תחזית לקראת גמר הפלייאוף בצפון עם תימור אביטן

מחר יום שישי בשעה 13:45 יתקיים גמא פלייאוף ליגה א צפון בין מ.ס. טירה וצעירי טייבה. ולאור המשחק הכל כך חשוב אירחנו את תימור אביטן לתחזית לקראת המשחק המסקרן, מי הבולטים בכל קבוצה, מה נקודות חולשה ועוד...מי ינצח? מעניין לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-04-2022
  • 16:39

עירוני טבריה עלתה לליגה הלאומית לפני מספר שבועות וחלוץ הקבוצה, תימור אביטן, שהוביל את הקבוצה בתחזית לקראת המשחק המעניים בגמר הפלייאוף בין מ.ס. טירה וצעירי טייבה..

תימור אביטן, חושב:"מדובר במשחק טוב, שתי קבוצות חזקות מאד הגיעו למעמד הזה הן הגיעו בכושר נהדר והאמת הן שתי הקבוצות החזקות ביותר  בפלייאוף ליגה א צפון. טירה משחקת בבית עם הקהל הגדול שלה במגרש ביתי מצויין, קטן שנותן אווירה ביתית מאד משמעותית במיוחד למשחקים כאלה, מדובר במשחק אחד. מבחינתי איכות השחקנים בטירה מבחינת סגל שחקנים שכולל את שלום אדרי, יהב אפריאט, עדן דהן וקשוע וכמובן ראול גרשומוב שהוא לדעתי אחד השחקנים הכי כישורניים שהיו בליגה א צפון בשנים האחרונות ואני מאד אוהב אותו ומקווה שיצליח העונה.....ויש להם שחקני הגנה מצויינים אבל כקבוצה לפעמים הם נופלים בחיבור בין השחקנים וזה הנקודה החסרון שלהם והמחויבות שלהם על המגרש.

 

מנגד צעירי טייבה קבוצה די חדשה בליגה א צפון אבל בנו שם קבוצה מחויבת מאד אשר בכל רגע נתון כל שחקן נותן את הלב והנשמה למען הקבוצה ותמיד כשיש רצון זה מחפה על הרבה דברים אחרים וזה מה שמייחד את טייבה העונה וכמובן יש להם חלק התקפי מאד מסוכן שכולל את אחמד רביע, עבד עזאם וסלים עמאש שהם יכולים לתת גול בכל רגע נתון גם אם הם לא במשחק.

 

לסיכום אומר תימור:"האמת משחק כל כך שקול שקשה מאד לנבא מי ינצח אותו בטח כשמדובר במשחק כמו גמר גביע שכל תוצאה אפשרית אבל בגלל נסיון השחקנים והקהל שידחוף אותם אני הולך על ניצחון לטירה." 

תימור אביטן, מי יעלה בגמר הפלייאוף?

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה עם סגל שחקנים הרבה יותר טוב (אלון 28-04-2022, 19:47)
    עם סגל כזה טירה חייבים לנצח
  2. 555 (אבירן 28-04-2022, 22:11)
    בתור אוהד של טבריה שיחקנו מול טירה ושיחקנו מול טייבה ולדעתי טייבה ינצחו בזכות הלחימה שלהם
  3. טמטום (דאבל 29-04-2022, 12:32)
    לא משנה מה יקרה שתיהן לא יעלו חבל על הזמן שלהם קבוצות חלשות בקושי לליגה א