"הולך להיות משחק לא קל, משחק חזק מול קבוצה עם סגל שחקנים טוב"

כך אמר איסמעיל עאמר מאמן הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית לקראת המשחק מול הפועל כפר שלם. עאמר הוסיף ואמר: "מגיע לראשון לציון להישאר בליגה הלאומית, עם תנאים שיש במועדון ששיחק בליגת העל שנים"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 10-05-2022
  • 09:25

עונת המשחקים בליגות הנמוכות תגיע לסיומה ביום רביעי באיצטדיון בנתניה, הפועל כפר שלם והפועל ראשון לציון ישחקו על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. האורחים מראשון לציון סיימו את עונת המשחקים בליגה הלאומית בניצחון דרמטי בתוספת הזמן על הפועל רעננה בתוצאה 2:1 לאחר פיגור 0:1. שחקניו של איסמעיל עאמר גילו אופי ורוח לחימה שהובילה לשערים של מתאוס לימה ואוהד אלמגור בתוספת הזמן לניצחון.

 

מאמן הקבוצה, איסמעיל עאמר התייחס לקראת המשחק מול הפועל כפר שלם: "כפר שלם קבוצה מאוד חזקה. קבוצה ששיחקה בעונה שעברה בליגה הלאומית, הקבוצה העפילה למשחק המבחן לאחר סדרת ניצחונות מול קבוצות חזקות, שמשון כפר קאסם וצעירי טייבה וסיימו במקום השני בליגה. הולך להיות משחק לא קל, משחק חזק מול קבוצה עם סגל שחקנים טוב. נעשה את הכל בשביל לנצח את המשחק הזה, מגיע לראשון לציון להישאר בליגה הלאומית, עם תנאים שיש במועדון ששיחק בליגת העל שנים".

 

הקבוצה מגיעה למשחק מול הפועל כפר שלם במומנטום מצוין לאחר ניצחון דרמטי על הפועל רעננה במחזור הסיום. איך מביאים את זה למשחק המבחן ?

 

"אחרי ניצחון דרמטי במחזור סיום מול רעננה אחרי תקופה ארוכה ללא ניצחון. הביטחון חזר לשחקנים. לא קל לחזור מפיגור לניצחון מול יריבה שנלחמת נגד הירידה, מראה על אופי ונותן ביטחון לשחקנים לקראת המשחק מול כפר שלם. נעשה הכל במטרה אחת להישאר בליגה, אני סומך על השחקנים שיביאו את האופי ורוח הלחימה במשחק מול רעננה למשחק מול כפר שלם".

איסמעיל עאמר, יוביל את הפועל ראשון לציון לניצחון על כפר שלם ? צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקני ראשון תנו את הנשמה ואת הלב ( ראשון רק ניצחון 10-05-2022, 11:03)
    מגיע לכם להשאר
  2. ראשון תגידו 100 פעם תודה שהמשחק לא בשכונה (נטרלי 10-05-2022, 12:24)
    הם היו עושים לכם את המוח שם
  3. איסמעיל (השרוף האדום 10-05-2022, 16:44)
    מגיע לכם לרדת לליגה א ומהר רודפי בצע, מקומך אולי בתור שחקן בקאמרי
  4. אסמאעיל ליצן אין לו מושג באימון (עיסא 10-05-2022, 16:53)
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 10-05-2022, 18:59)
    אוהבים!