"אני חושב שהשנה הוכחתי שאני ראוי לאמן קבוצה טובה ומובילה"

כך אמר מוסא דיאב, המאמן הצעיר (24) של מ.כ. צעירי טמרה שהוכיח לכולם השנה שהוא הולך להיות מאמן גדול, כשהוביל את קבוצתו למקום השני בפליאוף ולמשחקי ההכרעה על עליית ליגה. בטמרה דיאב עשה השנה משהו יפה ואין ספק שזאת עונה שלא תישכח.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-04-2022
  • 07:27

איזה עונה הייתה במועדון הכדורגל צעירי טמרה. העונה שהתחילה מוזר עם התפטרות מנהל הקבוצה עלי יאסין, אך הסתיימה עם טעם מתוק כשהקבוצה הצעירה של מוסא דיאב הצליחה לנצח עוד משחק ועוד משחק עד שהגיעו למשחקי ההכרעה על עליית ליגה ושם נעצרו מול שחקני הפועל עירוני כרמיאל. דיאב מסכם את העונה, עם סיום בטעם חמצמץ, אך שמח גם להסתכל על חצי הכוס המלאה.

 

מוסא, איך אתה מסכם את העונה?

"קשה לסכם עונה כזאת. כשרואים איפה סיימנו את העונה, קשה להאמין איך התחלנו אותה.. להעביר אימון לתשעה שחקנים, כשארבעה מהם לא הגיעו איתנו לסוף אפילו. לאט לאט בנינו את עצמינו, גיבשנו סגל צעיר ביותר עם שני שחקנים מנוסים, חדר הלבשה הכי בריא שפגשתי, שחקנים רעבים שלא דפקו חשבון לאף קבוצה, הגענו בטירוף לכל המשחקים. שיחקנו כדורגל איכותי והתקפי ביותר. אני מאוד גאה במה שעשתה טמרה העונה, הראינו לכל הליגה שאנחנו קבוצה שונה מהאחרות, כולם עשו לנו חשבון, אני מאוד גאה במה שעשינו ובמה שהשגנו."

 

יש תחושת החמצה שלא הצלחתם לעבור את כרמיאל?

בוודאות, החמצה ענקית. אני חושב שזה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה, המגרש לא אפשר לנו לשחק את הכדורגל ההתקפי שלנו. לשחק בלי קהל במשחק כזה גם השפיע, רוב השחקנים היו בצום. בכל זאת, עם מעט מזל היינו משווים ונכנסים להארכה, אבל החמצת פנדל בדקה האחרונה, רק העצימה את תחושת הפספוס, אבל זה הכדורגל."

הכוכבים של טמרה - לא הצליחו לחגוג על חשבון כרמיאל (צילום: מחסאן נסאר)

 

מה היה סוד הקסם בטמרה השנה?

בכדורגל אין בלוף, המערכת כולה מהשוער עד המאמן האמינו אחד בשני, התאמנו טוב, היה שמח בחדר ההלבשה, הרגשנו שאנחנו משפחה אחת. השחקנים עדיין מתקשרים אחד לשני בשיחות ווידאו ולא מעכלים שהעונה נגמרה. הניסיון של אחמד דיאב וניסן רביבו עזר לנו מאוד, הם גיבשו את חדר ההלבשה ועזרו מאוד לשחקנים הצעירים."

 

צעירי טמרה - חדר הלבשה בריא היה שם (צילום: דוברות צעירי טמרה)

 

איפה נראה אותך בשנה הבאה?

עדיין אין תכניות לעונה הבאה. אני חושב שבשנה הזאת הוכחתי שאני ראוי לאמן קבוצה מובילה וטובה. הכי חשוב זה להיות במקום שיאמין בי ושארגיש בו בבית. כבר יש לי כמה פניות, כרגע אני לוקח הפסקה קטנה ואחליט את הצעד הנכון עבורי."

הוכיח שיש לו את זה - מוסא דיאב (צילום: מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות