאומית. טירה מועדון חזק והרבה יותר טוב מצעירי כפר כנא והם גם ינצחו אותם.

שי אבני:  טירה בעונה נוראית ומרוחקת כבר 17 נקודות מהמקום הראשון. פשוט כישלון אדיר לקבוצה שבכל עונה חושבת על עלייה ורק מאכזבת את האוהדים המסורים שלה. צעירי כפר כנא רק עלו ליגה ומרוחקים בסך הכל נקודה אחת מטירה. צעירי כפר כנא עשו עונה יפה וכעת הם ישחקו משוחרר וללא לחץ עד סוף העונה. טירה רוצה להבטיח פלייאוף עליון ותיקח את הנקודות. הניחוש שלי: מ.ס טירה.

 

הפועל פרדיס-הפועל כפר כנא

עוד משחק שיש לי חשד גדול אליו. מקווה שהספורטיביות תנצח במשחק הזה. על הנייר כפר כנא הרבה יותר טובים אבל אין להם על מה להילחם, הם נשארו בליגה ופלייאוף עליון לא מעניין אותם יותר מדי. פרדיס קבוצה שלא משחקת בבית ואין לה יתרון ביתיות ולכן אין להם סיכוי מול כפר כנא החזקים, אבל פרדיס כנראה ינצחו למרות כל החשדות. 

שי אבני: פרדיס צריכים את הנקודות כמו אוויר לנשימה כדי לברוח מהמקום ממנו יורדים ליגה. הפועל כפר כנא רוצה לסיים את העונה ללא לחץ. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

רן רול מטבריה. ניצחון קל צפוי על איכסל. צילום: עודד חסין.

 

הפועל איכסל-עירוני טבריה

עירוני טבריה יפרקו את איכסל. איכסל לדעתי הרימו ידיים והם בדרך הנכונה לרדת לליגה ב'. טבריה הקבוצה הטובה בליגה נראים מעולה העונה וכל הכבוד לאלירן חודדה שעושה עבודה נהדרת. שאפו לו ולצוות שלו. טבריה ינצחו בקלות. 

שי אבני: איכסל עדיין שואפת להישאר בליגה אך מול טבריה יהיה קשה מאוד להשיג נקודות. טבריה הוכיחה מול כאוכב בפעם המי יודע כמה העונה שהיא יכולה לפגר עד הדקה ה-90 ועדיין לנצח. הניחוש שלי: עירוני טבריה.

 

הפועל מגדל העמק-מכבי טמרה

מגדל חייבים את הנקודות. ברוך סער מראה את יכולתו מאז שהגיע למגדל והאמת? הוא הפיח רוח של קבוצה ועושה רושם שהוא בדרך הנכונה להציל את מגדל העונה. אבל הרבה תלוי במשחק מול טמרה שיבואו להילחם אבל מגדל בבית חייבים את הנקודות והם גם ינצחו. 

שי אבני:  מגדל העמק בעונה רעה והיא כבר מרוחקת שש נקודות מחוף מבטחים. המטרה שלה צריכה להיות משחקי המבחן על ההישארות בליגה כאשר היריבה שלה על אותו מקום היא הפועל פרדיס שנמצאת רק שתי נקודות מעליה. מגדל העמק התחזקה בתום חלון ההעברות וחבל שלא סיפקו את החיזוק הזה למאמן המקומי, עומרי ביטון, עוד בתחילת העונה - ואז אולי לא היו מגיעים למצב בו הם נמצאים כיום. טמרה הבטיחה הישארות בליגה ומגדל העמק חייבת לקחת כאן שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל מגדל העמק.

 

שחקני צור שלום. ירצו לחגוג גם אחרי הרצליה. צילום: חגאג רחאל.

 

הפועל בני ערערה-הפועל באקה אל גרבייה

הפתעה? בני ערערה ינצחו! מי רוצה לראות ניצחון בטוח המחזור הזה? בני ערערה ינצחו ולא בגלל שהם יותצר טובים הרי על הנייר באקה הרבה יותר טובים אבל עדיין ערערה ינצחו. איך? תחשבו לבד...

שי אבני: הדרבי של ואדי ערה. ערערה מרוחקת שש נקודות מהמקום למשחקי המבחן. באקה עשו תוצאות יפות בתקופה האחרונה והבטיחו הישארות בליגה. ערערה צריכים יותר את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל בני ערערה.

 

הפועל בועיינה-מ.ס צעירי טייבה

קרה על הסגנות בין שני מועדונים מצויינים שרוצים לסיים במקום השני ולהיות עם יתרון קל במשחקי הפלייאוף. אני חושב שהבתיות של בועיינה תכריע והם ינצחו. 

שי אבני: מקום שני נגד שלישי בין שתי קבוצות טובות שהפתיעו העונה את כל הליגה. משחק בין שתי קבוצות שיהיו בפלייאוף העליון ומשחקות כדורגל יפה. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני הפועל כאוכב. צפוי ניצחון על זלפה. צילום: עודד חסין

 

הפועל כאוכב-הפועל בני זלפה

כאוכב קבוצה של גברים. הם חייבים את הנקודות כדי לברוח לתחתית. בני זלפה גם חייבים את הנקודות אבל הם יצטרכו לחפש את הנקודות במקום אחר. כאוכב ינצחו וישארו בליגה ללא כל ספק. 

שי אבני: כאוכב היתה סמל למועדון טוב, שפוי ומסודר בליגה א'. בתקופה האחרונה עובר עליה משהו והיא נהפכה לעוד קבוצה בליגה. כרגע היא במקום ה-11 ולא מזכירה בכלום את העונות האחרונות בצמרת. אני גם חושב שכאוכב הסתדרה טוב מאוד ללא שיתוף הפעולה עם בני סכנין שקבוצת הנוער שלה בסכנת ירידת ליגה. זלפה הוא מועדון מסודר שחשוב מאוד לליגה א'. ההנהלה עושה שם לילות כימים על מנת להעמיד קבוצה טובה שתבטיח עונה נוספת בליגה ועל כך מגיעה להם הערכה רבה.הניחוש שלי: הפועל בני זלפה.

 

עירוני נשר-מ.ס רובי שפירא חיפה

על רובי כבר אמרנו הכל וחבל שככה. מסכנים השחקנים הצעירים של רובי, אבל הם ירדו כבר באמצע העונה. עירוני נשר קבוצה נהדרת, רק שלא יזלזלו כי הם חייבים את הנקודות כדי לברוח לתחתית במעט. נשר מועדון מצוין וחייב להיות בחלק העליון של הטבלה. 

 

שי אבני: כל תוצאה מלבד ניצחון של נשר תהיה הפתעה ענקית. רבות כבר נאמר על מה שנעשה ברובי שפירא העונה ובקרוב יגיעו כל פסקי הדין על הפרות החוזה והלנות השכר שנתבעו בבתי הדין. אני מקווה בשביל המועדון הזה שידע ימים יפים בתקופת מיקי קופל, שיגיע שוב אדם כזה ויחזיר עטרה ליושנה. הניחוש שלי: עירוני נשר.

 

חליילה, ניצחון על רובי זה חובה. צילום: חגאג רחאל.

 

הפועל הרצליה-מכבי צור שלום

הרצלה חטפה חמישייה מול כפר כנא אבל עדיין מדובר בקבוצה מהטובות בליגה. צור שלום חייבת את הנקודות ויבואו לקחת אותן. אני בטוח שהרצליה ירצו להוכיח שזאת הייתה מעידה חד פעמית וינצחו את צור שלום. 

שי אבני: ארז בנודיס עשה עבודה מדהימה בהפועל הרצליה וכבר היה מרוחק 4 נקודות מטבריה. לצערי, ההנהלה לא דאגה לחיזוק ובעצם לא רצתה לרוץ עד הסוף למרות שארז בהחלט היה יכול להעמיד קבוצה שרצה עד הסוף. צור שלום פתחה את העונה בצורה גרועה ואז הגיע אבי סבג שייצב אותה ועוד יכול להכניס אותה לפלייאוף העליון. צור שלום חייבת להבין שעם התמוטטותה של רובי שפירא היא נושאת על כתפיה את הכדורגל בקריות ומצפים ממנה להיות בעונות הבאות קבוצה לעליית ליגה. הניחוש שלי: מכבי צור שלום.

אוהד רון מארח את עוה"ד שי אבני.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון מסכן (סארי 08-03-2022, 09:41)
    אוהד רון אתה אחד מסכן גזעני שרוצה רק להתפרסם על חשבון הקבוצות הערביות אחד שרק מסית אני לא יודע איך שמגיעים ששתי קבוצות ערביות משחקות יש משהו לא תקין,אבל שקבוצות יהודיות משחקות הכל תקין ראיני איך נשר ניצחו את צור שלום אף אחד לא דיבר,תמשיך להסית יא חתיכת גזען והלואוי שאתה ומגדל העמק החברים שלך שפתאום נהיו ליברפול תרדו ליגה ראשונים.
  2. הפועל הרצליה (שרון נחמני 08-03-2022, 10:27)
    בנודיס טעה טעות מרה שביצע שינויים טפשיים בהרכב השחקנים לא היה זקוק לחיזוקים אלא לביצים שאין לו פשוט לשחק עם ההרכב הקבוע !
  3. תחזית מנותקת נמאסתם (ראובן 08-03-2022, 11:11)
    אתם כלכך חיים בסרט! באקה זה המועדון האחרון שימכור קבוצה, בואו למשחק ותראו בעצמכם. אוהד רון אתה פשוט חלש!
  4. בקה 4 נקודות מהמקום החמישי כבשה 14 שערים ב4 משחקים אחרונים .אוהד רון מספיק עם החשדות שלך תלך על הנצח (ראמי 08-03-2022, 11:30)
    בקה 4 נקודות מהמקום החמישי כבשה 14 שערים ב4 משחקים אחרונים .אוהד רון מספיק עם החשדות שלך תלך על הניצחונות של טבריה בדקות הסיום
  5. כיפה אדומה (שפיים 08-03-2022, 11:31)
    רון גם אתה וכל מי שינסה לפגוע בפרדיס על.... חתיכת שמוק כמוך דבר מקצועי מה השטויות האלה נתבע אותך על זה ונסגור לך את האתר המחורבן הזה תתבייש לך
  6. אתה קשור לזה (אתה קשור 08-03-2022, 17:11)
    פרדיס וערערה הפסידו אתה חותר לאן תיזהר וכאוכב הגברים שלך בוא נראה מה יעשו
  7. בנודיס (אחד שיודע 09-03-2022, 11:36)
    מאמן של 13 שחקנים,כל השאר בובות,לא יודע לנהל סגל .יש לו רק את אבלס ועידן דוד וששניהם לא פוגעים אז הקבוצה לא כובשת.חצי סגל שלו גמור,בדוק!!