תחזית ליגה לאומית: סוכן השחקנים עוה"ד שי אבני

אנו במחזור ה-30 שהוא בעצם המחזור האחרון של העונה הסדירה. המחזור הבא יחולק לפלייאוף תחתון ופלייאוף עליון ועל כן יהיה לנו מחזור מרתק שבו יש 6 קבוצות שרוצות להבטיח את הפלייאוף העליון והן: הפועל אום אל פאחם, א.ס אשדוד, בני יהודה ת"א, הפועל ראשל"צ, הפועל ר"ג ומכבי אחי נצרת.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 17-03-2022
  • 18:35

בצמרת ריינה וכפר קאסם ברחו לליגה ואילו בתחתית ישנן ארבע קבוצות עם 34 נקודות שרוצות לברוח מהמקום הלפני אחרון.

המשחק המרכזי הוא בין הפועל עכו עם מאמנה החדש, תומר קשטן, לבין בני יהודה ת"א שחייבת נקודות על מנת להבטיח פלייאוף עליון. משחק מעניין נוסף הוא בין הפועל ר"ג להפועל ראשל"צ שהמנצחת בו כנראה תבטיח פלייאוף עליון.

המשחקים:

 

מ.ס כפר קאסם-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני:  השנייה בטבלה מול האחרונה. פערי האיכות גדולים ונראה שבית"ר ת"א הרימו ידיים במאבק ההישרדות לאחר התבוסה להפועל ר"ג במחזור האחרון. קאסם חייבת לחזור לנצח כדי להבטיח עליית ליגה במהירות. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל ר"ג-הפועל ראשל"צ

שי אבני: משחק שהמנצחת בו כנראה תבטיח פלייאוף עליון. הפועל ראשל"צ לא מנצחת כבר שלושה משחקים רצופים ואיבדה מומנטום. אם היא לא תיכנס לפלייאוף העליון זו תהיה החמצה אדירה לאחר שכבר הגיעו לבאר ולא הצליחו לשתות ממנה בשלושת המחזורים האחרונים. הפועל ר"ג באים בתנופה לאחר הניצחון בשבוע שעבר. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

ריף מסיקה גבוהה מעל כולם...שחקן העונה ללא ספק. צילום: רחאל חגאג

 

הפועל פ"ת-מכבי בני ריינה

שי אבני: ריינה עם שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון, כבשה את הפיסגה ונראה שהיא רגל וחצי בליגת העל. הפועל פ"ת נכנסה לפלייאוף העליון ואוהדיה חזרו בהמונם לתמוך בקבוצה. בפתח תקוה זה נראה כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

 

הפועל עכו-בני יהודה ת"א

שי אבני:  עכו עם 15 משחקים רצופים ללא ניצחון ומינתה את דרור קשטן לעמוד על הקווים. בני יהודה נכשלה להבטיח את הפלייאוף העליון מול רמה"ש ויש לה כעת הזדמנות נוספת. אפקט המאמן החדש? הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל רמה"ש-הפועל כפ"ס

שי אבני: רמה"ש לאחר תיקו אפס מול בני יהודה. כפ"ס לאחר הפסד מול אחי נצרת ומרחק 9 נקודות מהמקום הראשון. רמה"ש נלחמת על חייה ותיקח כאן נקודות. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

מכבי אחי נצרת-א.ס אשדוד

שי אבני: לאשדוד תספיק נקודה כדי להבטיח פלייאוף עליון. אחי נצרת חייבת ניצחון והיא גם תשיג אותו. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

שחקני כפר קאסם חוגגים. ירמו לחגוג גם מול ביתר ת"א מהמקום האחרון. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל עפולה

שי אבני: פאחם חייבת נקודות כדי להבטיח פלייאוף עליון בעוד עפולה נלחמת על חייה בליגה. פאחם טובה יותר אבל איבדה הרבה מהמומנטום עם תחילת חלון ההעברות. הניחוש שלי: תיקו.

 

סקציה נס ציונה-הפועל רעננה

שי אבני: נס ציונה במקום השלישי אך מרוחקת 7 נקודות מהמקום השני המוביל לעליית ליגה. הפועל רעננה נלחמת על חייה בליגה וזקוקה נואשות לנקודות.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

הוסף תגובה
תגובות