שלומי סויד חתם במ.ס. קרית ים

מ.ס. קרית ים, העולה החדשה לליגה ב ממשיכים להתחמש כשהודיעו על החתמתו של הקשר שלומי סויד באמצעות סוכנו עו"ד שי אבני. שלומי שיחק אשתקד במכבי צור שלום מליגה ונחשב להחתמה מעניינת עבור קרית ים מליגה ב. שלומי בתגובה:"מקווה להיות בורג מרכזי ומקווה להחזיר על המגרש" עו"ד שי אבני:"שלומי חיזוק מצויין לקרית ים ואני מאחל לו ולהם בהצלחה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-04-2022
  • 09:17

שורות העולה הטריה לליגה ב' מ.ס. קרית ים  ממשיכים לעבוד בשקט וביסודיות.  אתמול חתם בקבוצה הקשר / קיצוני שלומי סויד בן ה-24 .סויד התחיל את  את דרכו בהפועל חיפה . בשנתים האחרונות שיחק במכבי צור שלום מליגה א'.

 

סויד התייחס לחתימה: "אני מאוד שמח לחתום בקריית ים המטרה שלי העונה זה לעמוד בצפיות של המועדון והצפיות מרוצים ממני מעבר לזה מקווה להיות בורג מרכזי בקבוצה והכי חשוב להנות מכדורגל רוצה להודות לקריית ים שבחרו בי מחכה כבר להחזיר לכם על המגרש שיהיה לנו בהצלחה " . 

 

החתימה עם סויד הייתה בנוכחות המנכ"ל יוסי מלול והמנהל המקצועי דורון בן דור שאמר :" מעבר ליכולת המקצועית שסויד יתרום מדובר באישיות מצוינת שתוסיף לנו מאד במהלך העונה "

 

עוה"ד שי אבני, סוכנו של השחקן בתגובה:"שלומי הוא כשרון קרייתי צעיר שרוצה להוביל את הקבוצה החדשה של הקריות. אני בטוח שיצליח. בהצלחה לשני הצדדים". 

שלומי סויד וסוכנו עו"ד שי אבני יחד עם דורון בן דור המנהל המקצועי והמנכ"ל יוסי מלול.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רכש (משה 15-04-2022, 11:48)
    רכש מצוין כישרון גדול הילד שחקן שחקן בהצלחה