"נעשה את מה שמצופה מאיתנו, להשאיר את הקבוצה בליגה"

כך אמר רז רחמים שוער הפועל מגדל העמק לקראת המשחק מול הפועל טירת כרמל במסגרת משחק המבחן על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א' צפון. רחמים הוסיף ואמר: "מבחינת כדורגל אין לי ספק שאנחנו עדיפים על טירת כרמל"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 24-04-2022
  • 09:09

הפועל מגדל העמק תארח (ראשון, 16:30) באצטדיון בעילוט את הפועל טירת כרמל במסגרת משחק מבחן. שתי הקבוצות מגיעות למשחק בציפייה לזכות בכרטיס לעונת המשחקים 22/23 בליגה א' צפון כאשר במגדל העמק הצליחו לעשות את השינוי עם הגעתו של המאמן ברוך סער שהביא עימו מספר שחקנים שהביאו את השינוי והפכו את הקבוצה לטובה במיוחד בסיבוב השני.

 

שוער הפועל מגדל העמק, רז רחמים, התייחס לקראת המשחק: "אנחנו באים בשיא המוכנות והטירוף למשחק. עשינו ריצה מדהימה בחודשים האחרונים, המועדון נתן לנו שקט ואת כל הכלים כדי להשאיר את הקבוצה הזו בליגה. ברוך עובד איתנו טקטית על הדברים שצריך כל השבוע, אין לי ספק אם נבוא מוכנים מנטלית, נעשה את מה שמצופה מאיתנו להשאיר את הקבוצה בליגה".

 

הקבוצה סובלת העונה מחוסר יציבות. מה הכלים לניצחון?

"הקבוצה סבלה מחובר יציבות בחלק הראשון של העונה. מאז השינוי שהגענו לקבוצה ושל ברוך בעמדת המאמן אנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק בטוחים בעצמנו מאוד.הכלים לניצחון במשחק הקרוב זה רק לבוא מוכנים מבחינה מנטלית, להיות דרוכים מהשניה הראשונה, מבחינת כדורגל אין לי ספק שאנחנו עדיפים על טירת כרמל".

 

הפועל מגדל העמק קבוצה עם מסורת בליגה א' צפון. יש תסריט כזה שתרד לליגה ב׳. זה מטורף.

"אנחנו לא חושבים על זה בכלל. אנחנו באים מאוד בטוחים בעצמנו לסיים את העבודה שלנו ולהשאיר את הקבוצה בליגה".

רז רחמים, ישאיר את מגדל העמק בליגה? צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל תלוי בליין לכאורה (קולומבו 24-04-2022, 09:32)
    לכאורה כן
  2. הצלחה (השכן 24-04-2022, 10:03)
    על אחזה הצלחה ושינוי אתה רז מדבר, כך או כך היינו מגיעים למבחנים, השינוי היחיד זה שברוך לוקח ים של כסך בשביל להשאיר אותנו ליגה, שינוי עאלק, אתם עובדים על כולם.
  3. מגדל העמק (ואדים 24-04-2022, 19:31)
    בושה וחרפה, בקושי נשארתם בליגה, זה רק אומר שלא מקבלים נקודות, אתם לא יודעים ולא מסוגלים לנצח שום משחק