"היה חסר לנו עוד צעד אחד בשביל להשלים את המשימה"

כך אמר טל איילה, קשר צעירי טייבה בסיום ההפסד 1:2 להפועל כפר שלם במסגרת גמר המחוזות. איילה הוסיף ואמר: "ספגנו 2 שערים שאסור לקבל במעמדים כאלה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 08-05-2022
  • 18:35

אכזבה גדולה הייתה בקרב אנשי צערי טיייבה בסיום המשחק מול הפועל כפר שלם, מעל ל1,500 אוהדים ליוו את הקבוצה לאורך 90 הדקות בתצוגת עידוד אשר אינה מביישת קבוצה בליגת העל.  שחקני הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי וחברי הנהלה נשארו דקות ארוכות על כר הדשא להודות לקהל האוהדים על התמיכה והעידוד לאורך עונת המשחקים ומשחק גמר המחוזות.

 

קשר הקבוצה, טל איילה בסיום המשחק: "מבאס מאוד, אנחנו יכולים להיות גאים, פתחנו את המשחק מצוין, 2 מצבים שלי אחת מהם לקורה אם היו נכנסים אני חושב שהיינו מנצחים את המשחק. מצד שני ספגנו 2 שערים שאסור לקבל במעמדים כאלה. במחצית השניה פתחנו מצוין והצלחנו לצמק את התוצאה. הלכנו על כל הקופה במטרה להשיג שער שוויון, לצערי זה לא קרה. אני מאוד גאה בחברים שלי לקבוצה, עשינו עונה מצוינת, יש לנו הנהלה הכי טובה בליגה וקהל אוהדים של ליגת העל".

 

 

 

 

 

שתף בהרגשה. במחצית השניה הייתם עדיפים על פני כפר שלם, מה היה חסר לשער שוויון ?

"קצת מזל, זה מה שהיה חסר. הבעיטה החופשית במהלך האחרון של המשחק לא נכנסה לצערי".

 

הצטרפת במהלך העונה לקבוצה ממ.ס דימונה. איך אתה מסכם את העונה ?

 

"אני כל כך שמח שלקחתי את ההחלטה להצטרף לטייבה, הם עשו את כל המאמצים בשביל להביא אותי למרות שהיו לי הצעות מכל קבוצות הצמרת במחוז דרום, מכבי קביליו יפו, שמשון כפר קאסם והפועל כפר שלם. לקחתי סוג של סיכון כי טייבה הייתה בחלק התחתון של הליגה, רציתי לקחת את האתגר הזה ולהביא את טייבה הכי רחוק שאפשר, היה חסר לנו עוד צעד אחד בשביל להשלים את המשימה. עשינו עונה חלומית, חדר הלבשה פשוט הכי טוב שהייתי בו, דו קיום הכי טוב שיכול להיות, הנהלה שלא מחסירה מאיתנו כלום. כל העיר טייבה צריכה להיות גאה בעונה הזאת, עשינו דברים גדולים. קהל האוהדים של טייבה זה קהל של ליגת העל, אני בטוח שטייבה גם תגיע לשם. רוצה להגיד תודה לכל החברים שלי בקבוצה, נהנתי כל דקה איתם. תודה גדולה ליגאל אנטבי מאמן ובן אדם ענק, להנהלה אנשים חמים ותמיד שם בשבלינו תודה על הכל".

 

לסיום, טל איילה ימשיך בעונה הבאה בצעירי טייבה ?

"טייבה זה מקום מצוין ואני מאוד התחברתי למועדון הזה, כרגע אני רוצה קצת חופש עם המשפחה לנוח נלך לחו"ל לנקות את הראש, הייתה עונה ארוכה. אחרי שננקה את הראש נתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה".

טל איילה מהמצטיינים העונה בצעירי טייבה. צילום: אמיר חאג' יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס של הפועל בלב ( נו מה 09-05-2022, 09:58)
    בחיים לא תעלו אלוהים מעניש אותכם על מה שעשיתם נגד פרדיס
  2. צעירי טייבה (מואמן 09-05-2022, 10:08)
    טל איילה אתה מלך! גאים בך, תמשיך עם הקבוצה ויחד נעלה ליגה השנה הבאה. אוהבים אותך :)
  3. טל (דוד 09-05-2022, 12:29)
    כוכב כדורגל אתה אם היית בכפר שלם ב10 פור לפחות היו עולים
  4. פנדלים (אחמד 10-05-2022, 08:36)
    פנדלים זה מה שהיה חסר לכם הגעתם במזל לפלייאוף עובדה שניצחתם רק בפנדלים .אל תתנפחו יותר מדי