"חסרה לנו איכות בחומר השחקנים, בעיקר בחלק ההתקפי"

כך אמר משה ויצמן, מאמן מ.ס. כפר כמא שירדה לליגה ג' ונתנה את כל מה שיכלה העונה, אך זה לא הספיק בשביל להישאר עוד שנה בליגה ב'. ויצמן מאמן מוכשר שעשה הכל בשביל להוציא מים מהסלע, אך זה לא הספיק לקבוצתו.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-04-2022
  • 19:30

מ.ס. כפר כמא סיימה את העונה עם טעם חמוץ, כשירדה מליגה ב' לליגה ג'. חניכיו של משה ויצמן, מאמן הקבוצה עשו הכל כדי להישאר בליגה, אך זה לא הספיק. ויצמן מאמן מצוין, אך אינו יכול לעלות על כר הדשא ולהבקיע את השערים. לאחר שהסתיימה העונה, הגיע הזמן לסיכומים..

 

משה, איך העונה הסתיימה מבחינתך?

"העונה הסתיימה בטעם חמוץ, שיחקנו בבית קשה מאוד והצלחנו להעמיד קבוצה שהסתכלה לכל היריבות בעיניים. שילמנו על הסיבוב הראשון הגרוע שעשינו."

 

מה הייתה המטרה מבחינתך?

"המטרה הייתה להשאיר את הקבוצה בליגה ולא עמדנו בה. הגענו למשחקים האחרונים כשאנחנו בסגל דליל מאוד וזה נבע מחוסר משאבים להביא שחקנים שיעבו את הסגל."

ניסה להוציא מים מהסלע - משה ויצמן (צילום: עודד חסין)

 

לדעתך, הצלחת להעמיד קבוצה טובה ביחס לתקציב?

"ביחס לתקציב שהתמודדנו איתו עשינו עונה לא פשוטה, שידענו שאנחנו צריכים שהרבה דברים צריכים להחבר לנו כדי שנישאר בליגה. שיחקנו בבית הכי קשה בליגה ב',  נגד קבוצות עם תקציבים מטורפים ועדיין הכל היה תלוי בנו כדי להישאר. בסופו של דבר, לא עמדנו במשימה, אך כל מי ששיחק נגד כפר כמא  העונה, ראה קבוצה שעובדת במגרש, קבוצה מחויבת שנותת הכל ועובדת קשה. חסרה לנו איכות בחומר השחקנים בעיקר בחלק ההתקפי וניכרת הייתה תביעת האצבע של המאמן."

 

שיהיה בהצלחה בעונה הבאה!

משה ויצמן - הרגיש את החוסר בחלק ההתקפי (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ההרדוף 9 עכו (דוד בראון 07-04-2022, 08:55)
    מאמן גדול
  2. Fc טבריה (רק נזק 07-04-2022, 10:46)
    איפה שהוא יהלך ירד ליגה מאמן שאין לו מושג בכדורגל בלעשות כותרת הוא טוב גם בזה לא הצליח בתחילת העונה רצה לעלות בסוף העונה ירד ליגה הרס את כפר כמא