תחזית ליגה לאומית עם עוה"ד שי אבני

אנו במחזור ה-34 כאשר ריינה מובילה בביטחה עם 5 נקודות פער על כפר קאסם שבמקום השני. על המקום השני מתחרות 4 קבוצות וביניהם נס ציונה שתפגוש את כפר קאסם השניה למשחק המרכזי של המחזור. בתחתית עכו ניצחה את בית"ר ת"א ושלחה את הפועל ראשל"צ למקום ממנו מגיעים למשחקי המבחן. ראשל"צ תפגוש את עפולה שנמצאת רק שתי נקודות מעליה למשחק המרכזי בפלייאוף התחתון.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 14-04-2022
  • 15:20

פלייאוף עליון-המשחקים:

הפועל אום אל פאחם-בני יהודה ת"א

שי אבני:  שתי קבוצות שסיימו את העונה ויבואו משוחררים למשחק. פאחם בבית פייבוריטית מול בני יהודה שבה יש הרבה בלאגן בתקופה זו. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

א.ס אשדוד-הפועל כפ"ס

שי אבני: אשדוד עשתה עונה יפה אך היא לא יכולה לעלות ליגה בשל בעיות תקציב. כפ"ס ניצחה במחזור שעבר והחזירה את עצמה למירוץ העלייה. כפ"ס תיקח את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

משחקים אש צפויים לנו במחזור הזה...צילום: חגאג רחאל

 

מכבי בני ריינה-הפועל פ"ת

שי אבני: ריינה כבר עם רגל וחצי בליגת העל וניצחון מול פ"ת ייתן את החותמת הסופית. הפועל פ"ת חייבת נקודות על מנת להמשיך ולחלום על ליגת העל דרך המקום השני. הניחוש שלי: תיקו.

 

מ.ס כפר קאסם-סקציה נס ציונה

שי אבני:  כפר קאסם חזרה לנצח עם הופעת הבכורה של אזברגה על הקווים וחזרה למקום השני. נס ציונה הפסידה בבית לריינה וכעת חייבת את הנקודות על מנת להשיג את המקום השני. מעניין איך הידיעה שניר ברקוביץ' חתם בחדרה מליגה העל תשפיע על שחקני נס ציונה. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

פלייאוף תחתון-המשחקים:

מכבי אחי נצרת-הפועל עכו

שי אבני: פה לא יהיה 0-5 להפועל עכו כמו במחזור הסיום של העונה הקודמת. אחי נצרת עדיין לא הבטיחה את ההישארות ואני מאמין שתהיה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

מוחא בדיר והפועל פ"ת, יפתיעו את בני ריינה ? צילום: דוברות הפועל פ"ת. 

 

הפועל ראשל"צ-הפועל עפולה

שי אבני: ראשל"צ קבוצה טובה שעברה הרבה מאוד העונה. עפולה בקו עלייה בתקופה האחרונה ונמצאת כבר עם 41 נקודות בתקווה להישארות בליגה. לראשל"צ אסור להפסיד את המשחק הזה אם ברצונה להישאר בליגה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל רמה"ש-הפועל ר"ג

שי אבני: שתי קבוצות שפתחו טוב את הפלייאוף התחתון ורק נקודה מרידה ביניהן. אני מאמין שרמה"ש ינצלו את הביתיות ויקחו שלוש נקודות אשר יבטיחו כמעט סופית הישארות בליגה.  הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל רעננה-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: בית"ר ת"א הפסידה להפועל עכו במחזור האחרון ולמעשה כבר ירדה ליגה. הפועל רעננה חייבת לקחת במשחק זה שלוש נקודות כדי להמשיך במסע ההישרדות בליגה וכל תוצאה אחרת תיחשב הפתעה. הניחוש שלי: הפועל רעננה.

הוסף תגובה
תגובות