שובו של הפלייאוף: כפר שלם מחכה למרמורק

העונה הסדירה הסתיימה לה, ואחרי שיפו הבטיחה את מקומה בליגה הלאומית בעונה הבאה, משחקי הפלייאוף העליון יוצאים היום לדרך כאשר הפועל כפר שלם תארח את הפועל מרמורק, שתי קבוצות איכותיות מאוד שהוכיחו זאת לא פעם במהלך העונה הסדירה וללא ספק מצפה לנו על כר הדשא משחק מסקרן במיוחד

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-04-2022
  • 08:19

לאחר שהסתיימה העונה הסדירה, ומכבי יפו עלתה באופן רשמי לליגה הלאומית נקבעו גם צמד משחקי הפלייאוף העליון. כפר שלם קיבלה את הביתיות בשני המשחקים וכפר קאסם שסיימה במקום השלישי תארח בחצי הגמר. במחזור הראשון של משחקי הפלייאוף הפועל כפר שלם תארח את הפועל מרמורק למפגש שיספק לנו רגעי כדורגל נהדרים על טהרת הפלייאוף העליון.

 

כפר שלם, יכולים לעלות ליגה דרך הפלייאוף. צילום: איתן ידגר

 

מצד אחד, כפר שלם,

החבורה של עומר פרץ שרשמה עונה סדירה נהדרת. כפר שלם נבנתה במטרה לעלות ליגה, אך לא הצליחה לעשות זאת מהמקום הראשון, וידעה לאורך כל הדרך שמצפה לה מאבק צמוד מאוד עם קבוצות כמו יפו שהצליחה להפעיל לליגה הלאומית ושמשון כפר קאסם. כפר שלם מסיימת את העונה הסדירה עם 73 נקודות בקופה , 22 ניצחונות 7 תוצאות תיקו ו5 הפסדים. 

 

גם שהכתומים חוו משבר קטן הנהלת הקבוצה המשיכה לתמוך במאמן המוכשר עומר פרץ, ובצדק. למרות שהקבוצה לא הצליחה להפעיל לליגה הלאומית בסיום העונה הסדירה, המאמן ידע לגרום לקבוצה להתאושש ממשברים ולהמשיך להסתכל על המטרה, כשכעת כפר שלם תנסה להתמודד על הכרטיס לליגה מהפלייאוף. 

 

אם כפר שלם רוצה לדבר על כרטיס מהפלייאוף, מצפה לה מסע לא פשוט והיא תצטרך להיות מרוכזת הרבה יותר ממה שהייתה בליגה לאורך העונה ומרמורק היא קבוצה איכותית, מחוברת שמשחקת בלי משוקולות על הכתפיים ומצפה לה משוכה לא פשוטה בכלל.

 

כפר שלם תצטרך את השוער עידו שרון דרוך ומוכן למשחק הפלייאוף, שרון נחשב לשוער מוכשר מאוד שספג הכי פחות בליגה. לכפר שלם יש הגנה מצוינת ,איתן אהרון הבלם המנוסה נותן לקבוצה הרבה שקט, ספיר איטח הבלם המצוין שעושה עבודה נהדרת על המגרש.

 

לכפר יש עוד שחקנים שנותנים את הטון על המגרש, יובל שפונגין נמצא בעונה אישית נהדרת, והוא בורג מרכזי בהצלחה של הכפר, סהר ברמי ממשיך לפרוע שטרות, אלי אלבז הוכיח שהוא חיזוק מצוין, איתי אלקסלסי המנוסה, אדג׳י הייפורד שנחשב לשחקן מוכשר מאוד וכמובן המאסטרו אוהד קדוסי, ואם כפר שלם תצליח לעלות מהפלייאוף קדוסי יהיה חתום על העלייה הזאת. 

 

שחקני מרמורק, יחגגו בכפר שלם? צילום: יוסי סוריק

 

מנגד הפועל מרמורק,

החבורה של דוד מרטן ראויה לכל המחמאות אחרי העונה הסדירה שלה. כבר בתחילת העונה הבינו במרמורק שהקבוצה לא מתכוונת להתמודד על עליית ליגה, והעדיפו לעשות עונה שקטה ולטפח שחקנים צעירים ועל כך מגיע להם שאפו! ככל שחלפו המחזורים ראינו על המגרש קבוצה איכותית, מחוברת מאוד שמהווה יריבה ראויה לכל קבוצה שמשחקת מולה. בכפר שלם מבינים היטב שמרמורק לא קבוצה שתבוא לשמש תפאורה, הקבוצה האדומה מרחובות שמה לעצמה מטרה להתברג בפלייאוף וגם הצליחה לעשות זאת. 

 

למרמורק יש סגל מצוין ומחובר, נדב מדינה שוער צעיר ומוכשר מאוד, הגנה איכותית עם דור אלברמן המנוסה שנותן הרבה שקט ולצידו אלעד אשרם תגלית העונה , שחקן צעיר ומוכשר. יחד איתם ניתן למצוא בסגל את ים ששון, דייגו ניקולאיבסקי, שחר שפייר, עבדאלה אבו עבאד, יונתן טפר ועידו אקסברד שנותנים את הטון על המגרש. 

 

הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, ובשני המשחקים כפר שלם גברה על מרמורק ויהיה מעניין לראות כיצד המפגש הזה יסתיים במסגרת הפלייאוף. המשחק יתקיים היום, יום רביעי 20/4/22 בשעה 16:00 במגרש הספורטק.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה מרמורק!!! (שמעון צח 20-04-2022, 08:31)
  2. תפרקו את המגעילים האלה (אוהד יפו 20-04-2022, 09:19)
    יאאלה מרמורק סומכים עליכם ביפו
  3. כפר שלם גדולים על מרמורק (הוגה דעות 20-04-2022, 10:24)
    שימו לב לנתוניהסטטיסטיקה
  4. של אבנר (החתן 20-04-2022, 11:50)
    תרשמו . מרמורק 3 כפר שלם 1
  5. הידה בי היידה בו היידה זי"ן ליפו (שחר 20-04-2022, 13:49)
    חתיכת מנוולים עליתםכבר ליגה מה אתם רוצים כלבים שחורים
  6. יאללה מרמורק (אבי 20-04-2022, 14:56)
    כל אוהדי יפו אתכם. תנצחו את המגעילים מהכפר
  7. אתה טיפש (ל5 20-04-2022, 18:29)
    לא תעלו ליגה .תמשיך להיות ממורמר ולקלל למרות שאף אחד לא קילל אתכם