נבחרת המחזור ה-34 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

איזה מחזור נעילה אדיר היה לנו, מחזור שבו יפו עלתה לליגה הלאומית, כפר שלם פירקה את אשדוד, כפר קאסם גברה על כסייפה, מרמורק ניצחה את נורדיה ונכנסה לפלייאוף, אילת ובקעת הירדן נשארו בליגה לעונה נוספת. אז בפעם האחרונה לעונת 21/22 נבחרת המחזור בליגה א׳ דרום

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-04-2022
  • 19:35

 

שוער

טל יודלביץ (מכבי שעריים) 

השוער הצעיר לא הרבה לפתוח בהרכב העונה, אבל הוא קיבל את המושכות במחזור האחרון והוכיח שהוא שוער מוכשר מאוד עם פוטנציאל נהדר. 

 

הגנה 

 

גיא עיני (מכבי יפו) 

הבלם המנוסה הוא חלק בלתי נפרד ממסע העלייה של יפו העונה. במפגש מול יבנה הוא הנהיג את יפו בחלק האחורי, הביא את הניסיון שלו למגרש ונתן הרבה שקט למאמנו איציק ברוך.

 

דור אלברמן (הפועל מרמורק) 

אלברמן הנהיג את ההגנה של מרמורק לאורך כל העונה, וגם במחזור האחרון מול נורדיה כשהוא ידע שקבוצתו חולמת על פלייאוף הוא מנע מנורדיה לכבוש שערים נוספים ועזר לקבוצתו לרשום ניצחון חשוב. 

 

דור אלברמן המנהיג של מרמורק בחלק האחורי

 

נועם כהן (הפועל כפר שלם) 

לצד התקפה מצוינת של כפר שלם, שחקן הגנה הצעיר והמוכשר עזר לקבוצתו במחזור האחרון והוכיח שהוא שחקן עם פוטנציאל נהדר. בזמן שהתקפת הכפר התפוצצה על אשדוד המגן הצעיר היה פעיל מאוד בשני צידי המגרש. 

 

קישור 

 

הראל בן אבי (הפועל מרמורק) 

הפועל מרמורק שמה למטרה לטפח שחקנים צעירים, אחד מהם הוא הראל בן אבי. זו הפעם השלישית העונה שהקשר הצעיר מקבל קרדיט בהרכב לתשעים דקות, והוא ללא ספק החזיר למאמנו דוד מרטן עם יכולת טובה ושער. 

 

ירדן אזולאי (הפועל בקעת הירדן)

הקפטן של הבקעה הוא חלק בלתי נפרד מההישארות של בקעת הירדן בליגה. אזולאי מזוהה מאוד על הקבוצה מהבקעה, הציג יכולת נהדרת והרבה מחוייבות לאורך העונה. גם במפגש מול אשקלון שאיבדה עניין וירדה ליגה , הוא עזר לקבוצתו לרשום ניצחון מרשים וגם כבש שער.

 

התקפה 

 

אליאור סיידר (שמשון כפר קאסם) 

מלך השערים של ליגה א׳ דרום סוגר באופן רשמי עונת כדורגל נהדרת עם 21 שערים בכל המסגרות, ואין ספק שסיידר חתום על לא מעט ניצחונות של שמשון כפר קאסם העונה. במשחק נהדר ולא פשוט מול כסייפה שנלחמה על חייה בליגה, סיידר סידר לקבוצתו צמד שערים ושלוש נקודות חשובות, ואין ספק שהחלוץ המוכשר יהיה פקטור משמעותי גם בפלייאוף של קאסם. 

 

סהר ברמי (הפועל כפר שלם) 

ברמי ממשיך לפרוע שטרות במדי הפועל כפר שלם, והוא סוגר עונה אישית אדירה מבחינתו. ברמי התפוצץ על במגרש מול אשדוד, כבש שער ובישל שניים נוספים והיה פעיל בכל חלקי המגרש. 

 

דובב גבאי (מכבי יפו) - שחקן המחזור!

גבאי הוא שחקן של מאני טיים, והוא הוכיח במחזור האחרון שהוא האקס פקטור של יפו. דובב הנהיג את יפו על המגרש, הביא הרבה מהניסיון שלו וגם כבש צמד שערים שהעלה את יפו לליגה הלאומית. 

 

דובב גבאי מוביל את יפו לעליית ליגה (צילום: איתן ידגר) 

 

יוסי אסייג (ירמיהו חולון) 

אסייג ידוע כאחד שיודע לספק מספרים, ודווקא בעונה לא גדולה של החלוץ הוא הוכיח שהקסם שלו לא חלף, וכבש צמד שערים במחזור האחרון מול בני לוד. אסייג אחד מהחלוצים המנוסים בליגה ינסה לבוא לידי ביטוי בפלייאוף. 

 

אייל סרטכמן (הפועל בקעת הירדן) 

סטרכמן הוא אחד מהחלוצים הטובים בליגה א׳, ובעונה לא פשוטה של קבוצתו הוא מצליח להשאיר אותה בליגה וגם כובש צמד שערים נהדר. 

 

איציק ברוך מאמן המחזור מעלה את יפו לליגה הלאומית (צילום: איתן ידגר) 

 

איציק ברוך (מכבי יפו)- מאמן המחזור!

מכבי יפו הצליחה להעפיל לליגה הלאומית, וזה הזמן שוב לברך את הבולגרים על העלייה המרגשת. ללא ספק מי שחתום עלייה הוא המאמן איציק ברוך, מאמן צנוע שאוהב לדבר על המגרש ולהביא תוצאות. ברוך סוגר עונה אישית נהדרת כמאמן שמסתיימת בטעם מתוק של עליית ליגה, וגם ברגעי משבר ההנהלה עשתה החלטה נכונה ותמכה בו לאורך כל הדרך. ברוך הוביל את יפו לעלייה, שמר על קבוצה מחוברת, טיפח שחקנים צעירים ובעיקר האמין בדרך והוא ראוי לכל המחמאות!!!

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלס יוסי אסייג שחקן בולשיט (מבין בכדורגל 19-04-2022, 07:56)
    יוסי אסייג היה שחקן מצוין לפני דתי עונות .מי שכותב שיוביל שחקן העונה מקורב לשחקן או עיתונאי שלא קשור לכדורגל