הפועל כפר שלם העפילה לגמר המחוז הדרומי עם 2:0 על הפועל מרמורק

סער ברמי ואדג'י הייפורד כבשו שניהם מול שער ריק במהלכים מלאי פרגון של הקבוצה המארחת. כפר שלם סימנה וי ראשון במסע חזרה לליגה הלאומית וכעת היא כבר מתחילה להכין את עצמה למשחק הגמר מול שמשון כפר קאסם. "גמר אחד מתוך כמה" אמר בסוף המשחק כובש השער הראשון, סער ברמי.

  • על ידי: אורי בן נון
  • 21-04-2022
  • 13:06

המגרש בספורטק דרום בתל אביב לבש חג. מאות אוהדים עזבו את עיסוקיהם ביום רביעי בשעה ארבע אחר הצהריים וצבעו את מעמד חצי גמר הפלייאוף באווירה הראוייה לו. בערך כחמישית מהאוהדים היו לבושי אדום שהגיעו מרחובות, איתם ישב איציק ברוך מאמנה של מכבי קביליו יפו, אלופת המחוז הדרומי. 

 

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: איתן ידגר) 

 

שחקני מרמורק בפתיחת המשחק (צילום: איתן ידגר) 

 

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מאוד וכפר שלם הנמצחת הייתה עדיפה רק במעט על יריבתה, אך דווקא המחצית הראשונה סיפקה לא מעט הזדמנויות משני צידי המגרש.

 

משחק שלא התעלה לרמה גבוהה (צילום: איתן ידגר) 

 

ההזדמנות הראשונה של המשחק הגיעה בדקה ה-16 כשאדג'י הייפורד הגיע למצב של אחד על אחד אך בעט לגופו של השוער, שתי דקות לאחר מכן מרמורק כמעט עלתה ליתרון כאשר שחר שפייר חתך לתוך הרחבה ושיחרר בעיטה שסיפקה מעידו שרון הצלה ענקית.

 

כפר שלם לחצה את מרמורק (צילום: איתן ידגר)

 

 

לאחר המצב האחרון, אחד מאוהדיה של כפר שלם שלף מגפון שעד אז לא היה בשימוש והתחיל לכרוז "יאללה כפר שלם להתעורר", השחקנים בכתום נענו לדרישה והחלו ללחוץ. בדקה ה-23 עילי קריספי שחרר בעיטה שזעזעה את המשקף ובדקה ה-34 תומר בנבנישיתי ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה שפיספסה רק במעט את הקורה.

 

השוער עוצר את הכדור (צילום: איתן ידגר) 

 

הלחץ המשיך ובדקה ה-37 מבצע קבוצתי יפה בו היו מעורבים כל חוליית ההתקפה של כפר שלם הסתיים בגלגול של סער במרי אל עבר הרשת החשופה, שער מוצדק שגם השתיק את אוהדיה של מרמורק שנתנו מעצמם הכל עד לאותו הרגע. 

 

שחקני הכפר חוגגים את השער הראשון במשחק (צילום: איתן ידגר) 

 

שער היתרון הפיח גל של מצב רוח טוב ביציע הקבוצה המארחת ולאחר ש-45 הדקות הראשונות ביציעים התאפיינו בשירה ועידוד של הקהל של מרמורק, פתיחת המחצית השנייה לוותה בשירת "יאללה כפר שלם" המונית. למרות התעוררות הקהל, דווקא שחקניה של מרמורק הם שעלו טוב יותר למחצית השנייה, כפר שלם הלכה אחורה ובעיקר בנתה את עצמה על מתפרצות, האורחים שלטו בנעשה במגרש וגם הגיעו לשתי הזדמנויות טובות .

 

שחקני מרמורק לא מצליחים לעצור את אלי אלבז (צילום: איתן ידגר) 

 

מרמורק לא השכילה להשוות  וכפר שלם חזרה למשחק בזכות חילופים של המאמן עומר פרץ, בדקה ה-60, אדג'י הייפורד שהיה מהטובים במגרש יצא להתקפה מתפרצת נוספת אך נעצר אצל השוער שחמש דקות לאחר מכן שוב השאיר את קבוצתו במשחק, כשמנע מהמחליף עומר שירזי לכבוש בנגיעה הראשונה שלו בכדור.

 

דוד מרטן הורחק לאחר שזרק בקבוק מים (צילום: איתן ידגר)

 

בדקה ה-81 הורחק מאמן מרמורק דויד מרטן לאחר שזרק בקבוק מים לתוך תחומי המגרש. בתוך תוספת הזמן הפועל כפר שלם סיימה את הסיפור, טעות קשה בהגנה של מרמורק הובילה לכך שתומר בנבנשתי חטף את הכדור, דהר קדימה והשאיר את הייפורד לבד לכבוש שער קליל מאין כמוהו. רבים מאוהדי מרמורק נטשו את המגרש בשלב הזה ולא חיכו עד לשריקת הסיום. 

 

אדג׳י הייפורד כובש את השני לכפר (צילום: איתן ידגר) 

 

כובש השער הראשון, סער ברמי, אמר לאחר המשחק: "אני שמח מאוד, זה היה גמר אחד מתוך כמה. בעזרת השם שבוע הבא אנחנו נשמח עוד ואני מקווה שיהיה בסדר.", על כך שקבוצתו תפגוש בגמר את שמשון כפר קאסם החזקה, כפי שניתן להגיד שהיה צפוי, אמר החלוץ: "הפנים לכפר קאסם. זה לא היה צפוי בכלל, חולון וכפר קאסם קבוצות טובות בדיוק כמונו וכמו מרמורק ואנחנו שווים כולנו. הפנים לכפר קאסם ואני מקווה בעזרת השם שנעשה את העבודה ונשמח גם בשבוע הבא.".

כפר שלם חוגגים העפלה לחצי הגמר (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דייגו מתרומם (אוהד הכפר 21-04-2022, 14:08)
  2. להקת תימנים מבולבלים (גיא שרעבי 21-04-2022, 17:21)
    מה שיפה אצל הגמדים השחורים שהם עפים על מרטן המערבב.. יצא להם עונה של כלום ושום דבר.. וכל היחייא למינהם ממשכים לעוף על עצמם… איכס ברמה של הקאה…
  3. ללא כל סיכוי (יניב 21-04-2022, 18:31)
    כל קבוצה שלא תהיה תחטף בראש מקבוצת ליגה לאומית