"עמדנו במטרה, אבל יש תחושת פספוס"

כך אמר עומר הלוי, מלך שערי שמשון ת"א עם 13 שערים שסחף את הקבוצה הצנועה שרק עלתה לליגה א לעונה נוספת בליגה א. עומר מוסיף לקראת עונה הבאה:"רוצה לשחק בקבוצה שתתמודד על העליה ללאומית וכמובן אם שמשון יכוונו לעליה עונה הבאה - אני אשאר".

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-05-2022
  • 07:30

שמשון ת"א עלתה לליגה א בסיום העונה שעברה, עם תקציב לא גדול אבל עם הרבה שחקנים שנתנו מעצמם מעל ומעבר כשאחד מהם היה עומר הלוי  בן ה 27 אשר נשוי באהבה וגם הכדורגל מגיע קודם מהאהבה. עומר מספר עצמו :"שיחקתי עד הנוער בקבוצת שמשון ת״א  בנוסף היה לי קדנציה קצרה בראשון לציון בשנה ראשונה בנוער , לאחר כמה חודשים עזבתי שם ושיחקתי בכמה קבוצות בליגה א׳ דרום כבר בשנה השנייה של הנוער  (מכבי שעריים, ביתר כפר סבא וכפר קאסם שהגענו למבחנים מול הפועל ירושלים למשחק בית חוץ על עליה לליגה לאומית ) ועונה אחרי זה קרה  עליתי ליגה עם הפועל חדרה לליגה הלאומית . לאחר מכן חזרתי לשמשון ת״א לליגה ב׳ במטרה אחת לעלות לליגה א׳ זה לקח לי שנתיים אבל זה קרה בסוף ב״ה."

 

שחקני שמשון ת"א, הביחד היה הכוח החזק שלהם העונה. צילום: איתן ידגר


עומר מסכם את העונה ואומר:"סיימנו את העונה הזאת בתחושת פספוס לקבוצה שלנו. התחלנו בצורה מצויינת את העונה עם מלא ילדים שרעבים להצליח ולהגיע רחוק וראו את זה בסיבוב הראשון בכל משחק . לאחר מכן בסיבוב השני הרגשנו  כאילו שהנר כבה אצלינו לא היינו באותו רעב חשבנו שכבר השגנו מה שרצינו ואז התחלנו לאט לאט להסתבך ולקח לנו המון זמן לחזור לעצמינו אבל בסופו של דבר נשארנו בליגה וזאת הייתה המטרה שלנו בתחילת העונה אנחנו שמחים ומאושרים .

 

 לגבי התנאים בשמשון הקשר מספר:"תנאים כמו שיש בשמשון ת״א אני בטוח שאין בחצי מהקבוצות בליגה האנשים שסובבים אותנו ומתייחסים אלינו כמו אל הילדים שלהם ובראש של כל זה יש אדם אחד ששמו עמי פזטל שאם היה אחד כזה בכל קבוצת כדורגל בארץ הכדורגל שלנו היה נראה אחרת. 
הקהל שלנו זה קהל מיוחד אלא אנשים שקמים עם שמשון ת״א בבוקר  והולכים לישון עם שמשון ת״א  בלילה ואומנם הם לא הרבה אבל כל אחד מהם אתן את הנשמה בשביל שמשון ת״א וזה מספיק חזק .

 

שמשון עלו ליגה לפני שנה ועומר משתף בתחושות:"שעליתי לליגה א׳ אמרו לי תישאר בליגה ב׳ מה אתה צריך ליגה א׳ קבוצות קשות הרבה אימונים . אבל הרגשתי שעוד יש לי הרבה מה להציע והייתי חיב לחזור ולראות מה מקומי בליגה הזאת. וקודם כל אני חיב להגיד שליגה א׳ דרום היא ליגה מצויינת ושהכל יכול לקרות בה כולם יכולים לנצח את כולם וזה היופי בה. מבחינתי האישית הרגשתי נפלא בכל משחק לא הרגשתי לרגע קושי או חוסר אונים תמיד ידעתי שיבוא הרגע שאני יכול להבקיע או ליצור משהו שיעשה שינוי במשחק וב״ה זה קרה לי הרבה העונה וזה עזר מאד לקבוצה שלי להשיג את המטרות שלה ואני מאד שמח. 


לגבי המטרות שלו לעונה הבאה הוא מספר:"המטרות שלי לעונה הבאה זה באמת לשחק בקבוצה שרוצה להתמודד על עליית ליגה כמובן  אם שמשון ת״א תחליט שהיא רוצה להתמודד יש למועדון הזה עדיפות אצלי לפני כולם אבל גם אם לא אשמח לעזור לכל קבוצה שתבחר בי להשיג את המטרות שלה !

 

 

לסיכום אני אגיד תודה לכל צוות ההנהלה, הצוות המקצועי שלנו ולקהל הנפלא . ובע״ה ששנה הבאה נגשים מטרות חדשות איפה שלא ניהיה....

עומר הלוי, 13 שערים יביאו אותו לקבוצת צמרת בעונה הבאה?

הוסף תגובה
תגובות
  1. עם הלב והנשמה (שמשוני גאה 08-05-2022, 08:25)
    עומר אתה ושמשון ת"א זה אחד. תשאר אתה תותח. אוהבים.
  2. עומר=גידי (אביב 08-05-2022, 08:27)
    הנהלה נכבדה לטיפולכם
  3. צודק עומר צריך לבנות קבוצה לעלייה (ארז 08-05-2022, 14:43)
    הייתי מוסיף לסגל כמה שחקני בית שגדלו במועדון שיהוו את השלד היציב, ויש כמה כאלה … ובנוסף חיזוק מתאים ותאמינו לי שמשון תעלה שנה הבאה
  4. שמשוני בדם (דרור קעטבי 08-05-2022, 17:37)
    עומר אתה הלב והנשמה שלנו שתישאר לנצח אוהבים אותך מאוד
  5. עומר הלוי חייב להישאר!!!! (רק שימשון 08-05-2022, 22:29)
    אם צריך נבעיר צמיגים בספורטק
  6. אל תירא ישמשון (יוסי שרוף שמשון מהכרם 09-05-2022, 10:13)
    עומר תישאר בשמשון אוהבים אותך דיר באלק אים תעזוב תיזהר מימני תישאר תישאר