היסטוריה: אחי ריינה העפילה לליגה ב׳

בעונה הראשונה מאז היווסדה רשמה אחי ריינה נקודת ציון מוצלחת במיוחד ובסטייל אמיתי, זאת לאחר שהעפילה בסוף השבוע לליגה ב' עם ניצחון גדול על מכבי אום אל גאנם בתוצאה 1:11

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 23-03-2022
  • 08:19

היסטוריה בריינה. אחי ריינה, שהוקמה הקיץ על ידי הבעלים מוחמד בסול יחד עם צוות מקצועי בראשות סמיר עיסא והמאמן אמיר ראדי, עלתה לליגה ב'. השניים בנו סגל שחקנים ותיקים ומנוסים בליגות הנמוכות, בשילוב שחקנים צעירי שחגגו עליה בסוף השבוע לאחר ניצחון גדול על מכבי אום אל גאנם בתוצאה 1:11.

 

בקבוצה חגגו אל תוך הלילה את חגיגות העליה לליגה ב' יחד עם קהל אוהדי הקבוצה. מאמן הקבוצה אמיר ראדי הקדיש את העליה לליגה ב' לאימו וורדה שהלכה לעולמה עשרה ימים לפני הניצחון בסוף השבוע בעקבות סיבוכי דלקת ריאות שהגיעו לאחר שחלתה בקורונה. ראדי שיתף בהרגשה: "אני מקדיש לאמא שלי את העליה. כל כך רציתי שאמא שלי תראה את הבן שלה לוקח אליפות ועולה ליגה. הייתי קשור אליה כל כך".

 

אמיר ראדי, היה שחקן גדול ובדרך להיותך מאמן גדול...צילום: מאור אלקסלסי

אמיר, שתף בהרגשה, עונה ראשונה לקבוצה מסתיימת בעליה לליגה ב'. 
"אין מאושר ושמח ממני. עשינו עבודה טובה, הנהלה אינה מחסירה דבר, צוות מקצועי יוצא דופן. המטרה היתה ברורה מפתיחת העונה, לעלות ליגה - ואני שמח שזה קרה. יש כאן חדר הלבשה בריא ומגובש, משמעת טקטית ומקצועית ברמה מאוד גבוהה. מנהל מקצועי בדמותו של סמיר עיסא, איש של כדורגל וקריירת מפוארת, היה לי הזכות לעבוד לצידו לאורך העונה. רוצה להודות למשפחה שלי על התמיכה ובייחוד לאשתי היקרה". 
 
הצטרפת יחד עם סמיר עיסא הקיץ לאחי ריינה. ספר על העבודה איתו?
"הרגשה עילאית. סמיר דמות להערצה ואישיות יוצאת דופן בכדורגל הישראלי. שיתוף הפעולה והעבודה שלנו כצוות הובילה להצלחה, זה בא לידי ביטוי באימונים ומשחקי הקבוצה. הכבוד שלי ללמוד מסמיר עיסא, כן ירבו מנהלים מקצועיים דמות סמיא עיסא בכדורגל הישראלי".
 
אמיר ראדי ימשיך בעונה הבאה באחי ריינה בליגה ב'?
"נסיים את העונה, נחגוג את העליה, לאחר מכן נשב יחד עם הבעלים נקבל החלטה משותפת. אחי ריינה זה בית חם".
 
יש את התקציב והכלים להוות קבוצה ראויה בליגה ב' ?
"בהחלט, יש כאן בעלים מוחמד בסול וחברי הנהלה שעושים הכל למען הקבוצה וההצלחה שלה. קהל אוהדים גדול המלווה את הקבוצה במשחקי בית וחוץ אינו נופל מקהל אוהדים בליגות גבוהות יותר".

 

אמיר ראדי, הוביל את רינה לליגה ב. צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות