"יש תחושת החמצה, אך זה הכדורגל. בסופו של דבר סיימנו את העונה כמו שצריך"

כך אמר ווג'די קיש, מאמן בני ממב"ע שסיימו את העונה במקום השלישי בבית בתחתון בליגה א' צפון והיו רחוקים ניצחון אחד מלהיכנס לפליאוף. בקבוצה מצפון רמת הגולן מסכמים עונה טובה ומוצלחת, עם הרבה ניצחונות יפים ועכשיו מתחילים להתכונן לעונה הבאה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 07-04-2022
  • 09:20

 

בקבוצת בני ממב"ע שמורכבת מארבעה כפרים דרוזים בצפון רמת הגולן מסיימים את העונה כשהם במקום השלישי בבית התחתון של ליגה ב' צפון א' והיו רחוקים ניצחון אחד מלהיכנס לפליאוף העליון. בראיון לאתר 'גולר', קיש מספר על איך הייתה העונה, על תחושת ההחמצה ונותן אפילו הפתעה לעונה הבאה.

 

ווג'די, איך הסתיימה העונה מבחינתך?

"העונה הסתיימה טובה, בשלב מוקדם מאוד הבטחנו את ההישארות בליגה שזה הכי חשוב. בקבוצות הצעירות במחלקת הנוער יש התקדמות רבה ואפשר לסכם את העונה הזאת כטובה מאוד."

 

ישנה תחושת החמצה על זה שלא נכנסתם לפליאוף ברגע האחרון?

"יש תחושת החמצה ובגדול. בכל העונה הסדירה הראנו יכולת טובה, היינו בצמרת הטבלה בבית והחמצנו בסוף את הכניסה לפליאוף, אבל זה הכדורגל. היינו מאוכזבים, אך אספנו את עצמנו וסיימנו את העונה כמו שצריך."

שחקני בני ממב"ע - לא הצליחו להיכנס לפליאוף (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

איזה קבוצה נראה בממב"ע בעונה הבאה?

"בעונה הבאה אנחנו נשמור על אותו הסגל אנחנו ננסה להתחזק בשחקן או שניים. ככל הנראה גם וויאם עמאשה יהיה בקבוצה. לא סגור עדיו התפקיד הסופי, יכול להיות מאמן ויכול להיות מאמן/שחקן ובנוסף אליו עוד שחקן או שניים. זאת כמובן על מנת להעמיד קבוצה איכותית, קבוצה ביתית כמו העונה הזאת שסומכת על שחקני בית. בע"ה בני ממב"ע יהיו בשנה הבאה רק בחלק העליון של הטבלה."

וויאם עמאשה - הולך להיות חיזוק משמעותי (צילום: חגאג רחאל)

בני ממב"ע - מסכמים עונה טובה (צילום: דוברות בני ממב"ע)

הוסף תגובה
תגובות